KW gewinde różnice

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: Radi mk3 » śr mar 05, 2008 19:52

Jakiś czas temu kupiłem używany gwint KW potrzebuje wymienić w nim pare rzeczy i tu sprzedawca w sklepie zapytał czy wiem jaki to Variant 1, 2, 3 i tu pytanie jak to stwierdzić? na naklejce ostał sie tylko taki numerek 800 1109 z tego co stwierdziłem to jest bez regulacji twardości i z serii prawdopodobnie inoxx line


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt mar 07, 2008 08:39

Czyli masz Variant 1. Variant 2 ma regulacje twardości z przodu, a Variant 3 ma regulacje twardości i z przodu i z tyłu. Dodam tylko, że KW jest robiony na wkładach KONI.



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pt mar 07, 2008 23:16

TAZ pisze:Czyli masz Variant 1. Variant 2 ma regulacje twardości z przodu, a Variant 3 ma regulacje twardości i z przodu i z tyłu. Dodam tylko, że KW jest robiony na wkładach KONI.
Variant 3 ma regulacje ale 2-zakresowaą - tłumienie kompresji i tłumienie odbicia, a regulacja twardosći jest z przodu i z tyłu w wariancie 2 także, jak kolega powiada, amortyzatory są od Koni.. Variant 1 jest bez regulacji twardości.



Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » sob mar 08, 2008 10:42

Podziękował :pub:


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Awatar użytkownika
ector
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 02:30
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: ector » ndz sty 09, 2011 12:06

Kupiłem KW, niby v2, ale za nic nie wiem, czy jest tam regulacja twardości przód i tył, czy nie? Może mi ktoś to jakoś opisać? Jak wygląda ta regulacja, jak się reguluje, klucze, czy jak? Mogę podesłać fotki gwintu jak coś.



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: szczep » ndz sty 09, 2011 18:06

ector, regulacja przednia jest na górze tłoczyska, taki mały wystający prostokącik :helm: w Variant 1 nie ma wkładów Koni, tylko ori KW lub AL-KO Sport



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: Dj Darecki » ndz sty 09, 2011 19:29

szczep pisze:AL-KO Sport
Takie jak w Weitecu ........
Ps. Kw robi też gwinty z nierdzewki czyli INOX ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: szczep » ndz sty 09, 2011 19:52

Dj Darecki, mam u siebie V1 Inox Line tyle że w MkIV :helm:



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: Yaro1981 » ndz sty 09, 2011 20:10

ALKO robi wkłady do KW Waiteca Vogtland i pewnie jeszcze innych i sa to ori a z tego co wiem wkłady Koni stosowane sa w zawiasach regulowanych KW

a ten numerek 800 1109 to jest oznaczenie przednich amorkow i moga byc one z nierdzewki lub ocynkowane noo ale to nie jest problem sprawdzic


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: MAPET » wt sty 11, 2011 20:36

Dj Darecki pisze:Ps. Kw robi też gwinty z nierdzewki czyli INOX ?

tak
zobacz sobie u mnie katalog na www
jest tez nawet juz V1 w inoxie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

KW gewinde różnice

Post autor: sebcio_T4 » pn maja 09, 2011 16:39

Panowie, wybaczcie za odkop, ale mam krotkie pytanko.
W poszukiwaniach natknalem sie na zawias KW.
Na przednich amorkach jest numer 800 1009 a na tylnych 800 1109. Jest to model Basic, pytanie brzmi, czy i przod i tyl ma reg. twardosci?


vagmalopolska.pl

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

KW gewinde różnice

Post autor: Piotrus! » pn maja 16, 2011 10:25

Jezeli Basic to jest to ocynk. A czy maja regulacje na przodzie jest to latwe do sprawdzenia. Sprawdz na samej gorze tloczysko czy ma wejscie na klucz "imbusowy" czy ma taki ..... niewiem jak to nazwac ;s wystajace cos o wysokosc ~0.5 cm czeroskosc ok 1-2 mm i dlugosci z 3-4mm. Jezeli na przodzie jest takie cos to jest regulowana moc obcia amortyzatora :)



Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: nowy13 » wt maja 17, 2011 22:55

A jak sprawdzić czy tył ma regulacje ?



Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

KW gewinde różnice

Post autor: Piter_NS » śr maja 18, 2011 21:16

wcisnąć tłoczysko od oporu i próbować kręcić w prawo lub lewo jak "zaskoczy" i będzie z lekkim oporem się dało przekręcać to znaczy że masz regulację twardości tak to mniej więcej można opisać...
tutaj więcej szczegółów i rysunki http://www.tuning.xcar.com.pl/index.php ... 1&Itemid=3" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak wygląda regulacja twardości z przodu...
Obrazek


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości