[mk4] prośba o przeanalizowanie logów

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » wt sie 06, 2019 18:06

Witam. Mój Mk4 1.9 TDI 110km przy mocniejszym przyśpieszeniu wydaje mi się że wyłącza się turbina. Stworzyłem logi z grup 001 003 004 008 010 011. Jeśli będzie potrzeba zrobię kolejne. Chciałbym zlokalizować co dokładniej jest nie tak. Wiem że po "restarcie" zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto pracuje normalnie. Przy robieniu pierwszego logu stracił moc. Przed stworzeniem drugiego logu nie odpalałem od nowa go więc od początku nie miał mocy.
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_4N5aM4.html
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_55SUjo.html

Jakiś czas temu mechanik ustawił mi kąt pompy wtryskowej z tego co mówił było ustawione na 6 zmienił na 2 - 1,8 nie udało się osiągnąć.



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: glaca77 » śr sie 07, 2019 10:47

Logi robione w trybie awaryjnym są g. warte. Zrób 003+011 i 008+011(po wył. i wł. zapłonu), oraz 011BS.




Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: wesol » czw sie 08, 2019 17:52

Problem z turbiną. Przeładowuje. W bs niby chodzi ale to działanie zero jedynkowe.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » czw sie 08, 2019 18:35

A coś dokładniej? Czy nie bardzo da się coś więcej powiedzieć.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: wesol » czw sie 08, 2019 19:22

Dokładniej to ja bym zrzut gruszki zrobił i obadal czy nie jest zatarta, pęknięta w niej sprężyna i jak chodzi łapka od geometrii turbiny.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » czw sie 08, 2019 19:28

łapka od turbiny raczej chodzi dobrze nie za luźno i nie przycina się jeśli to jest ta, którą sprawdzałem



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: wesol » czw sie 08, 2019 21:58

A odpinales od tej łapki ta gruszkę i tak przestawiała tą kapkę pach pach raz w lewą raz w drugą stronę czy tak delikatnie ją myślałeś by ją po groszku przestawiać po milimetrze?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: glaca77 » pt sie 09, 2019 10:09

Nie piszesz czy przeładowanie wystąpiło nagle, czy od zakupu lub grzebaniu mechanika ( dawka paliwa jest za duża: komputer nie daje rady jej ograniczyć-log 008, poczytaj: https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.p ... w#p5562829). Można spróbować wydłużyć sztangę gruszki (po poluzowaniu nakrętki kontrującej) o dwa obroty(sprawdzić logi), jeżeli przeładowanie nie ustąpi(zmaleje) to jeszcze zamiana N75 na N18- nie pomoże to już tylko czyszczenie turbo.



creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » pt sie 09, 2019 18:17

od czasu jak go kupiłem to wymieniłem parę rzeczy ale cały czas był o coś nie tak, akumulator bo już zdechł, przewód podciśnieniowy z zaworem bo ktoś przyoszczędził i wsadził miękki to go zginało, jak rok temu jechałem na wesele to zgiął się i jeszcze z turbiny chyba jakiś przewód spadł i powoli dochodziłem co jest nie tak włączała mi się kontrolka od ESP ale po ustawieniu pompy wtryskowej przystała i w sumie został mi problem ten co opisuje w temacie, jutro postaram się coś zrobić i napisze czy się udało



creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » wt sie 13, 2019 18:49

chciałem dzisiaj wymienić przewód od gruszki do zaworu ale nie wiem czy tak powinno być czy po prostu w sklepie mi zły przewód dali bo na zaworze mam inna średnice końcówki a na gruszce inną a przewód mam o stałej średnicy, a sztanga od gruszki na początku idzie lekko a później trochę ciężej jak się ręką sprawdza



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: glaca77 » pt sie 16, 2019 12:30

Wydłuż sztangę, pokaż logi.



creazys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob mar 23, 2019 15:23

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: creazys » wt wrz 10, 2019 19:18

Ok dzisiaj wydłużyłem sztangę i miałem wyłączoną klimatyzację bo muszę ją naprawić.
Oto logi, wydłużałem sztangę 2 razy
- przy pierwszym razie dwa przejazdy turbina się "wyłączyła" po 4tys obr/min,
- przy drugim razie pierwszy przejazd powyżej 5tys obr/min nic się nie działo powrotny przy 3,5tys obr/min wyłączyła się.
Następnym razem zrobi odrębne logi do każdego przejazdu do każdego pliku bo tu mi przy jednym ktoś najechał i musiałem zwolnić a nie chce edytować tego pliku żeby czegoś nie uciąć.

003+011
http://vaglogi.pl/log-003_011_E9n6L9V.html

008+011
http://vaglogi.pl/log-008_011_EPsDggo.html

011BS
http://vaglogi.pl/log-011_9Q8wQj.html

a i przed zmianami dzisiaj pojawił mi się błąd
charge pressure control: positive deviation



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

[mk4] Re: prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: kamikaze. » śr wrz 11, 2019 21:43

Ja bym jeszcze wydłużył cięgno gruszki, bo różnicy brak. Ewentualnie zamiana N75 z N18 jak kolega wyżej napisał. Albo coś z przewodami podciśnienia, może coś się zagina?
BTW jaki kod silnika? Nie jest to jakaś 90/110 po programie? Mechanik zmienił Ci chyba dawkę, a nie kąt wtrysku.. jeśli auto po programie i było na 6mg ustawione, to przy 2mg pewnie zasłonę dymną robi :) Dobrze glaca napisał o tej dawce.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości