Obniżenie samochodu a komfort

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Obniżenie samochodu a komfort

Post autor: czarnykurczak » pt maja 28, 2010 13:33

Cześć

Chciałbym opuścić nieco niżej samochód ale nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS. Nie ma to być coś tak miękkiego jak stary cadillac ale też nie chcę rezygnować kompletnie z komfortu jazdy. Wyszperałem na allegro http://motoallegro.pl/item1042785124_ei ... om_pl.html ale nie wiem czy nie będą tak samo twarde...

Pozdrawiam :)


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » pt maja 28, 2010 16:53

czarnykurczak pisze:nie chcę znów jeździć na takim betonie jak MTS

LOL, przecież mts jest mega komfortowy :goof:


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » pt maja 28, 2010 18:38

Nie mam gwintu, ale jechałem po tej samej ulicy co jeżdżę na codzień serią, na gwincie TaTechnics. Żaden beton, nawet fajnie było. Utwardzasz zawieszenie to musi być twardsze, ale bardzo miło się jedzie. Jakby jechać wolniej i wybierać tylko idealną nawierzchnię to w ogóle bajka by była.


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob maja 29, 2010 22:46

jak dla ciebie MTS to beton to nie mam pytan :)

kup sobie zatem KW V2 z regulacja twardosci ...

i jak koledzy wspomnieli gwint sie kupuje po to by bylo twardo jak chce sie komfort to sie jezdzi na serii ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz maja 30, 2010 06:27

Ja mam zalozony gwint, z przodu jest rozkrecony prawie na maxa (zostalo 0,5 cm gwintu) i jest calkiem komfortowo - nie jest beton


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarnykurczak » pn maja 31, 2010 10:48

Chyba się nie zrozumieliśmy. Wiem, że lepiej się jeździ na twardszym zawieszeniu. Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu. Chciałem jednak zachować choć odrobinę komfortu przy ładnym wyglądzie. Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » pn maja 31, 2010 11:24

niestety przy gwincie nie uzyskasz komfortu, no chyba że kupisz coś z górnej półki jak mapet pisze , ale to są spore koszta .... co do KIT-ów to niektóre są jeszcze twardsze jak gwint ;)


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarnykurczak » pn maja 31, 2010 11:46

pczerniej, dzięki, mój błąd. Zrobiłem za duży skrót myślowy :). Wolałbym kupić jakiś kit. Chyba, że znajdzie się jakiś w miarę komfortowy gwint nie kosztujący więcej niż mój golf jest wart :).


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 31, 2010 12:05

czarnykurczak pisze:Wiem też, że obniżenie jest wprost proporcjonalne do utwardzania się zawiasu.
no widzisz a wcale tak nie jest :)
czarnykurczak pisze:Na MTS czułem każdą, nawet najmniejszą dziurę w jezdni
jezdzilem na mts nie w jednym aucie i skoro dla ciebie to twarde to ciezko to widze ;)
czarnykurczak pisze:a samochód wcale nie wyglądał zbyt ładnie.
tego nie czaje...
czarnykurczak pisze:Chyba, że znajdzie się jakiś w miarę komfortowy gwint nie kosztujący więcej niż mój golf jest wart :)
polecam KW ale ob bedzie w okolicach ceny twojego auta... ew troche mniej


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarnykurczak » pn maja 31, 2010 14:42

MAPET, może dlatego, że pod maską mam "potwora" 1.4 więc samochód jest dość lekki i dlatego mnie tak trzęsło?
MAPET pisze:no widzisz a wcale tak nie jest
Już kiedyś mi tłumaczyli, że jak się gwint bardziej skręci to jest bardziej miękko.Czyli gdybym kupił porządny gwint (tylko jaki?) to obniżając go zyskiwałbym na wyglądzie, komforcie i prowadzeniu?


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 31, 2010 14:57

hmm ciezko odpowiedziec na twoje pytania bo widzisz ty mowisz ze MTS twardy a mam tez gro klientow dla ktorych za miekki a wiekszosc ze idealny ;) takze kazdemu nie dogodzi sie... kupisz KW z regulacja twardosci to bedziesz zadowolony :)

a jaki bys nie mial to obnizajac zskasz na wygladzie bo co za roznica jaki ? dlatego dziwi mnie ta Twoja wypowiedz ze dlatego ze masz gwint jaki masz to auto nie wyglada najlepiej a co na KW wygladaloby lepiej :D?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn maja 31, 2010 15:30

MAPET pisze:polecam KW ale ob bedzie w okolicach ceny twojego auta... ew troche mniej
chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn maja 31, 2010 15:39

morfeusz86r pisze:chyba trosze mniej. kw z regulacją twardości na-pewno nie więcej niż 3 tyś
chyba zartujesz ;) z KW tro 1 wariant wiecej kosztuje satwaim ze z reg twardosci ok 3,5 tysia :) wroce do domu sprawdze w cenniku i podam ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn maja 31, 2010 15:41

to ten http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232502.html
to jest var1 czy var2?
Zawieszenie Koni serii 1130 posiada regulacje twardości amortyzatorów. Jest polecane zarówno do jazdy po ulicach jak i do sportu wyczynowego. Poprzez doskonałe zgranie współpracy sprężyny i amortyzatora znacząco poprawia prowadzenie się samochodu.


[ Dodano: Pon 31 Maj, 2010 ]
Cena: 2 752,00 PLN



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości