[golf mk1] Wyciągniecie helperów w celu upchania felgi
: pn mar 06, 2017 22:44
Witam,
było wiele tematów na temat wyciagania sprężyn pomocniczych w celu obniżenia auta.
Przypadek troche inny: Pacjent golf mk1, zawieszenie tatechnix, koła BBS RM 6,5J ET 33.
Gwint ma jeszcze sporo regulacji, nakrętki ustawiające wypadają na wysokości rantu felgi i o ile z RMami nie ma problemu, to montaż nowego koła - BBS RS 7,5J x 16 ET 35 już jest problemem. brakuje mi ok 4mm aby felga nie tarła a nakrętki gwintu.
Pytanie do obeznanych. Wyciągniecie sprężyn pomocniczych pozwoli mi przesunąć nakrętki o ok 50mm w górę, ale czy wpłynie to na pracę zawieszenia/bezpieczeństwo? Autem mam zamiar zrobić trochę kilometrów.
Dzięki z góry za odpowiedzi
PS dawanie dystansu nie wchodzi w grę, ze względu na brak miejsca w nadkolu.
było wiele tematów na temat wyciagania sprężyn pomocniczych w celu obniżenia auta.
Przypadek troche inny: Pacjent golf mk1, zawieszenie tatechnix, koła BBS RM 6,5J ET 33.
Gwint ma jeszcze sporo regulacji, nakrętki ustawiające wypadają na wysokości rantu felgi i o ile z RMami nie ma problemu, to montaż nowego koła - BBS RS 7,5J x 16 ET 35 już jest problemem. brakuje mi ok 4mm aby felga nie tarła a nakrętki gwintu.
Pytanie do obeznanych. Wyciągniecie sprężyn pomocniczych pozwoli mi przesunąć nakrętki o ok 50mm w górę, ale czy wpłynie to na pracę zawieszenia/bezpieczeństwo? Autem mam zamiar zrobić trochę kilometrów.
Dzięki z góry za odpowiedzi
PS dawanie dystansu nie wchodzi w grę, ze względu na brak miejsca w nadkolu.