Wymiana wtryskow + program gdzie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GsBeetle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: śr lis 19, 2008 18:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: GsBeetle » czw sty 15, 2009 15:27

wystarczy chyba wszystko jest jasne co do regulacji tych wtrysków....

Wracając do tematu chciał bym zatrzymać się gdzieś na 135 - 150 KM i około 330 NM Bardziej zależy mi na momencie obrotowym już od najniższych obrotów gdyż auto głównie po mieście lata a na trasie średnio podróżuje z prędkościami od 90 - 130

przeszukałem forum i znalazłem odpowiedni wykres który by mnie zadowolił

http://krzysztofp.internetdsl.pl/golf4/ ... _nr_sm.JPG (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2287973#2287973) Jeszcze mam pytanie przy oszczednej jezdzie na trasie w granicach 100km/h ile jestem w stanie realnie osiagnac


BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » ndz sty 18, 2009 11:33

Moment na przytoczonym wykresie jest trochę za duży, szybko pożegnasz się ze sprzęgłem
Alh to taka gadzina, która nie lubi dużego momentu z dołu

Ps.
Czasem wtryski ASV można znaleźć za 400-500 zł
Choć będą zawsze używane.
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 11:34 przez Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn sty 19, 2009 00:55

Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 19, 2009 10:20

_mumin_ pisze:Jeśli mogę się wypowiedzieć w kwestii wtrysków ...tylko i wyłącznie ustawiać u kogoś
z głową ... jedyny człowiek który przychodzi mi na myśl to gość w Nadarzynie.
Robiliśmy raz test w mojej Ibizie ... wtryski .216 wyregulowane w Piekarach Śląskich
gdzie niby powtarzam niby mają do tego sprzęt auto nie osiągało mocy stosownej do zamontowanych gratów ... następnie włożyliśmy wtryski na takich samych końcówkach
Boscha tylko po regulacji w Nadarzynie ... automatycznie bez korekty softu
pojawiło sie +10KM. Więc decyzja należy do Ciebie.
:bigok:

a nie mówiłem, to juz drugi przyapdek o którym słyszałem, ze po ustawieniu wtrysków u Bogdana jest moc :)

[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:12 ]
ale jak widać niektórzy dalej piszą, że ustawianie obydwu cisnień to bzdura :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198671&start=90

po czym trafiam na taki temat

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209987

i widać że rzeczywiście ustawianie obydwu ciśnien to bzdura :)



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » sob mar 28, 2009 13:35

Witam, przejrzałem temat wtrysków imam pytanie, mam okazje wejść w posiadanie wtrysków z silnika 2,5 TDI 150 KM,czy te wtryski podejdą w ogóle do 1,9, a dokładnie jest to ASV. Jeśli się ktoś orientuje to prosił bym o podpowiedź, jakie ciśnienie może być w owych wtryskach (domyślam się, że to zależy od modelu silnika) i jakie tam są otworki. Wiem, że wtryski z carawelii 2,5 podchodź, tylko tam jest 5 cylindrów, a mnie interesuje V6 TDI. Z góry dzięki za jakieś sugestie. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob mar 28, 2009 15:44

tomek08 pisze:tylko tam jest 5 cylindrów
z 2,5 TDI R5 podchodza wtryski - słynne 216 to własnie z silnika 151KM w serii AHY lub AXG
tomek08 pisze:mnie interesuje V6 TDI.
z V6 2,5 TDI wtryski nie podchodzą do 1,9 TDI



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » sob mar 28, 2009 21:01

Dzięki bardzo, już wiem od czego szukać, o jakim kodzie.


Tomek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 29, 2009 08:53

tomek08 pisze:Dzięki bardzo, już wiem od czego szukać, o jakim kodzie.
nie musisz szukac daleko, mam do sprzedaży wtryski z R5 2.5 TDI otworki 0,210mm - link w moim podpisie :)

216 również mozesz u mnie kupić :)



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz mar 29, 2009 12:47

Ja wtryski biore albo od Cowboya albo Aligatora. Na pomorzu NIKT nie umie poprawnie tego ustawic a Ci partacze co twierdza inaczej to tylko na w miare swierzych korpusach cos potrafia zrobic z glowa.
A co do korekty w sofcie po kims to generalnie oprocz paru kolegow z branzy po ktorych podial bym sie poprawiania za sensowne pieniadze nie ruszam tematu. Wole na org od razu zrobic nowego moda pod dane graty niz grzebac w g.... i edytowac 2 x dluzej i poprawiac to co ktos spieprzyl albo po prostu zrobil na inna modle niz ja.
Wczoraj mialem ibize AFN na pompie 11 turbo hybrydzie karambolowej i sofcie znanej polskiej firmy. Podobno kilka dni walczyli. Efekt pod wgledem mocy nie jest zly (148KM) ale...(od razu mowie ze softa nie edytowalem tylko logi z VAGa zrobilem) :
- WYMAGANE turbo 1999bar. (turbo spokojnie 1.4 moze dmuchac)
- Mapa przeplywki seria tak samo zyczenie kierowcy, ruszona mapa momentu wysoko ale i tak jest cieta przez ww mapy. Nastawnik na mocno.
Czlowiek sie mnie pyta ile korekta....kurde tam caly soft by trzeba bylo od nowa postawic nie mowiac niz ze ktos limitery temp od IC ruszal bo instalacja zwalona i ECU widzi 136C w IC...masakra jakas. Turbo pewnie w mapach dzwigniete ale limiter trzyma. Podejrzewam ze mapa od N75 seria bo turbo pracuje jak sinusoida....ehh.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 29, 2009 13:41

No niestety tak to jest, a pozniej zdziwienie jak mowisz cene za "korekte" taka jak za nowy soft.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPI
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 46
Rejestracja: sob cze 21, 2008 17:31
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: MAPI » ndz mar 29, 2009 17:00

korekte to ja robie ...dawki startowej :grin:
soft pisze od podstaw....szybciej to zrobić niż poprawiać po kimś i zachodzić w głowe co twórca miał na myśli


Soft-tuning Kłodzko
HAMOWNIA[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wsbqRPyUNgE[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości