Kodowanie sterownika

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Kodowanie sterownika

Post autor: bzdzioch1 » wt sty 06, 2015 13:15

Witam panowie, czy ktoś mógłby napisać co zmienia się po przekodowaniu sterownika z manuala na automat. Problemy z szarpaniem..(tdi 1z) i tylko zmiana kodowania pomaga :kac: prosiłbym nie pisać o nastawnikach i reszcie osprzętu.. tylko pod lupę ECU. Z góry dziękuje za każdą sugestię.. :pub:



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Kodowanie sterownika

Post autor: DjExit » czw mar 26, 2015 16:03

Dziwne pytanie.. Po zmianie kodowania ECU korzysta z zupełnie innego zestawu map w pamięci (Konkretnie w 1Z załącza się offset w adresach czyli każda mapa to adres + offset wynikający z kodownia). Część map jest takich samych, ale większość map i switchy jest inna.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości