Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: wesol » sob maja 04, 2013 20:26

yaro nie wie jak dziala stabilizator i po co on jest. Moga byc łacznik krótsze i beda spelniac caly czas swoje zadanie. Ich dlogosc nie jest ostotna. Wazne by byly tej samej dlugosci bo inaczej auto bedzie stalo krzywo.
Spokojnie mozna dopasowywac łaczniki od innego auta lub ewentualnie skracac swoje- poprostu przeciać drut i na odpowiedniej dlugosci spawnąć i po sprawie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » sob maja 04, 2013 21:47

wesol, owszem można ale , ale tu chodzi o stabilizator gięty nie z 4motion jak w zdjęciu kolegi który jest spięty do mocowania stabi 4motion w takim zestawieniu on nie spełnia swojej roli i czy on jest czy go nie ma to na jedno wychodzi , stabilizator krótko mówiąc zapobiega nadmiernemu przechulaniu sie podczas pokonywania zakrętów spina koła bez niego lub z nim żle zamontowanym zaliczysz rów prędzej niż myślisz . Wszystko było by oki gdyby kolega miał stabi prosty z tt 4motion itp a nie gięty który nie będzie pochłaniał tych sił na łukach


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2636
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: rolmik » sob maja 04, 2013 22:40

Yaro1981, powiedz mi jaka jest różnica między drążkiem 238 a 270mm
skoros taki fachman


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: truckman » sob maja 04, 2013 23:14

Yaro1981, ja ponad rok nie mialem i rowu nie zaliczylem. Zadna roznica w prowadzeniu


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: wesol » ndz maja 05, 2013 14:03

mialem kiedys polo 6N coprawda tam mialem stabilizator ale sa wersje ze slabszymi silnikami co nie maja od nowosci takiego elementu.
Wazne by stabilizator spinal oba wahacze czy tam amortyzatory. Grubsc jego i ewentualna konstrukcja wplywa jedynie na to jak mocno bedzie sie poddawal przy przeciazeniach jednej strony. skrócenie czy wydluzenie łacznika nie powinno w zasadzie wplywac tak by ktokolwiek cos wczół


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » wt maja 28, 2013 00:21

Kurde, ale różnica po zmianie stabi jest duża i bardzo odczuwalna. ! :helm: I mam jeszcze pytanie do osób, które mają go założonego - czy u wszystkich ten stabi jest tak blisko wahacza ?? :chytry:
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: pusieq » wt maja 28, 2013 17:35

KoJ@K, u mnie idzie całą dłoń wsunąć pod niego, a u Ciebie widzę że szpara jest minimalna



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » wt maja 28, 2013 18:16

No no, miejsca jest malo. A jakie masz obnizenie?


Obrazek

Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: pusieq » wt maja 28, 2013 18:27

aby ok -40mm to nie wiele w porównaniu do Twojego, zapomniałem ze masz niezłą glebe ;), gdzieś czytałem ze ktoś miał podobny problem że o wahacz mu haczył stabilizator, nawet chyba w tym temacie



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » wt maja 28, 2013 23:07

Nie no nie przesadzajmy z tą niezłą glebą. ;) Akurat o wahacz mi jeszcze nic nie stuka póki co. ;) I nie widziałem w tym temacie nic takiego ... :-k


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: szczep » pt maja 31, 2013 13:14

KoJ@K, u mnie jest calkiem inaczej, jaki masz gwint ? bo np w MTS'ie jest nizej ucho pod lacznik na amorze przyspawane niz w KW i trzeba inny łącznik zastosowac (krotki)



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » pt maja 31, 2013 21:21

No właśnie dzisiaj siedząc w kanale rozkminiałem to i myślałem, jakby jakieś krótsze łączniki dac. Tylko pytanie z czego ?! :-k Teraz mam założone te co były razem ze stabi - od TT. Astra 3 też ma takie długie, ale nie wiem czy podejdą... Gwint AP.
szczep, A Ty jaki masz gwint i z czego łączniki ?


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: szczep » pt maja 31, 2013 21:58

KoJ@K pisze:szczep, A Ty jaki masz gwint i z czego łączniki ?
mam KW V1 Inox Line i ori długie łączniki od 4Motion/quattro, tak właśnie napisałem że może wina łącznika bo kolega kupił gwint MTS'a z uchem na amorze, zmienił stabilizator i się okazało że ori łącznik jest za długi o jakieś 4-5cm :kac: co za tym idzie, małe chińskie rączki źle przyspawały ucho na amorze



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: KoJ@K » pt maja 31, 2013 22:16

No to teraz pytanie czy KW i AP mają uszy w tych samych miejscach (wydaje mi się, że tak samo mają, bo AP jest niby produkowane w fabryce KW ) i drugie - czy łączniki z 4motion są takie samy czy inne niż w TT ?! Możesz zmierzyc długośc, ile mają cm ?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości