Strona 1 z 1

Sprężyny czy gwint ?

: czw sie 16, 2012 22:05
autor: kamil93p
Witam!
Posiadam Golfera IV 1.4 16V, siedzą w nim 16-tki, ale prześwit jest wielki..
Obrazek
W sumie niedawno go kupiłem więc z funduszami słabo.. I stąd pytanie: czy warto wsadzać jakieś obniżające sprężyny w oryginalne amortyzatory ?
Czy poczekać na następny sezon i wsadzić sobie gwint ? :)

Nie chciałbym skatować obecnych amorków bo są na prawdę w dobrym stanie :) A domyślam się że takie obniżające sprężyny dają w kość ori amorkom.
A jak bym wsadził sprężyny z wersji GTI, byłby niższy i amortyzatory nie zużywałyby się tak szybko ?


To moje pierwsze grzebanie w zawieszeniu, więc wybaczcie za niewiedzę :)

Gdyby się udało osiągnąć coś takiego byłbym bardzo zadowolony:
Obrazek

Sprężyny czy gwint ?

: pt sie 17, 2012 00:05
autor: lukasz3001
ja na seryjne amory jeszcze ori vw wrzucilem springi -40/30 bo z kasa krucho na nastepny sezon dozbieram i pewnie gwint wleci i nie jest zle nie ma juz takiej kozy jak byla auto zrobilo sie sztywniejsze w zakretach

Sprężyny czy gwint ?

: pt sie 17, 2012 17:38
autor: kamil93p
A amortyzatory szybciej się zużywają na takich sprężynach ? Albo jakieś inne podzespoły? :)

No i jakie sprężynki polecacie pod ori amorki ? te 3/4 cm chciałbym zejść :)

Sprężyny czy gwint ?

: sob sie 18, 2012 08:50
autor: Shmatan
Na każdych niższych sprężynach bardziej się zużywają seryjne amory, a na każdym obniżonym zawieszeniu szybciej lecą inne elementy (np. tuleje i osłony przegubów)

Sprężyny czy gwint ?

: czw sie 23, 2012 20:57
autor: szakulvip
ja u siebie na ori amorkach mam eibach pro kit, ładnie sie prowadzi na równym płaskim asfalcie, trzymanie w zakrętach ok, tyle że jak trafie na "falistą" drogę to masakra efekt pontonu z przodu, przód skacze jak piłeczka. Amorki dostają w dupe, jak najszybciej muszę kupić sportowe amorki, mam nadzieje że tego efektu już nie będzie. Tak wieć trzeba przeanalizować jakie są drogi w swojej okolicy i zdecydować czy zakładać tylko same springi czy od razu cały kit

Sprężyny czy gwint ?

: ndz wrz 02, 2012 23:39
autor: kamil93p
Witam ponownie,
panowie, co byście polecili z tych aukcji ?
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Myśle, że na razie wsadze sobie same sprężynki i będzie oki :)

Widziałem że sporo osób ma zawieszenie firmy MTS Technik, a co powiecie o sprężynkach -35mm tej firmy ?
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- ... 23894.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam :)

Sprężyny czy gwint ?

: pn wrz 03, 2012 10:20
autor: szakulvip
przeciez pisałem wczesniej ze na ori amorkach nie będzie tak oki na 100%, sam sie przekonałem na swojej skórze. Zakupiłem od Mapeta kpl amorków MTSa i jest teraz spoko, wiadomo komfortu nie ma jak na serii ale co najważnie3jsze nie buja jak na pontonie. O co do kitu MTSa to czytałem na forum że nie równo siada i tył jest niżej niż przód.

Sprężyny czy gwint ?

: wt wrz 04, 2012 20:54
autor: Steryd
Ja do Weitec -30mm dalem seryjne amory KYB gazowe i auto nie skacze jak pilka :hmm:

Sprężyny czy gwint ?

: śr maja 21, 2014 22:22
autor: cieszyn
I jak dalej w temacie ?

Miałem gwint MTS'a i jak dla mnie jest za twardo, posiadam Same sprezyny H&R o obnizeniu 55/40 dzis zmienilem tyl, ale dałem serie... nie wiem co robic...

Sprężyny czy gwint ?

: czw maja 22, 2014 09:52
autor: MAPET
sportowe amorki musisz dac

Sprężyny czy gwint ?

: czw maja 22, 2014 22:19
autor: cieszyn
MAPET,

Ale to bedzie twarde jak gwint... ?!

A zostawiam serie cóz :>

Sprężyny czy gwint ?

: pn maja 26, 2014 23:25
autor: MAPET
zalezy wszystko jakie co dasz