Strona 1 z 2
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: pn mar 25, 2013 00:26
				autor: shiftyy
				Witam, jestem zielony w tych sprawach i jeśli taki temat był to przepraszam, ale szukałem i nie znalazłem.
Do rzeczy, mam okazje zamienić się zawieszeniem. Moim seryjnym z mk2 na sportowe, gwintowane z mk3. Pytanie brzmi, czy podejdzie ono do mojego golfa?
Zdjęcia:
I czy w ogóle opłaca się zamieniać, potraficie rozpoznać jaki to gwint? Bo właściciel kupił takiego golfa, i chce się pozbyć tego zawieszenia ale nie wie nic na ten temat.
 
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: pn mar 25, 2013 09:33
				autor: mariusz33
				Pasi biez bo to KW.
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: pn mar 25, 2013 17:04
				autor: shiftyy
				KW, to znaczy?
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: pn mar 25, 2013 17:30
				autor: mariusz33
				Niezla firma KW
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: wt mar 26, 2013 13:30
				autor: shiftyy
				Możliwe że to zawieszenie jest warte ponad 1000 zł?
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: wt mar 26, 2013 18:50
				autor: mariusz33
				Nowe tak.Tylko sprawdz czy nie ma wyciekow.
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: śr mar 27, 2013 01:02
				autor: MAPET
				nowe jest warte ponad 4 tys
uzywane to loteria ale jesli dobre bedzie to najwyzsza polka zawieszen
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: śr mar 27, 2013 13:57
				autor: Mack.
				i powodzenia w czyszczeniu tego. ale jest w pełni rozbieralne wiec bedziesz miał o tyle łatwiej.
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: czw kwie 11, 2013 21:52
				autor: shiftyy
				Ok, Panowie zawieszenie jest już u mnie ale nie do końca. Tył jest przełożony, przód jeszcze nie bo zabrakło sprzętu aby odkręcić przód u góry, bez pneumata się nie obędzie. Ale do rzeczy, na początku problemy z odkręceniem ale WD dało sobie z tym radę, później zakładanie. Wszystko szło ok, ale po założeniu różnica w "glebie" pomiędzy prawą a lewą stroną jest delikatna. Lewa strona wszystko ok, nic nie ociera - mimo że skręcone prawie na maksa, za to z prawej strony coś stuka i puka przy nawet najmniejszych dziurkach no i widać że jest dużo niżej? Inaczej skręcony gwint czy wina leży gdzie indziej? 
Co do samego sprzętu to stan idealny, zero wycieków i co najważniejsze twardo jak nigdy 

 Zadowolony jestem strasznie i wszystko za darmo ;D Łii 

 Jak by był ktoś chętny to zamienię albo sprzedam 
EDIT:
Może mi ktoś podesłać link do klucza którym skręcę gwint? Bo jest ciut za nisko tak czy siak.
 
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: sob kwie 13, 2013 16:43
				autor: mikolajmakoski1
				spawdz cy masz wszystko poskręcane dobrze jesli puka.co do wysokości to zobacz czy jest tak samo ustawiony po obu stronach i czy odboje sa tak samo wysokie
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: ndz kwie 14, 2013 14:23
				autor: shiftyy
				Sprawa rozwiązana, była różnica 2,8 cm. Ale jest nowy problem, zawieszenie jak to sportowe jest krótsze od seryjnego. I Teraz wahacz jest wyżej podniesiony i bije o jakąś belkę nawet przy małych wzniesieniach, da się coś z tym zrobić? Bo prześwit wahacza od tej "belki" jest może 1 cm, max. 1,5 cm i nie wiem czy wepchać tam coś co będzie tłumiło stuki, puki czy da się to może jakoś obniżyć tak żeby odległość była co najmniej 3,4 cm?
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: ndz kwie 14, 2013 18:05
				autor: mikolajmakoski1
				chodzi ci o to ze bije ci przegub o podłużnice??? jesli tak to mas 2 rozwiazania. Podkrecic gwint do gory podnosząc auto troche lub podciąć podluznice
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: ndz kwie 14, 2013 23:17
				autor: RobstonKoro
				na 100% podłużnica koledze wali, 1cm od Ziemi do wahacza to bardzo mało, pozostaje Ci podciąć podłużnicę bądź podkręcić kapkę do góry i bd spokój tak jak to powiedział przedmówca
			 
			
					
				Zawieszeniez MK3 do MK2
				: pn kwie 15, 2013 14:24
				autor: shiftyy
				Ale tu nie chodzi o odległość wachacza do ziemi, tylko wachacza do tej belki która jest nad nim i ona o siebie bije. Ew. w kielichu jest coś nie dokręcone ale bardziej wydaje mi się że to wachacz bije o coś.