Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » pn sie 25, 2008 15:46

No Panowie, powoli cała sprawa zaczyna się rozjaśniać. Póki co plany jeszcze w głowie siedzą ale chyba jeszcze w tym tygodniu zacznę oglądać się za częściami. No zobaczymy. Wielkie dzięki za pomoc. :bigok:


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » czw sie 28, 2008 14:38

Obrazek
Mała fotka kompletu. Trochę jest tych gratów.

[ Dodano: Czw Sie 28, 2008 14:39 ]
Obrazek
Kolejna i już innczej to wygląda...


A4 1.8T 196,7PS i 334Nm powered by DynoSoft Wrocław
Filozofia turbo - im szybciej jedziesz tym szybciej jedziesz...

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » czw sie 28, 2008 15:46

Bartek84 Piękny zestaw! :bigok:


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
cinek366
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lut 20, 2006 17:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cinek366 » czw sie 28, 2008 22:01




Awatar użytkownika
MIMIK144
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt lip 18, 2006 16:18
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: MIMIK144 » pt sie 29, 2008 09:21

Powiem tak, do zrobienia to jest takie proste, ze nawet nie przypuszczacie :D mialem chrapke ale jakos brak czasu. poszukaj sobie na cultstyle.pl djbrosa on na jednym zdjeciu odpowie ci jak zrobic amor :P


Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pt sie 29, 2008 09:25

Spoko ceny. 12 koła za zestaw.... Jak za darmo :D :crazy:


Mały schemacik
Obrazek


A4 1.8T 196,7PS i 334Nm powered by DynoSoft Wrocław
Filozofia turbo - im szybciej jedziesz tym szybciej jedziesz...

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz wrz 07, 2008 01:48

dj domin1, generalnie sprawa jest prosta, musisz tylko kapnąć o co loce ;) Jak poznasz zasade działania to pozostaje zbieranie gratów... Więc lecimy :helm:

Zasade działania sobie odpuszcze bo coś z siebie musisz dać :green_fuck:

Na początek kup amortyzatory z regulacją twardości, niestety bedziesz musiał rozkrecić przód więc możesz raryzykować i kupić wylane i odrazu je zregenerować, amorki z regulacją zalecam z banalnych powodów, bo mają regulacje :blush: reszt siędomyśl, dadam że rezygnujesz ze spreżyny :bajer: Następnie idz do sklepu z częsciami do ciężarówek(weź suwmiarke) i dopasuj jakieś poduchy(ja wiem jakie i na przód i na tył do mk2, jak sobie nie poradzisz to napisze, ale mam nadzieje ze coś z sibie dasz). Jak już bedziesz miał poduchy to robisz kolumne, sprawa jest do ogarnięcia ale nie żałuj uszczelniaczy :grin: Przedni amor musisz rozkrecić bo musisz wspawać tależyk, inaczej zagotujesz olej i roztopisz uszczelniacze. Potem musisz poskręcac to do kupy. Nie zapomnij zrobić dziur na przewody :helm: Jedziesz na stacje benzynową i próbujesz jak to działa. Teraz kupujesz sobie elektro-zawory, z czego? Toć odpowiedz kryje się pod maską okolo 70% aut w PL, elektro zawory z instalacji LPG niestety potrzebujesz ich 8szt po dwa na każdą kolumne, jeden do pompowania, jeden do spuszczania(koszt okolo 50zł) Przewody i złaczki bez problemu dostaniesz w specjalistycznych sklepach. Kompresor sprawa sporna, zalezy co chcesz robić, czy chcesz się popisywać czy tylko czasem posyczeć. Ja inwestuje w wydajny żeby potem nie pluć sobie w brode :grrr: Możesz też dać dwa kompresory z tourega, podobno pompują butle 20l w 4min :) Butla srednio dają mie0l, a najczęsciej 20dzy 15 a 3l, i nie kombinuj ze zbiornikiem z LPG, idz na jednostke straży i za dwa piwa weź starą gaśnice( o odpowiedniej pojemności) i masz zaoszczedzone troche kasy i nowych znajomych ;) Potem połaczyć to w całość i syczeć aż miło.

Pamiętaj że auto na air nie przejdzie przeglądu

Może wkońcu uda się przełamać tabu o AIRRIDE, jak będą jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć, kolega 16D też ma pojęcie i chyba się podzieli wiedzą


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
rufers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:19
Lokalizacja: wodzisław śląski

Post autor: rufers » ndz wrz 07, 2008 16:34

wojtek_sari, chyba jako pierwszy napisałeś na forum co i jak. Masz u mnie 4 pak piwa a że mieszkamy niedaleko to nie będzie z tym problemu :partyman: .

Powiedz mi tylko jak kupujesz te poduchy to są jakieś specjalne z dziurą przez środek czy trzeba do nich jeszcze zatrudnić tokarza??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126396][b]...::: zapraszam do mnie:::...[/b][/url] :dzida:

[img]http://img178.imageshack.us/img178/7846/35925117xs5.jpg[/img]

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz wrz 07, 2008 17:32

rufers, poduchy są puste w srodku i "zakręcone" deklami, jest to zrobione tak żeby było szczelne, pomoc tokarza jest niezbędna m.in. żeby je rozkrecić, bo to wbrew pozorom nie jest proste, z tokarzem warto się zaprzyjaźnić bo jak dobrze sugerujesz trzeba je roztoczyć, zrobić talerzyki do przyspawania do kolumny.

Widze że jesteś z Wodzia, mam w Marklowicach dostęp do tokarki i frezarki, więc jak będziesz coś potrzebował to wal jak w dym :ok:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz wrz 07, 2008 19:00

dawid018 pisze:
dj domin1 pisze:Liczę tylko na chodż małe wskazówki odnośnie od czego zacząć.
nie wiele osób ci pomoże bo nikt nie ma z tym doświadczenia.większość aira widziała albo na zlotach albo na you tube.poszukaj info na innych forach związanych z VW to może coś konkretnego się dowiesz.
a ja twierdzę że kupa ludzi ma doświadzczenie w PL, w każdym zakładzie jest pneumatyka i ktos to naprawia, a niektórzy to nawet wiedzą jak to działa ... Ci drudzy zrobią air z palcem w nosie. To tyle :hmm: [/quote]

Wojtek_sari zasada działania jest prosta, sprezone powietrze przewodami i zaworami leci ze zbiornika pompowanego kompresorem do poduszek przy podnoszeniu, a przy opuszczaniu leci do atmosfery, ależ to ekologiczne :rotfl: robić robić, gwint się nudzi :okej:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 19:02 przez RasPL, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
rufers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:19
Lokalizacja: wodzisław śląski

Post autor: rufers » ndz wrz 07, 2008 20:37

wojtek_sari, mam jeszcze jedno pytanko odnośnie air. Jak jest z ustawieniem zbieżności? Jak np. opuszczę auto do ok 2cm nad ziemią i w tym położeniu ustawie zbieżność to jak go dźwignę to normalne że zbieżność się zmieni ale jak powrócę do tych 2cm to zbieżność się poprawnie ustawi?

Trochę zakręciłem ale mam nadzieje że wiesz o co chodzi. :helm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126396][b]...::: zapraszam do mnie:::...[/b][/url] :dzida:

[img]http://img178.imageshack.us/img178/7846/35925117xs5.jpg[/img]

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz wrz 07, 2008 21:31

RasPL pisze:Wojtek_sari zasada działania jest prosta
ja zasade znam, ale niech inni też się pomęczą ;)

rufers, na logike jak najbardziej :helm: Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność :P


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » ndz wrz 07, 2008 21:58



http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
rufers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:19
Lokalizacja: wodzisław śląski

Post autor: rufers » ndz wrz 07, 2008 23:47

na tym forum jest fajnie pokazane przerobienie poduszek

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126396][b]...::: zapraszam do mnie:::...[/b][/url] :dzida:

[img]http://img178.imageshack.us/img178/7846/35925117xs5.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości