Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
po 1 sprawdz czy u gory wpisales kurs euro 4,2 aktualny
po 2 zauwaz ze do ceny trzeba doliczyc wysylek z DE 120zl za amorki okolo
po 3 podaj numer katalogowy to ci sprwdze ale do tej pory katalog nie klamal
oczywiscie cena za 1 szt
po 2 zauwaz ze do ceny trzeba doliczyc wysylek z DE 120zl za amorki okolo
po 3 podaj numer katalogowy to ci sprwdze ale do tej pory katalog nie klamal
oczywiscie cena za 1 szt
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
no to fakt, wyjdzie "troche" drozej :/ nic no, przemysle to. Poczekam jeszcze na przeglad, zeby mi sprawdzili żywotność procentowa moich seryjnych amoraków.
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Grycek, ja w te przeglądy to nie wierzę, pojechałem z pękniętą sprężyną, brakowało jej tyle, że unosząc przód i przenosząc ciężar na tylną oś to auto stało krzywo, a na przeglądzie dowiedziałem się że super wszystko Ja rozumiem, że to badanie to ma na celu sprawdzenie skoku amortyzatora itd, ale żeby sprzęt ani diagnosta nie zauważył braku prawie półtora zwoju sprężyny to coś tu nie gra.
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
no fakt, jest to przekomiczne ale z drugiej strony, jakby każdy diagnosta robił przeglady sumiennie, to połowa samochodów zniknęłaby z polskich dróg xD
eh, teraz zamiast pisac prace inzynierska bede sie zastanawiał czy obnizyc golfa czy nie xxxDD nienawidze Was! xD haha
eh, teraz zamiast pisac prace inzynierska bede sie zastanawiał czy obnizyc golfa czy nie xxxDD nienawidze Was! xD haha
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Myślałem o sprężynach Eibacha.. Powiedz mi szczerze, czy warto zamontować takiego kita z TA bądź podobnego cenowo? Ja chce po prostu mieć tylko trochę sztywniejszy i niżej zawieszony samochód. Jeszcze nie potrzebuje gleby
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Witam,
Jeśli mogę dołączyc się do tematu
Chcialbym wymienic z tylu amorki - fotoporade juz mam
Mam nadzieje ze bedzie wszystko tak samo - Mam Jetta 2.0 Station Wagon 2003r.
Generalnie z tego co zerknąłem z tylu nie mam spręzyn tylko same amortyzatory.
Tu kolega cos pisał o "lepszym" sportowym zawieszeniu.
Jakie mogę kupic amortyzatory na tył - zależy mi zeby były tanie i w miare dobrze się sprawowały.
Nie jezdze "na sportowo" ani nie przewożę super ciężkich rzeczy.
Znalazłem przykładowe amorki: Monroe OESpectrum Shock Absorber Part # 5613 SKU: 9913347 ,
Nie wiem czy one by byly ok
Proszę o jakaś podwowiedz
Pzdr
Jeśli mogę dołączyc się do tematu
Chcialbym wymienic z tylu amorki - fotoporade juz mam
Mam nadzieje ze bedzie wszystko tak samo - Mam Jetta 2.0 Station Wagon 2003r.
Generalnie z tego co zerknąłem z tylu nie mam spręzyn tylko same amortyzatory.
Tu kolega cos pisał o "lepszym" sportowym zawieszeniu.
Jakie mogę kupic amortyzatory na tył - zależy mi zeby były tanie i w miare dobrze się sprawowały.
Nie jezdze "na sportowo" ani nie przewożę super ciężkich rzeczy.
Znalazłem przykładowe amorki: Monroe OESpectrum Shock Absorber Part # 5613 SKU: 9913347 ,
Nie wiem czy one by byly ok
Proszę o jakaś podwowiedz
Pzdr
Re: Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
I'm back Teraz napisze juz konkretniej i licze na Wasze opinie. Więc rozpatruję 3 wyjścia:
1. założę Bilsteiny B4 co wyjdzie max 750zł z tego co widze za komplet.
2. założę oryginalne zawieszenie kupione w VW. Dealer (jak uważa) da mi dobrą cene: 740zł za komplet przodów i 500zł za komplet tyłów. Nie wiem jakiej to bedzie produkcji, ale na pewno z logiem VW
3. Bilsteiny B6 lub B8, ale na seryjnych sprezynach, bo chyba nie chce jednak obniżać zawiechy. Nie wiem czy takie wyjście jest w ogóle sensowne, te amorki chyba zostały stworzone do pracy na sprężynach lekko obnizających a nie oryginalnych.
1. założę Bilsteiny B4 co wyjdzie max 750zł z tego co widze za komplet.
2. założę oryginalne zawieszenie kupione w VW. Dealer (jak uważa) da mi dobrą cene: 740zł za komplet przodów i 500zł za komplet tyłów. Nie wiem jakiej to bedzie produkcji, ale na pewno z logiem VW
3. Bilsteiny B6 lub B8, ale na seryjnych sprezynach, bo chyba nie chce jednak obniżać zawiechy. Nie wiem czy takie wyjście jest w ogóle sensowne, te amorki chyba zostały stworzone do pracy na sprężynach lekko obnizających a nie oryginalnych.
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Grycek, jakoś tak dziwnie piszesz, tu Bilstein B4 a tu nagle B6 i B8, przecież między nimi jest znacząca różnica w cenie, B8 z tego co pamiętam są na grubym tłoku (wielki +), ja bym brał B8 i wtedy krótsze springi tylko to już wydatek znaczny, na pewno nie zmieścisz się w 750 jak w przypadku B4.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości