Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: kristof91 » czw kwie 11, 2013 09:11

+ i - pociagne od aku.Wylacznik kompresora w kabinie moge dac na kablu od minusa? Do zaworow musze osobno ciagnac + i - znowu?



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Docenty » czw kwie 11, 2013 09:47

+ po prostu przerwij i tam daj włącznik/wyłącznik a - nie ma sensu ciagnac z aku tylko podepnij go do budy :)


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: kristof91 » czw kwie 11, 2013 10:51

A jakiej grubosci kabel do + trzeba dac i jaki bezpiecznik? Bo to ma zasilac kompresor. I jakis wlacznik ktory ogarnie to natezenie..



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Docenty » czw kwie 11, 2013 11:02

kabel od zwykłego CA od wzmacniacza, bezpiecznik 20-30 A spokojnie wystarczy :) A wyłącznik mozesz uzyć taki z castoramy (szeroki czerwony) on ma bodaj granicę 20A więc ja u siebie nie mialem z tym problemu przy 480C


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Zaba91 » czw kwie 11, 2013 12:47

ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnik ;) wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej ;)


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
Mentos6660
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Mentos6660 » pt kwie 12, 2013 14:58

Zaba91 pisze:ja tam mam u siebie załączanie kompresora przez przekaźnik ;) wg mnie tak jest najlepiej i najbezpieczniej ;)
Heh zalezy jak bezpiecznie ja osobiscie wlacznik przy czujniku i przekaznikach tez bym dal bo jakas nieszczelnosc, z butli bedzie uciekac i w nocy beda sie wlaczac kompresory chyba ze pod zaplon czujnik podlaczyc, ja tak mialem ale gdybym robil jeszcze raz zrobil bym wlacznik na +.



Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Zaba91 » pt kwie 12, 2013 15:31

nie no przycisk mam do załączenia przekaźnika ;) i wtedy nie muszę kupować jakiś nie wiadomo jakich przycisków i ciągnąć bezpośrednio + z aku przez ten przycisk i dopiero od kompresora. U siebie w jettcie załączenie kompresora(przekaźnika) mam z przycisku przeciwmgłowych bo akurat taki był pod ręką :P ale też ile ludzi tyle pomysłów jak to wszystko podłączyć :P najważniejsze żeby poprawnie działało ;)


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

daniel_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 22, 2011 10:31

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: daniel_87 » sob kwie 13, 2013 07:57

Przekaźnik jest zdecydowanie bardziej kulturalnym rozwiązaniem.
Włącza wtedy po stacyjce. Ale myślałem też o takim wyłączniku ręcznym przekaźnika, coby nie pompował zanim odpalę brykę lub w trakcie kręcenia (bo czasem i tak się zdarza), albo jak po prostu tego nie chcę. Ewentualnie pod któreś z zasilań, które ginie przy kręceniu rozrusznikiem (chyba radia tak mają?)

W sumie to nie wpadłem na to, że większość z Was ma akumulatory pod maską i musicie ciągnąć kablisko zasilające przez całą brykę. U mnie wystarczyły lekko wydłużone, fabryczne kable viaira :cool:



Awatar użytkownika
BialyUst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 22:11
Lokalizacja: Ustka

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: BialyUst » czw kwie 18, 2013 19:28

Witam :) Potrzebuje małej pomocy odnoście włącznika od tylnych szyb od golfa 3. Oryginalnie sterowany jest modułem przez - a trzeba go przerobić zeby był sterowany + ktore mialy by isc do zaworow i problem jest w tym ze trzeba gdzies sie dolutowac ze stałym + i - tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie ?? czy starczy na te 2 male płytki dac + i bedzie po zawodach ??


a i jeszcze jedno czy te oporniki sa potrzebne ?? jak dam stały plus ??



Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: kristof91 » pt kwie 19, 2013 02:10

Panowie mam pytanie czy wyjscie z butli na zawory musi byc jedno i rozdzielone na zawory przód tył czy moge np przód wypuscic z jednego wyjscia, a tył z drugiego, bede mial po 2 wyjscia w butli na bokach i jedno na srodku na kompresor i odspodu na zawór odwadniajacy. Ponieżej schemat czy tak może byc?

Obrazek



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: lukas.g60 » pt kwie 19, 2013 12:02

poprawnie,siadaj piatka!



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pt kwie 19, 2013 12:10

co najwyzej 4ka :P
balwanki sa krzywe :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: kristof91 » pt kwie 19, 2013 13:04

ok dzieki. A jesli np na zawory szlo by z jednego wyjscia z butli i potem trojnik i do zaworow to uklad bedzie chodzil wolniej?



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: lukas.g60 » pt kwie 19, 2013 13:29

tak wtedy bedzie deczko wolniej,wiadomo ze jak zawory beda mialy zasilanie osobno to szybciej to powietrze do nich dotrze i na odwrót



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości