Używany gwint KW

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Używany gwint KW

Post autor: MikeWRC » wt lis 20, 2012 09:59

Wczoraj udało mi się rozebrać Koni ze sprężyn, żeby porównać grubość tłoczysk i sprawdzić czy Koni Sporty same wychodzą do góry. Okazało się, że też nie wychodzą same do góry! Suma sumarum regulowane Koni też są olejowe:

Obrazek


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Używany gwint KW

Post autor: Dziku VR6 » wt lis 27, 2012 20:09

Regulacje twardości chyba mają tylko olejowe...


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

leszek1970
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 24, 2010 18:13
Lokalizacja: POMORSKIE KAMIEŃ

Re: Używany gwint KW

Post autor: leszek1970 » sob gru 08, 2012 17:16

MAPET pisze:nie regeneruj narazie

i tak tloczysko do tego momentu nie wejdzie raczej wiec jesli tak blisko to narazie olej to i tak masz tam odboj pewnie w tym miejscu
MAPET DOBRZE GADA więc zakładaj i ciesz się z jazdy , jeżeli chodzi o stan to najważniejsze jest żeby nie było wycieków oleju a stym wychodzeniem to różnie bywa dla mnie to kwestia ciśnienia sprężania ojeju ( więc jeśli niema wycieków to jest sprężanie bo jest szczelny ) jeśli chodzi o twardość podczas pracy to kwestia zużycia zaworów regulujących czas przepływu oleju podczas pracy amortyzatora i tak by można pisać bez końca a szkoda czasu więc zakładaj i jazda i najważniejsze dobrze je wystrój bo to też nie jest takie proste . POWODZENIA



bulamoto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob gru 18, 2010 19:46

Re: Używany gwint KW

Post autor: bulamoto » pn gru 17, 2012 13:57

Dziku VR6 pisze:Regulacje twardości chyba mają tylko olejowe...
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby amortyzator ktory orginalnie jest olejowy nabic gazem. Co do niektorych modeli amortyzatorow KONI fabrycznie wychodza jako olejowe, chociaz przy produkcji mozna nabic je gazem (prawdopodobnie sprawa kosztow). Gazem zazwyczaj nienabijane sa wklady, ktore reguluje sie poprzez wcisniecie tloczyska i skrecenie, poniewaz przy ich regulacji czlowiek musialby sie troche pomeczyc :) Tez musicie wziasc pod uwage, ze z czasem amortyzator moze sie rozszczelnic i najperw puszcza gaz, a wtedy tloczysko nie bedzie samoczynnie powracac. Gaz polepsza w amorku dynamike pracy, nie jest "otepialy" i szybciej reaguje na gwaltowne przesuniecia tloka. Mowa tutaj o dwururkach, gdzie cisnienie nie jest tak duze jak w typach monotube, czyli jednorurowych. Amortyzatory jednorurowe wysokocisnieniowe maja o wiele wyzsza sprawnosc i kulture pracy niz przy amortyzatorach dwururowych. Pracuja w pelnym swoim zakresie przy duzych przechylach i b.dobrze sprawdzaja sie w terenie na podjazdach itp.



Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Re: Używany gwint KW

Post autor: Mastercinek » sob maja 18, 2013 02:17

MikeWRC pisze:
MAPET pisze:tzn ze kw ma olejowe koni
MAPET to może dlatego nie wychodzą do góry. Jeśli KW na tłoczyskach Koni jest olejowym amorkiem, to może właśnie dlatego nie wychodzi do góry
Dzisiaj właśnie przyszły do mnie używki KONI Sport 80-2587 tył i 87-2508 przód i pierwsze co to sprawdziłem czy po wciśnięciu się wysuwają. Ku mojemu zdziwieniu tak się nie stało no to trzepię sieć i rozwianie wątpliwości znalazłem tutaj
http://www.koni.com.pl/osobowe.php?go=29" onclick="window.open(this.href);return false;

Czyli w moim przypadku seria 80 tył i 87 przód to regulowane dwu-rurowe amortyzatory hydrauliczne (czyt. olejowe)... czyli nie odbijają.

Pytaneczko, jak jest z dostępnością wkładów do tego zawieszenia? W sieci nie ma za wiele ale znalazłem jakiś ślad
http://tablica.pl/oferta/wklady-amortyz ... 2Jn3d.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i taki
" onclick="window.open(this.href);return false;

Kojarzy ktoś gdzie można w PL takie wkłady dostać?
http://www.tirerack.com/suspension/susp ... dClar=Base" onclick="window.open(this.href);return false;



napoleon81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 20, 2014 17:25

Re: Używany gwint KW

Post autor: napoleon81 » wt sie 09, 2016 21:16

Pany ,a czy ktoś zna wymiary wkładu z kw1 bo potrzebuje .dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości