Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mateuszs87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 18, 2011 19:41

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: mateuszs87 » ndz wrz 18, 2011 13:44

A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?



Awatar użytkownika
Jakobe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 20:06
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: Jakobe » ndz wrz 18, 2011 15:39

mateuszs87 pisze:A ja podepnę się pod temat z takim pytaniem mam golfa 3 kombi 1.9TDI 96r. zawieszenie jest seryjne i zastanawiam się nad zamontowaniem jakoś gwintowanego zawieszenia albo czegoś podobnego nie znam się na tym zbyt dobrze chciałbym wydać około 3tys. koła są 195/60 R14 oryginalne VW alu i na razie nie planuje wymiany tych felg czy możecie napisać co polecacie do tego auta i też nie chciał bym żeby przy 4 osobach i czasami z jakimś bagażem nie szorować po asfalcie czy jest to wykonalne przy tej kwocie?
Jakiś kit weiteca lub H&R 1500-2000zl nówka

Reszte przeznacz na felgi bo przy 14 ori VW to nie będzie się prezentować, chyba że zimą :)

pzdr



Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: Kri$ » pn wrz 19, 2011 22:18

Seacik pięknie przyciera :D
Chcę na przyszły sezon kupić albo mk2, albo mk3 i prawdopodobnie najłatwiej dostępny gwint to mts/ta technix i na tym gwincie chcę spuścić na dół - chyba, że jakaś firmowa używka :)
Jak najlepiej zglebić mk2/mk3? I które da się posadzić niżej? Mk2 czy mk3?
Pytam o glebę, bo głównie o to mi chodzi i mam plan mk2/mk3 posadzić tak nisko jak mi się uda.


Obrazek
Obrazek

GSLJoker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 01:09

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: GSLJoker » wt wrz 20, 2011 20:08

mk2 i mk3 jak umiesz to opuścisz tyle ile chcesz ;p
bardziej jestem za kitem niż gwint ;p ja mam kita i leży bardzo nisko Apex'a



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2777
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: phanteon » czw wrz 29, 2011 09:09

Witam

Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan i czy po założeniu na auto...nie zrobię tzw "facepalm" :chytry:



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: Fredi88 » czw wrz 29, 2011 09:21

phanteon pisze:Czy mając gwint w ręku - cały komplet używany - da się określić jego stan
raczej nie do konca... fakt mozesz zwrocic uwage na wyglad zewnetrzny, czy tłoczyska nie mają wżerów itp... ale jak gwint bedzie wylany i ktos go bardzo dobrze wypucuje to dowiesz sie o tym dopiero po wrzuceniu na auto i przejechaniu kilku kilometrow ;) chyba ze rozbierzesz go... wtedy mozesz sprobowac zobaczyc czy tloczyska rowno odbijaja do gory itp. Ale też nie jest to jakoś 100% miarodajne.



Awatar użytkownika
verni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 13, 2010 14:37
Lokalizacja: opolskie

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: verni » czw wrz 29, 2011 09:32

Możesz spróbować "powciskać" amory.. Jak ja dostałem wylany gwint do 2 wchodziły jak do masła, zachowywały się zupełnie inaczej niż dwa pozostałe.
Jeżeli gazowo olejowe to może się tak dziać, jeśli np w paczce leżały "do góry nogami" więc należy je postawić na godzinkę w normalnej pozycji i później to sprawdzić :bajer:



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2777
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: phanteon » czw wrz 29, 2011 09:48

Gwint, który mnie trochę "zainteresował" jest 5 km ode mnie, od nowości u jednego gościa, widać, że nie czyszczony. Tłoczyska chodzą (podobno) z "wyczuwalnym oporem", talerzyki do rozruszania (czyli ktoś raz wsadził i jeździł).

Gwint jest Weiteca (2 lata, przebieg 30-40 tys). Cena jest niższa o 200zł od nowego mts'a /TA / FK (a przynajmniej takie mają nalepki). Ktoś, np gość, który siedzi w zawieszeniach (ma warsztat, ustawia zawieszenia w rajdówkach itp), jak dostanie w łapy ten zawias powie coś więcej niż ja stosując się do Waszych porad?



sikacz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob maja 07, 2011 18:03
Lokalizacja: Cieszyn

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: sikacz » czw wrz 29, 2011 10:27

Da się, o ile nie był uprzednio dokładnie wyczyszczony. Jeśli amortyzator się mocno poci, to gwint się nadaje do regeneracji tudzież do śmietnika ;p



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2777
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: phanteon » czw wrz 29, 2011 10:34

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 18544.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Widać, że nie czyszczony i chyba się z niego nie leje.



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: Fredi88 » czw wrz 29, 2011 10:40

skoro jest rozebrany i masz tam 5km to jedz, wcisnij tloczyska do konca i zobacz czy rowno wychodza... jezeli tak to juz polowa sukcesu heh



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2777
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: phanteon » czw wrz 29, 2011 12:45

To jeszcze jedno pytanie - lepszy taki używany weitec czy nowy MTS czy TA albo te tanie FK. A może jeszcze inne rozwiązanie?



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Post autor: Fredi88 » czw wrz 29, 2011 13:23

jezeli zastanawiasz sie nad mts, ta technixem (lub tuning artem) i najtanszym modelem FK to smialo bierz to co jest najtansze (czyli tuning arta). Co do weiteca, wszystko zalezy w jakim jest stanie ;) a uzywka to zawsze jakas tam loteria. Jezeli bdb to wolalbym uzywanego weiteca niz najtansze nowe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości