Strona 2 z 226

: pn sie 25, 2008 15:46
autor: dj domin1
No Panowie, powoli cała sprawa zaczyna się rozjaśniać. Póki co plany jeszcze w głowie siedzą ale chyba jeszcze w tym tygodniu zacznę oglądać się za częściami. No zobaczymy. Wielkie dzięki za pomoc. :bigok:

: czw sie 28, 2008 14:38
autor: Bartek84
Obrazek
Mała fotka kompletu. Trochę jest tych gratów.

[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 14:39 ]
Obrazek
Kolejna i już innczej to wygląda...

: czw sie 28, 2008 15:46
autor: dj domin1
Bartek84 Piękny zestaw! :bigok:

: czw sie 28, 2008 22:01
autor: cinek366

: pt sie 29, 2008 09:21
autor: MIMIK144
Powiem tak, do zrobienia to jest takie proste, ze nawet nie przypuszczacie :D mialem chrapke ale jakos brak czasu. poszukaj sobie na cultstyle.pl djbrosa on na jednym zdjeciu odpowie ci jak zrobic amor :P


Pozdrawiam

: pt sie 29, 2008 09:25
autor: Bartek84
Spoko ceny. 12 koła za zestaw.... Jak za darmo :D :crazy:


Mały schemacik
Obrazek

: ndz wrz 07, 2008 01:48
autor: wojtek_sari
dj domin1, generalnie sprawa jest prosta, musisz tylko kapnąć o co loce ;) Jak poznasz zasade działania to pozostaje zbieranie gratów... Więc lecimy :helm:

Zasade działania sobie odpuszcze bo coś z siebie musisz dać :green_fuck:

Na początek kup amortyzatory z regulacją twardości, niestety bedziesz musiał rozkrecić przód więc możesz raryzykować i kupić wylane i odrazu je zregenerować, amorki z regulacją zalecam z banalnych powodów, bo mają regulacje :blush: reszt siędomyśl, dadam że rezygnujesz ze spreżyny :bajer: Następnie idz do sklepu z częsciami do ciężarówek(weź suwmiarke) i dopasuj jakieś poduchy(ja wiem jakie i na przód i na tył do mk2, jak sobie nie poradzisz to napisze, ale mam nadzieje ze coś z sibie dasz). Jak już bedziesz miał poduchy to robisz kolumne, sprawa jest do ogarnięcia ale nie żałuj uszczelniaczy :grin: Przedni amor musisz rozkrecić bo musisz wspawać tależyk, inaczej zagotujesz olej i roztopisz uszczelniacze. Potem musisz poskręcac to do kupy. Nie zapomnij zrobić dziur na przewody :helm: Jedziesz na stacje benzynową i próbujesz jak to działa. Teraz kupujesz sobie elektro-zawory, z czego? Toć odpowiedz kryje się pod maską okolo 70% aut w PL, elektro zawory z instalacji LPG niestety potrzebujesz ich 8szt po dwa na każdą kolumne, jeden do pompowania, jeden do spuszczania(koszt okolo 50zł) Przewody i złaczki bez problemu dostaniesz w specjalistycznych sklepach. Kompresor sprawa sporna, zalezy co chcesz robić, czy chcesz się popisywać czy tylko czasem posyczeć. Ja inwestuje w wydajny żeby potem nie pluć sobie w brode :grrr: Możesz też dać dwa kompresory z tourega, podobno pompują butle 20l w 4min :) Butla srednio dają mie0l, a najczęsciej 20dzy 15 a 3l, i nie kombinuj ze zbiornikiem z LPG, idz na jednostke straży i za dwa piwa weź starą gaśnice( o odpowiedniej pojemności) i masz zaoszczedzone troche kasy i nowych znajomych ;) Potem połaczyć to w całość i syczeć aż miło.

Pamiętaj że auto na air nie przejdzie przeglądu

Może wkońcu uda się przełamać tabu o AIRRIDE, jak będą jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć, kolega 16D też ma pojęcie i chyba się podzieli wiedzą

: ndz wrz 07, 2008 16:34
autor: rufers
wojtek_sari, chyba jako pierwszy napisałeś na forum co i jak. Masz u mnie 4 pak piwa a że mieszkamy niedaleko to nie będzie z tym problemu :partyman: .

Powiedz mi tylko jak kupujesz te poduchy to są jakieś specjalne z dziurą przez środek czy trzeba do nich jeszcze zatrudnić tokarza??

: ndz wrz 07, 2008 17:32
autor: wojtek_sari
rufers, poduchy są puste w srodku i "zakręcone" deklami, jest to zrobione tak żeby było szczelne, pomoc tokarza jest niezbędna m.in. żeby je rozkrecić, bo to wbrew pozorom nie jest proste, z tokarzem warto się zaprzyjaźnić bo jak dobrze sugerujesz trzeba je roztoczyć, zrobić talerzyki do przyspawania do kolumny.

Widze że jesteś z Wodzia, mam w Marklowicach dostęp do tokarki i frezarki, więc jak będziesz coś potrzebował to wal jak w dym :ok:

: ndz wrz 07, 2008 19:00
autor: RasPL
dawid018 pisze:
dj domin1 pisze:Liczę tylko na chodż małe wskazówki odnośnie od czego zacząć.
nie wiele osób ci pomoże bo nikt nie ma z tym doświadczenia.większość aira widziała albo na zlotach albo na you tube.poszukaj info na innych forach związanych z VW to może coś konkretnego się dowiesz.
a ja twierdzę że kupa ludzi ma doświadzczenie w PL, w każdym zakładzie jest pneumatyka i ktos to naprawia, a niektórzy to nawet wiedzą jak to działa ... Ci drudzy zrobią air z palcem w nosie. To tyle :hmm: [/quote]

Wojtek_sari zasada działania jest prosta, sprezone powietrze przewodami i zaworami leci ze zbiornika pompowanego kompresorem do poduszek przy podnoszeniu, a przy opuszczaniu leci do atmosfery, ależ to ekologiczne :rotfl: robić robić, gwint się nudzi :okej:

: ndz wrz 07, 2008 20:37
autor: rufers
wojtek_sari, mam jeszcze jedno pytanko odnośnie air. Jak jest z ustawieniem zbieżności? Jak np. opuszczę auto do ok 2cm nad ziemią i w tym położeniu ustawie zbieżność to jak go dźwignę to normalne że zbieżność się zmieni ale jak powrócę do tych 2cm to zbieżność się poprawnie ustawi?

Trochę zakręciłem ale mam nadzieje że wiesz o co chodzi. :helm:

: ndz wrz 07, 2008 21:31
autor: wojtek_sari
RasPL pisze:Wojtek_sari zasada działania jest prosta
ja zasade znam, ale niech inni też się pomęczą ;)

rufers, na logike jak najbardziej :helm: Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność :P

: ndz wrz 07, 2008 21:58
autor: gacus

: ndz wrz 07, 2008 23:47
autor: rufers
na tym forum jest fajnie pokazane przerobienie poduszek

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218