Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: wesol » ndz kwie 03, 2016 20:18

wesol pisze:Nie widzę problemu by nawet samemu seryjny łącznik uciąć i dospawac coś do przedłużenia.
Tez dalem plame. Łączniki w mk4 przecie sa plastikowo gumowe a mi sie jakos skojarzyło z tradycyjnym łącznikiem jak w sharanie itp. Ale mimo to dla chcącego nic trudnego by coś wyrzeźbić.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoRcZuS » śr kwie 20, 2016 14:40

Witam Panowie, powiedzcie mi co to mogą być za skrzypy z przodu podczas jazdy? https://www.youtube.com/watch?v=c45Zkjm ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Mam gwint MTS + stabi z audi s3 na oryginalnych łącznikach od golfa, one są trochę krótkie i stabi jest mocno naprężony , może tu być przyczyna?
Jeśli tak to jakie musiałbym dać łączniki pod te amorki (mają uchwyty na łącznik) żeby to było prawidłowo założone?

Nie chce mi się wierzyć, żeby same amortyzatory tak głośno pracowały...

A może wymiana wszystkich gum by pomogła? Nie wiem gdzie szukać rozwiązania...


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: wesol » śr kwie 20, 2016 16:54

gumy na drazku stabilizatora przesamowaleś?? Jak nie to zacznij od tego.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoRcZuS » pn lip 25, 2016 12:01

wesol pisze:gumy na drazku stabilizatora przesamowaleś?? Jak nie to zacznij od tego.
Faktycznie tu był problem, wymienione tuleje i od razu wszystko cacy ;)


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: wesol » pn lip 25, 2016 18:37

bo niby sie nei smaruje tych gum i niekotrzy mowia ze nei smarem olejej itp bo guma moze sie skiepszczyc. Ale powiem ze nie raz juz smarowalem i nic sienei dzialo. Niby mozna wazelina albo takim myslem do opon jak maja gumiarze. Tym to smaruje tuleje jak wciskam na prasie w wahacze bo to mydlo potem znika. Ale smar tez tu zdaje egzamin.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

SexiMiki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob mar 14, 2015 13:48

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: SexiMiki » śr lip 27, 2016 19:15

Hmm miałem wysokość ułożona tak aby było jak najniżej i nie przycierało, ale byłem na zbieżności... dość mocno było zje**ne i po wyjechaniu zauważyłem że jest dosyć mocna przycierka. Możliwe że porostu przez złą zbieżność mi wcześniej nie przycierało ?
Czy stabili od TT z 2011 roku będzie pomagał w moim przypadku ?
EDIT : podniosłem o 5 mm i już w sumie nie obciera... wrzucam foto jak było u mnie przed podwyższeniem. Czy to oznacza że znów musze jechać na zbieżność skoro podniosłem o 5 mm ?
Obrazek



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2777
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: phanteon » ndz maja 20, 2018 23:15

Cześć

Do małżonki A3 8L ASZ 2001 ośka, zamontowaliśmy eibachy -40. Amory seria. Auto stoi na 17stkach z TTki. Oczywiście obciera. O dziwo tylko na prawych zakrętach, na lewych jest cisza - jednak nie ma się co oszukiwać, jest to zapewne stabilizator.

Przyznam szczerze, starałem się przeczytać ten temat, ale jest tyle opcji i kombinacji, że się poddałem i postanowiłem zapytać.

Co mamy kupić i jakiej firmy, żeby mieć święty spokój i żeby nie tarło przy tych sprężynach i seryjnym zawieszeniu? Nie potrzebujemy żadnych wymyślnych rozwiązań - ma być bezpiecznie, bez żadnych strzelań łączników, ryzyka, że coś pęknie lub patentów z użyciem gumówki, oraz w miarę tanio.

Pozdrawiam



Polech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 26, 2015 16:39
Lokalizacja: Płock

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Polech » pt maja 25, 2018 20:56

W pierwszej kolejności proponuję wymienić gumy stabilizatora, później łączniki stabilizatora.



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: piotrek233 » sob maja 26, 2018 16:45

Jeżli ociera o stabilizator to wymień go na ten z S3, a łączniki jeżeli masz metalowe to dognij, lub wymień na regulowane. bo pewni na amorze nie masz mocowania na długie łączniki



Eska92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 07, 2016 19:49

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Eska92 » śr cze 13, 2018 11:55

Kupilem taki stabi bedzie pasować, bo niby gosc w aukcji pisal ze jest z s3. Ten ma proste konce na laczniki a widzialem inne z troche podgiętymi w dól. Pozdrawiam

Obrazek



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: piotrek233 » śr cze 13, 2018 12:42

To Ty nie wiesz co kupujesz?
Tak będzie pasował, kupiłeś go ode mnie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości