: pn wrz 08, 2008 17:42
zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
https://www.forum.vwgolf.pl/
zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??dawid018 pisze:zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
jeżeli ustawisz zawieszenie w idealnie w tej samej pozycji na której miałeś ustawiana geometrie i zbieżność to tak.zasada taka sama jak w gwincierufers pisze:ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??
o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air ride a po drugie co samemu to zawsze większa frajda i dużo prostsze serwisowanieRMK pisze:Odnośnie airride, znalazłem ostatnio stronę http://www.air-ride.pl/viewCategory.php?id=9 gdzie są części, bajery itp. właśnie do pneumatyki. Robią zawieszenia na zamówienie, koszt, na 100% nie powiem, ale z tego co słyszałem, to więcej niż 5koła.
Owszem, zgadzam się z Tobą, aczkolwiek części, które posiadają w swojej ofercie są ciekawe i trudno dostępne. Pozatym nawet w wykazie części zestawu airride, można wynieść informację, co jest potrzebne do tego by samemu to zrobić.RasPL pisze:o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air ride a po drugie co samemu to zawsze większa frajda i dużo prostsze serwisowanie
Może bez przesady ? toż to gorsze byłoby niż ucięte sprężyny...RasPL pisze:zrobi nawet poduszki sam.
nie ma czarnej magji chyba ze jesteś bardzo ciasny na wiedze Pytaj w tym temacie o wszsytko czego nie wieszRMK pisze:W takim przypadku, czarna magia związane z w/w zawieszeniem, przestaje istnieć
według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problem elektrozawory podlaczamy jak kazde odbiorniki pradu, co do sterowania kompresorem stosujemy regulowany czujnik cisnienia (nie wiem dokladnie jak sie to nazywa) taki jak w kompresorach do malowania- ustawiasz sobie max cisnienie przy ktorym kompresor sie wylacza i min przy ktorym sie wlacza - pelna automatykaRMK pisze:dla mnie najgorsza magia to elektryka, sterowanie kompresorem. Jak myślicie Panowie, czy przeciętnemu elektrykowi, któremu bym wytłumaczył o co kamman, sprawiło by to duży problem ?
Chyba źle odebrałeś to co napisałem, wcale mi nie o to chodziło. Chodzi o to by we własnym zakresie, samemu i tanio stworzyć airride. Ja również uważam, że dać tyle siana za gotowy zestaw to nie jest dobre rozwiązanie, tylko szukam kompromisu, żeby nie kupić kompletnego zawieszenia za 7000tyś, a z drugiej strony, żeby nie robić wszystkiego samemu bo nie każdy ma takie zdolności. Wydaje mi się, że ten kompresor butla i całe te elektroniczne pierdołki mają dobry stosunek ceny do jakości.wojtek_sari pisze:RMK, myslisz troche inaczej niż inni ludzie wypowiadaja sie w temacie, tu nie chodzi o to żeby zamówić airride, podjechac do mechanika i zamontowac, potem kozaczyć że masz co innego, jesli tak ktoś chce zrobić to na www.chromowane.pl sa gotowe zestawy... Nam chodzi o to żeby rozpowszechnić temat i przełamać tabu związane z AIRRIDEM
W sumie jest to dobry pomysł i chyba nawet nie było by z tym dużo problemu, aczkolwiek to wszystko tylko teoria, nie wiem jakby to wyglądało w praktyce.kaczor4011 pisze:według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problem elektrozawory podlaczamy jak kazde odbiorniki pradu, co do sterowania kompresorem stosujemy regulowany czujnik cisnienia (nie wiem dokladnie jak sie to nazywa) taki jak w kompresorach do malowania- ustawiasz sobie max cisnienie przy ktorym kompresor sie wylacza i min przy ktorym sie wlacza - pelna automatyka