No i elegancko, teraz mozesz pociskac konkretnie;)miazga pisze:W tle nalozony wykres serii, jak widac autko dobrze zareagowalo na program:D
Teraz autko fajnie przyspiesza przy 4000obr i jest wyraznie szybsze.
ARL po chipie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Matijas
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2452
 - Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
a to już zależy ...i to nie od inercji...ale intencji... hamującego.cowboy pisze:no faktycznie nie taki zły... dlatego zawsze powtarzam że trzeba odejmowac 30NM z inercji i bedzie to co na MAHAmiazga pisze:Nie taki zly ten program, noi moment z tamtej hamowni mocno przesadzony...
Co nie znaczy, ze nie moze byc lepiej:D Korekta w dynosofcie u aligatora:
a płaskość wykresu zależy też od skali dlatego trzeba patrzeć na cyferki a nie tylko na kształt krzywych
Moja inercja zawsze była i jest postrzegana za pesymistyczną.
I słusznie, bo w stosunku do pomiarów na maha, zaniża o jakieś 3%.
Ale śpię spokojnie
p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
					Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 18:02 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									No tak bo na wysokich obrotach to naprawde wciska w fotel i cos sie dzieje a na poprzednim programie fajnie bylo z dolu a u gory juz troszke gorzej. Teraz jest fajnie i z dolu nie ma takiego strzalu, bardziej plynnie rozwija moc i extra sie kreci coraz lepiej przyspieszajac do ok 4300obr...goodhope pisze:p.s. te 6 kobył nadały takiej wyraźnej szybkości ?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
						- 
				robert24
 - Mały gagatek

 - Posty: 105
 - Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
 - Lokalizacja: głuchołazy
 - Kontakt:
 
ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
			
													nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
					Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 01:31 przez robert24, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]
						[200PS; 420NM]
no jest mocny kop w podanym zakresie ale jeszcze dodatkowo w gornym zakresie co moze byc dobre do sprintówrobert24 pisze:ale czy jest sens i jak to wpływa na żywotność silnika - kręcić do takich wysokich odr. ?
nie lepiej mieć mocnego kopa między 1,5-3tys. obr.?
[ Dodano: 12 Lut 2009 09:43 ]
a wogole jak masz mocengo kopa miedzy 1,5-3obr to sprzeglo i dwumas dostaja po dupie...
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


