[mk5] wtryski i ic.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

[mk5] wtryski i ic.

Post autor: marcinvvv » ndz paź 19, 2008 09:00

Witam

Auto stoi mi w mastersie. Mam silnik 1.9 tdi 105 km a po zmianie turbiny , programu i przerobieniu ukladu wydechowego robia z niego 170kucy. Czy musze zmieniac IC czy standardowy w zupelnosci wystarczy ? To samo sie tyczy innych podzespolow. czy cos wymieniac aby mozna bylo jezdzic bezstresowo i nie myslec o tym czy cos nie wytrzyma.

Pytanie drugie jest apropo wtryskow, jakie zamontowac , jaki jest ich koszt i jaki bedzie przyrost mocy.

Pozdrawiam
Marcin :bajer:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz paź 19, 2008 18:03

po trzech startach zagotuje Ci się dolot i aż ostygnie będziesz miał 140-150KM a nie 170, więc raczej warto dać większy IC.

Ten silnik nie ma wtrysków tylko pompowtryski jak chcesz lepsze to dawaj AL i tyle
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 18:03 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » ndz paź 19, 2008 19:44

i wlasnie takiej odpowiedzi sie balem . bo rozmawialem z aligatorem z mastersa katowice bo tam wlasnie to robie i powiedzial ze nie ma potrzeby nic zmieniac , najwyzej zmniejszy moment jesli sprzeglo nie bedzie wytrzymywac. ale w razie czego zmienie ten IC bedzie spokoj.
dzieki
Pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz paź 19, 2008 20:31

w zimie jest szansa że tego nie odczujesz, i jak pełną moc będziesz używał tylko czasami,
ale parę startów pod rząd przy temp. zewnętrznej powyżej 25C i zaczniesz odczuwać że puchnie,

narazie bym zostawił serie i ustalił z Alim że jak zmienie IC to zrobi korekte, bo jak zaczniesz nim jeździć to może się okazać że na tyle mało ciśniesz że nie odczujesz dramatycznego spadku osiągów,
ogólnie to powyżej 160KM już seryjny IC zaczyna być niewystarczający, a jak chcesz jeszcze więcej niż 170 to nie ma mowy na seri IC
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 20:36 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » ndz paź 19, 2008 21:41

jutro tam podjade to dopytam jeszcze co i jak . ja bym zmienil odrazu, nic to nie zaszkodzi. niepotrzebnie bede przeciagal. dzieki wielkie za pomoc


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn paź 20, 2008 07:43

A w 105PD MK5 nie ma czasem juz duzego IC ?? :chytry:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » pn paź 20, 2008 07:52

jade zaraz tam to sie dowiem i bede wiedzial :>


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn paź 20, 2008 09:09

Dario84 pisze:A w 105PD MK5 nie ma czasem juz duzego IC ?? :chytry:
jest


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 20, 2008 09:14

smieszny ten temat... auto stoi u Aligatora a Ty szukasz mądrości na forum :)

wszystkie mkV mają FMIC podobny jak w mkIV ARL i styka do 200KM ...
marcinvvv pisze:rozmawialem z aligatorem z mastersa katowice bo tam wlasnie to robie i powiedzial ze nie ma potrzeby nic zmieniac
i wszystko na temat



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn paź 20, 2008 09:33

to się myliłem:)

[ Dodano: 20 Paź 2008 09:33 ]
to się myliłem:) byłem pewien że taki jak 90/110/130


ps. sam miałem zasugerować, że A;i wie najlepiej, mój błąd
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 12:38 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn paź 20, 2008 11:17

cowboy pisze:smieszny ten temat... auto stoi u Aligatora a Ty szukasz mądrości na forum

wszystkie mkV mają FMIC podobny jak w mkIV ARL i styka do 200KM ...
Dokładnie .
Auto stoi u Aligatora który jest znany i szanowany w srodowisku , chłop wie co robi i pytania tego typu wydaja mi sie conajmniej śmieszne. Wszelkie tego typu pytania powinny paść u Aliego i na wszystkie z detalami by odpowiedział.

Koledzy prosba do was (grzegorzp), jesli nie jesteście czegoś pewni w 100% to nie piszcie albo zaznacznie "wydaje mi się" , koledze marcinvvv robi sie wode z muzgu i sieje zamęt niepotrzebnie.

marcinvvv, nie pekaj , Twoje auto jest w dobrych rękach........ potem pochwal się jak wyszło :bigok:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » pn paź 20, 2008 15:08

turbinka juz wyjeta, czekaja tylko na wydech, posklada sie go i jedzie na strojenie. golf V ma duzy IC wiec nie ma potrzeby go zmieniac. miedzy innymi taki sam jest w golfie 2.0tdi. dam znac jak bedzie skonczone ;)
pozdrawiam

cowboy moze temat smieszny ale patrzac chociazby na moj wiek mozna sie domyslic ze jestem amatorem :) nie znam sie wiec nawet na tym kto sie orientuje w temacie, aligatora mi polecil znajomy to wszystko.
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 15:10 przez marcinvvv, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » pt paź 31, 2008 01:53

ciekawe jak szybko dwumas i sprzegło sie posypie. Mimo ze bedziesz miał plaski momennt jak i moc. Przyjechał kiedys Caddy do serwisu. Coś telepie. Silnik niby miał 105km ale mysle ze mial 150KM. A dwumas tak klepał ze ledwo dało sie startować tym autem. Jezdzij tym autem z głowa.


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 31, 2008 14:24

Łukasz_Mk2 pisze:ciekawe jak szybko dwumas i sprzegło sie posypie.
nie dygaj ja tam jezdze i jest OK

jak aligator zrobi wirusa to bedzie na pewno wszystko cacy... ale i od kierownika zależy czy bedzie butował na V biegu od 2000 rpm albo i nizej



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości