Strona 1 z 10

opinie o produktach firmy AP-sportfahrwerke

: ndz sie 26, 2012 21:45
autor: Fahoo
poprosze o opinie userów w/w gwintu
Podobno robi to Kw ile w tym prawdy
Jak na tym sie jeździ bo cena 2x wieksza iż ta i mts

opinie o gwincie firmy AP

: śr wrz 05, 2012 09:38
autor: Ral1n
Przyłączam się do pytania!!!
Do MKIV koszt 2,9K PLN za te z regulacją twardością, ale chyba warto, bo rozmawiając wczoraj z kolegą otrzymałem sugestie, że MTS/TA nie ma co porównywać do AP, tylko brać AP. :bajer:

Może Mapet coś podpowie. :chytry:

opinie o gwincie firmy AP

: śr wrz 05, 2012 22:47
autor: Fahoo
wziałem AP bez regulacji 1300zł roznicy vs. tych z regulacją :banghead:

opinie o gwincie firmy AP

: czw wrz 06, 2012 06:59
autor: Ral1n
Wiem, lipa straszna! :chytry:

opinie o gwincie firmy AP

: sob wrz 08, 2012 19:44
autor: Fahoo
Dobra gwincik na aucie
Odczucia?
Bardzo pozytywne.
Auto zesztywniało ale w granicach rozsądku.
Brak efektu ping pong jak było na ta-technix w poprzednim aucie.
Nic nie dobija.
Pięknie wybiera dziury i nierównosci poprzeczne.
Ustawiony ciut niżej niż seria w mk4 variant,niech sie ułoży wtedy dokrece niżej.
Praca narazie cicha,dobre tłumienie tzn jak wpadasz w dziure to koło pochłania energie i oddaje ją liniowo bez potęgowania siły z wektorem przeciwnym.
Już wiem za co zapłąciłem 2x wiecej niż za mts czy ta technix.
Pany to co napisze jak reklama ale prawda jest taka ,że juz wiem za co zapłaciłem 2x wiecej w porównaniu do ta-technix,mts...jak bym miał kase wział bym coś z jeszcze wyższej półki.

opinie o gwincie firmy AP

: sob wrz 08, 2012 20:27
autor: Ral1n
Jeszcze wyższa półka to za pewne chodzi o KW/ H&R? Do tych musiałbyś dołożyć z kolei prawie 2x tyle co za APX (6x MTS)- więc chyba kompromis - jakość do ceny został osiągnięty, nieprawdaż? :bajer: :bigok:

Dzięki za opis swoją drogą - też będę najprawdopodobniej zamawiał APX.

opinie o gwincie firmy AP

: sob wrz 08, 2012 20:45
autor: Fahoo
Ral1n, AP=KW :hmm: tylko ze AP nie jest w inoxie a jest pokryte jakims hgw czymś

miałem h&r upside down ale poszedł zeby pokryć cześc wydatków na ap

opinie o gwincie firmy AP

: sob wrz 08, 2012 20:53
autor: Ral1n
Fahoo, Thx za info.

Ja byłem przekonany, że Weitec to taki niskobudżetowy KW. :bajer:

opinie o gwincie firmy AP

: ndz wrz 09, 2012 09:27
autor: MAPET
ap sprzedajemy bardzo duzo nie wiem jak twardosc ale ludzie sa zadowoleni nie bylo jezdze zadnej reklamacji od poczatku roku kilkadziesiat sprzedanych.. ceny fajne ;)

opinie o gwincie firmy AP

: ndz paź 14, 2012 11:20
autor: KoJ@K
Fahoo pisze:a własności trakcyjne na tych chinolach przemilczę
pisząc to co masz myśli ? To mówisz, że na AP nie ma już tego efektu ping ponga? To jest chyba najbardziej wkurzająca mnie rzecz w MTSie podczas normalnej codziennej jazdy samemu lub we dwie osoby, bo przy załadowanym aucie, 4 osobach już tak nie ping ponguje i jest mniej wkurzający, a przecież krawężnika w bagażniku woził nie będę. ;)

opinie o gwincie firmy AP

: ndz paź 14, 2012 12:06
autor: Fahoo
KoJ@K, efekt ping ponga w AP jest na prawdę zminimalizowany ...miałem TA technixa w ibizie ,koledzy maja w mk3 i jeździc sie nie da
W swoim mk4 robie ponad 1k km miesiecznie w weekend wsiadam i 550 klepie i latam z predkosciami 120-160 w trasach i jest ok pełna kontrola
Czuć utwardzenie to oczywiste ale normalnie springi pracuja liniowo sinusoidalnie a nie jak w TA 0-1
Jak latałem na 195 65 15 to było jak na seri
Przy 215 45 17 jest twardziej bo guma niska i minej amortyzuje.
W AP czuć zakresy resorowania pośredniego że się tak wyrażę a TA ich brak
W AP czuć ze zawiecha tłumi nierówności a TA Technix dobija i odbija od razu i jest efekt taki ze jak wpadasz w dziure to ci cyce rwie i żołądek wdół i od razu w góre.
Ważna rzecz którą zauważyłem to, to ze jak wpadasz w nierównośc to koło sie normalnie ugina w nadkole w TA springi sa tak napięte ze czy stoisz krzywo w dziurze czy nie to i tak koło stoi tak jak na prostej powierzchni wzgledem obrysu auta
Fahoo napisał(a):a własności trakcyjne na tych chinolach przemilczę


pisząc to co masz myśli ?
miałem na mysli prowadzenie i odrywanie się kół przy nierównosciach przy dawaniu w piz...
Gwint kosztuje 2x tyle co TA lub MTS ale ja lubie markowe rzeczy
Teraz prosta kalkulacja
taki TA kosztuje ok 900zł w dystrybucji -zarobek sprzedawcy to ile on kosztuje tak na prade? pewnie ok 500zł
No to czy za 500zł mozna kupic kpl dobrego zawieszenia z amortyzatorami?
To nawet seryjne amorki sa droższe
Taki AP kosztuje officialnie ok 2000zł po rabacie na 1600zł
z czego zarobek pewnie ok 3-4 tówki
no to za ok 1200-1300zł można powiedzieć ze zawieszenie powinno być nie złe...no i nie chińskie



wolę kupić nowy AP z fabryki KW niż uzywany KW który moze sie wylac zaraz po kupnie tak jak u kolegi kupiony tu na forum....
Zaobserwowane różnice pomiedzy KW to mniej jakościowe wykonanie tzn,KW to inox nierdzewka a AP stal zabezpieczona jakąś metodą typu galwanicznego cos jak ocynk ale w lekko złotawo żółtawym kolorze.
Amorki i springi malowane tak samo tu i tu
Pierscienie sa metalowe bez dodatkowych pierscieni kontrujących lecz z zabezpieczniem na śrube ampułową .
Gwint na kolumnach na tyle gruby że raczej nie skoroduje i nie zablokuje się..profilaktycznie nasmarowałem na grubo smarem

opinie o gwincie firmy AP

: ndz paź 14, 2012 14:04
autor: MAPET
Fahoo pisze:taki TA kosztuje ok 900zł w dystrybucji -zarobek sprzedawcy to ile on kosztuje tak na prade? pewnie ok 500zł
heh widze masz male pojecie o narzutach na rynku motoryzacyjnym i pozniej sie wlasnie rodza historie i prosby o rabat rzedu 30%a narzut na gwintach czasem jest mniejszy jak 100zl

co do AP jakosc napewno wyzsza
i plusy jakie opisales ! napewno fajny grubozwojny gwint jak w KW np to duzy plus :)

opinie o gwincie firmy AP

: ndz paź 14, 2012 15:14
autor: Fahoo
MAPET, podałem cene z fabryki "pi razy dzwi "a nie za ile ty kupujesz

opinie o gwincie firmy AP

: ndz paź 14, 2012 16:07
autor: MAPET
no w fabryce to jak najbardziej mozliwe

tylko skad wiesz ze wyprodukowanie innej lepszej marki jest wiele drozsze a nie placisz tez za marke?

pisanie w ten sposob ile kosztuje produkcja jest bez sensu