Kąty i zbieżność

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Kąty i zbieżność

Post autor: KoguT » pt gru 23, 2016 23:27

Powiedzcie mi jak optymalnie ustawić kąty w MK3?

Zbieżność chcę na "0".

A co z kątami? Chodzi mi nie o gleby i spasy tylko prowadzenie.

Ustawiać na "0" czy robić negatyw 1*-2*?
Nie chciał bym też żeby gumę zjadło po 200km.

W Golfie siedzi gwint TA, czerwone poliuretany, felga 8j i z przodu 165/50/15.

Chciał bym uzyskać coś w stylu lepszego prowadzenia w zakrętach i zmniejszenia obawy że guma może się ześlizgnąć z felgi.



kromasek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 05, 2013 13:06

Kąty i zbieżność

Post autor: kromasek87 » sob sty 14, 2017 22:05

Witam dołączam sie do tematu, mam problemik a mianowicie z zbieżnością autko odebrałem z warsztatu i niby wszystko jest cacy tylko ze cos mi huczy w lewym kole przy jeździe na wprost i przy skręcaniu jest to nawet odczuwalne na pedałach przypomnę ze autkiem uderzyłem bokiem przodem i lekko tylem ,na przodzie powymieniałem tuleje śruby od wahacza i sworznie ,przy tyle nic nie robilem bo nie wiem co tam mogło pójść wynik jest na czerwono. Moje autko to borka wrzucam wyniki geometrii
https://zapodaj.net/b418095f827ed.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc z góry dzieki Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości