gwint czy kit

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Niewik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 15, 2012 09:35

gwint czy kit

Post autor: Niewik » ndz mar 24, 2013 15:43

Witam ;)
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dotyczącym zawieszenia.
Chcę obniżyć swojego golfa:) Tylko nie wiem w jaki sposób.
Nie wiem czy wybrać gwint czy sportowe (kit).
Jakie będą różnice w jeździe na kicie i gwincie.
Mam stalowe 14" obecnie ale po zmianie zawieszenia założę swoje aluminiowe 15".
Jeśli kit to -60 czy -80. Jaki jest komfort jazdy i jakie problemy przy -80?



Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

gwint czy kit

Post autor: mikolajmakoski1 » ndz mar 24, 2013 17:57

zależy czego oczekujesz.Jesli chcesz miec komfortowy zawias i obnizony to kup sobie kit.Jesli chcesz miec pelna mozliwosc regulacji wysokości auta to kup sobie gwint.Ja osobiście polecił bym gwint.Co do komfortu to zależy od marki i jakosci zawiasu.Podaj moze jakis przedzial cenowy jaki chcesz wydac na zawieszenie


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
Niewik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 15, 2012 09:35

gwint czy kit

Post autor: Niewik » ndz mar 24, 2013 18:06

Myślałem o MTS. Gwincie czy kicie. Tylko nie wiem co wybrać. Słyszałem, że gwint wypija szybko zawieszenie i nie wiem czy to prawda. I też, że kit jest żywotniejszy. I tak się borykam bo nie wiem co wybrać.



Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

gwint czy kit

Post autor: mikolajmakoski1 » ndz mar 24, 2013 18:21

w takim razie bierz gwint.cena nie za bardzo sie różni a na pewno nie będziesz żałował wyboru


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
fisitko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 13:47

gwint czy kit

Post autor: fisitko » wt mar 26, 2013 15:39

to ja zapytam:
auto używane w każdym terenie, więc musi zostać w miarę "wysoko" (czyli gewinde odpada) narazie ori zawias
zastanawiałem się nad:
1 opcja: sprężyny eibach pro-kit, h&r (obie -30mm)
2 opcja: używane zawieszenie sportowe (zestaw amory + springi)
3 opcja: zawias z wersji GTI bądź same springi z GTI
hajs: 400 pln

co polecacie i DLACZEGO?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

gwint czy kit

Post autor: Yaro1981 » wt mar 26, 2013 17:28

400pln i auto w każdy teren :helm: odpuść temat wydaj pieniądze na co innego


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
fisitko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 13:47

gwint czy kit

Post autor: fisitko » wt mar 26, 2013 18:23

hmm nowe eibachy -30mm moge dostac w tych pieniadzach wiec juz jedna opcje mam na 100%
kazdy teren mam na mysli miasto i zjechanie na bezdroza stad gwint odpada
zawieszenie mts uzywane kompletne mam za 400zl to kolejna opcja pewna
wiec nie wiem czemu hejtujesz
zorientuj sie w cenach albo pomoz a nie pisz zebym sobie odpuscil



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

gwint czy kit

Post autor: Shmatan » wt mar 26, 2013 22:08

1 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
2 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
3 - pojeździsz sezon i kupisz gwint.

Więc generalnie nie ważne którą opcje wybierzesz, ale jak kupisz "2" to gwint kupisz najpóźniej. I nie pisz że nie, że z Tobą tak nie będzie, bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40



Awatar użytkownika
fisitko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 13:47

gwint czy kit

Post autor: fisitko » śr mar 27, 2013 16:01

napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje



Awatar użytkownika
dca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 13:53

Re: gwint czy kit

Post autor: dca » ndz mar 31, 2013 16:07

fisitko pisze:napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje
Kit-y też są twarde. Jest jeszcze jedna sprawa myślę tu o wysokości. Czasami kity mają takie wady ze przód stoi ok a tył np. za wysoko. Jak masz gwinta to możesz zawsze te kilka mm obniżyć lub podnieść.



Awatar użytkownika
Niewik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 15, 2012 09:35

gwint czy kit

Post autor: Niewik » ndz mar 31, 2013 17:17

jak najwyżej może stać gwint, żeby sie nie zwalił za szybko?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

gwint czy kit

Post autor: MAPET » pn kwie 01, 2013 19:12

fisitko pisze:potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
bzdura
od 12 lat jezdze na gwinatach wiec nie pisz ze nia na polske
i robie autami ok 30-50 tys rocznie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

gwint czy kit

Post autor: mariachi » wt kwie 09, 2013 10:37

miałem serię potem sprężyny z gti, potem eibach pro kit -30 na mts, teraz mam eibach sportline na amorach koni i dalej mi mało, człowiek się przyzwyczaja . Teraz wiem że jakbym miał przechodzić tą drogę jeszcze raz to od razu kupiłbym gwint.
Ktoś kiedyś napisał,. "i tak każdy kończy na gwincie", Zamiast pakować kasę w obniżanie rzędu mizerne -30 lepiej wydać ją na coś innego
Shmatan pisze:bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40
też tak kiedyś mówiłem ;) a teraz dajcie mi gwint bo -60 to za mało :hmm:
Ostatnio zmieniony śr maja 29, 2013 18:59 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krystek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: wt mar 05, 2013 22:59
Lokalizacja: Suwałki

gwint czy kit

Post autor: krystek21 » czw kwie 11, 2013 21:01

Też myślę czy może gwint czy springi. Znajomy ma springi w A3 i twierdzi że nigdy już takiego gó*** nie założy. Gwintu też nie chyba że jakiś dobry za kilka tysi. Teraz jeżdżę na serii i nie wyobrażam sobie gwintu na moje drogi. Dziury, jakieś podbicia asfaltowe, nakładanie kilka warstw na siebie. Także sam nie wiem. Na springach dam radę włożyć 18 et55 plus naciąg? Nie będzie szorować jak zapakuję 3 osiemnastki do samochodu na tył? :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości