czy ta wysokosc to standard?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

czy ta wysokosc to standard?

Post autor: szakulvip » pt kwie 03, 2009 19:05

witam!

Wiem ze tego typu zapytań było wiele, ale przeszukujac forum nie znalazlem chyba golfa tak wysoko stojacego jak moj.
Co ja mam z tyłu za spręzyny ze tył tak wysoko stoi?
Dodam ze teraz mam oponki letnie 205/60 R16 (foto 1), na zimie jezdzilem na (seria) 195/65 R15 (foto 2).
Mierząc od ziemi(na zimówkach) do błotnika mialem 70cm z tyłu, z przodu 65,5cm. Teraz na letnich z tyłu mam 70,5cm troszkie sie jeszcze podniósł ale za to o 1cm zmalał mi teraz prześwit.
Przód wygląda wmiare, ale tył niezbyt. Spręzyny patrzylem z tyłu mam koloru czarnego, ponoc to seryjne. Co Wy na ten temat sadzicie? Czy jest sens zakładac tylko na tył jakies obnizające sprezynki????? Obrazek Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1500
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt kwie 03, 2009 22:01

Nie znam się, ale wydaje mi się ze tył masz faktycznie dośc śmiesznie wysoko. Przód jest ok. Podnies auto może wyczaisz co to za sprezyny


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » pt kwie 03, 2009 22:16

Pakiet zawieszenia komfortowego masz na 100%. Ja też tak miałem.
Przód w miare ale tył to tragedia. Zmieniłem z tyłu springi na -40 to dopiero zszedł do stanu normalnego i jeszcze -40. Czyli łącznie razem ok 70mm.
Amory radze też odrazu wymienić bo te są jakieś też dłuższe i jak dasz sportowe springi to je w 2 tygodnie zatłuczesz. Ja w niedalekiej przyszłości kupuje gwinta.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob kwie 04, 2009 08:07

Nawet jakbyś miał amory dłuższe czy krótsze to nie wpływa na wysokość auta.
Jak juz napisales to troche masz żle dobrane opony bo do 16tki wys 60 hehe, a zakladać same sprezyny na tył to też lipa :rotfl:



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob kwie 04, 2009 08:29

Pierwsza rzecz to oponki powinny być 205/55R16. Jakim cudem choć błotnik się podniósł to podwozie się opuściło? Co do tyłu wysokiego i przodu niższego, może miałeś zmieniane amorki lub sprężyny któreś?



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Post autor: szakulvip » sob kwie 04, 2009 11:26

1 6 D pisalem ze tył sie jeszcze podniósł ale zmalal o 1cm przeswit z racji profilu oponki na 60. Opona 205/55 bok ma 113mm a te moje 205/60 bok 123mm
Mialem takie oponki leżące troche juz w garazu wiec postanowilem je dojechac.

Kładłem sie pod auto, mam czarne sprezyny, wytarłem je szmatką :grin: ale zadnych oznaczęn w stylu kolorowych kropek nie mam.

Sprawdzalem w kodach wyposazenia i mam symbol G28 = Pakiet zawiesz. komfortowe baza.
Czy Ty W_I_T_E_K miales tak samo? Mam rozumiec ze zakładales na tył sportowe springi i amorki??? czy tylko sportowespringi a amorki seryjne nowe???
Czy mozna by załozyc na tył jakies inne seryjne spręzyny??? czy to by cos pomogło? Wystarczyłoby mi nawet gdyby auto opuscilo sie tylko o 1,5-2cm.

tak myslalem tylko nad sprezynami obnizajacymi na tył bo jak mierzylem wys. od ziemi do progu za przednim kołem to mam 18,5cm natomiast wys. od ziemi do progu przed tylnim kołem mam 23,5cm czyli po obnizeniu i tak tył byłby wyzej niz przód.


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » sob kwie 04, 2009 11:54

można zastosować springi od GTI -20 tylko że trudno je dostać lub zestaw na obie osie -30 Einbach, Weitec, H&R, FK



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » sob kwie 04, 2009 12:43

szakulvip pisze: Czy Ty W_I_T_E_K miales tak samo? Mam rozumiec ze zakładales na tył sportowe springi i amorki??? czy tylko sportowespringi a amorki seryjne nowe???
Czy mozna by załozyc na tył jakies inne seryjne spręzyny??? czy to by cos pomogło? Wystarczyłoby mi nawet gdyby auto opuscilo sie tylko o 1,5-2cm.
Ja miałem 1GA = Pakiet zawiesz. komfortowe. Założyłem tylko na tył springi sportowe , amorów nie ruszałem ale już słysze że pukają a przejechałem na tych springach z amorami seryjnymi jakieś 1500 km.
Jedyna opcja to kita kupić lub gwinta.



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Post autor: szakulvip » sob kwie 04, 2009 13:49

a jakto jest z tymi seryjnymi spręzynami?? spotkalem sie na forum ze duzo ludzi podaje oznaczenia w postaci kropek??? to ma sie do twardosci spręzyn?
Jak myslicie czy jest sens szukac jakis spręzyn seryjnych, na których autko troche obnizyłoby sie??? pomoże coś inne seryjne spręzynki???


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości