Gwint albo Sportowe

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

przemusak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 16, 2015 20:47

Gwint albo Sportowe

Post autor: przemusak » czw lip 16, 2015 22:05

Witam jestem nowym użytkownikiem forum i mam nadzieję że zawitam na dłużej.
Więc tak posiadam vw vento 3 robię trochę grubszy projekt silnik 1.8t blacha lakier itd ale do tego wrócimy później Narazie robię swoje małe modyfikacje., a problem tkwi w tym że kupiłem koła 215 45 17 i chciałbym zrobić glebę spasowac auto z felga i problem jest taki czy jak go obniże na gwincie czy nie będzie obcieral ile mam go obniżyć i czy kupić gwint czy sportowe zawieszenie Pomocy?!!!



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gwint albo Sportowe

Post autor: k3fir » sob sie 01, 2015 22:59

nikt tu jasnowidzem nie jest ;) zaloz kolo i sam sobie odpowiesz na to pytanie?



Awatar użytkownika
Trewor87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 521
Rejestracja: sob paź 01, 2011 08:50
Lokalizacja: Rumia

Gwint albo Sportowe

Post autor: Trewor87 » ndz sie 02, 2015 19:10

Na "sportowym zawieszeniu" za mocno nie podziałasz ze spasem. Możesz jedynie fartem trafić z parametrami. Jeśli faktycznie chcesz solidnie zgrać koło z nadkolem to umożliwi Ci to tylko gwint, gdzie ustawisz sobie wszystko sam, wg własnych upodobań



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gwint albo Sportowe

Post autor: MAPET » wt sie 04, 2015 09:19

jak chcesz spasy robic to tylko gwint kit to beda pieniadze w bloto....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości