Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Witam Mój golfik AHF jeździ już 14 lat na swoim seryjnym zawieszeniu, powoli zaczyna mi strasznie dobijać na każdej wiekszej dziurze, szczególnie lewa strona... Na wiosne chciałbym sobie, a przede wszystkim jemu sprawić nowe zawieszenie. Czytałem duzo opinii na tym forum, ale jest ich tyle ile użytkowników. Dlatego wole spytać indywidualnie (z góry przepraszam admina za nowy temat ).
Więc tak. Wiadomo ze panuje moda na obniżanie wydaje mi sie ze po 14 latach mój golf na seryjce na pewno juz osiadł o te 30mm ze zużycia. A wiec jesli miałbym kupic oryginały i jeszcze podnieść go wyżej, to jest to bez sensu. (bo wydaje mi sie ze poszedłby do góry) Póki co nie targam miską po asfalcie i chciałbym zeby tak zostało. Myślałem zatem o sprężynkach obniżających o 30mm, które chyba w rzeczywistości prześwitu mi nie zmienią.
Jeżdże czesto na dłuższe trasy, raczej po polsce, a wiadomo jakie mamy drogi. Lubię sobie przydepnąć i na zakrętach nie zwalniam do 30tki :):D wiec fajnie by było jakby sie troche sztywność poprawiła Z tym ze jeśli ta przyjemność ma być kosztem skoku żołądka do gardła na każdych nierównościach, to wole nie kombinować i założyc nową seryjke.
Myślałem nad spręzynami Eibach Pro Kit, ale kompletnie nie mam pojęcia jakie do tego dobrać amortyzatory
Doradźcie coś, bo ja sie kompletnie na tym nie znam. Nie chciałbym tez sie rozczarować po zakupie :/ i załowac pieniedzy które wydałem na remont marząc potem o moim zuzytym 14 letnim seryjnym zawiechu. Liczę na fachową porade.
pozdrawiam
Grycek
Więc tak. Wiadomo ze panuje moda na obniżanie wydaje mi sie ze po 14 latach mój golf na seryjce na pewno juz osiadł o te 30mm ze zużycia. A wiec jesli miałbym kupic oryginały i jeszcze podnieść go wyżej, to jest to bez sensu. (bo wydaje mi sie ze poszedłby do góry) Póki co nie targam miską po asfalcie i chciałbym zeby tak zostało. Myślałem zatem o sprężynkach obniżających o 30mm, które chyba w rzeczywistości prześwitu mi nie zmienią.
Jeżdże czesto na dłuższe trasy, raczej po polsce, a wiadomo jakie mamy drogi. Lubię sobie przydepnąć i na zakrętach nie zwalniam do 30tki :):D wiec fajnie by było jakby sie troche sztywność poprawiła Z tym ze jeśli ta przyjemność ma być kosztem skoku żołądka do gardła na każdych nierównościach, to wole nie kombinować i założyc nową seryjke.
Myślałem nad spręzynami Eibach Pro Kit, ale kompletnie nie mam pojęcia jakie do tego dobrać amortyzatory
Doradźcie coś, bo ja sie kompletnie na tym nie znam. Nie chciałbym tez sie rozczarować po zakupie :/ i załowac pieniedzy które wydałem na remont marząc potem o moim zuzytym 14 letnim seryjnym zawiechu. Liczę na fachową porade.
pozdrawiam
Grycek
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
jak piszecie takei pytania podawajcie budzet max! skad mamy wiedziec czy mozna polecac cos za 3 tys?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Dobry wybór. Do tego KYB UltraSR i jest fajny zestaw.Grycek pisze:Myślałem nad spręzynami Eibach Pro Kit, ale kompletnie nie mam pojęcia jakie do tego dobrać amortyzatory
330KM/450Nm
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
a co powiecie na zestaw:
eibach pro kit + Bilstein B4
eibach pro kit + Bilstein B4
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
to seryjne amorki ja bym dawal sportowe
sam eibach daje do tych sprezyn bilsteiny ale nie b4 tylko b8
sam eibach daje do tych sprezyn bilsteiny ale nie b4 tylko b8
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
b8 to juz za duzy wydatek. Zastanawiałem się nad B6 ale na seryjnych sprężynach, bez obniżania. Co o tym sądzicie? Będzie się fajnie prowadziło?
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Podpisuje się do tematu Chciałbym trochę obniżyć i lekko usztywnić.. Ale bez gwintu, plomby coraz droższe..
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
BartQ88, to może sportowy kit lub same springi? Sprawdź mój temat, dzisiaj zamontowałem -40, są zdjęcia porównujące serie z lekką glebą
Grycek, dopiero dzisiaj wiem co to znaczy "fajnie prowadzące się auto".
Grycek, dopiero dzisiaj wiem co to znaczy "fajnie prowadzące się auto".
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
No i tak bym właśnie chciał (choć może bezpieczniej -30?) Tylko na Bilsteiny B6 mnie nie stać.. Myślałem żeby wpakować takie springi na normalne B4, bo nie chce kupować jakiegoś technixa.. Ale sam już nie wiem..
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
BartQ88, z reguły kit jest tańszy niż gwint nie ma co do tego wątpliwości, ale oczywiście zdarzają się wyjątki. Ja u siebie zaczynam dopiero zabawę z glebowaniem itd bo poprzednie samochody nie stanowiły dla mnie takiego obiektu zabawy jak obecny. Na razie raczkuję w środowisku dużego koła i obniżania, zabawę zacząłem z kitem -40, gdy znajdę koło a planuje kupić 18" zobaczę jak to wszystko współgra, potem przyjdzie czas na większe inwestycje bo wg mnie nie warto od razu rzucać się na głęboką wodę.
Wracając do tych cen gwint/kit, no to moim zdaniem lepiej kupić wyższej jakości kit niż najtańszy gwint. No chyba, że ktoś auto trzyma w suchym garażu, grzanym zimą a auto wozi na lawecie na zloty.
Wracając do tych cen gwint/kit, no to moim zdaniem lepiej kupić wyższej jakości kit niż najtańszy gwint. No chyba, że ktoś auto trzyma w suchym garażu, grzanym zimą a auto wozi na lawecie na zloty.
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
i co to bedzie lepsze te same sprezyny niz ten technix?BartQ88 pisze: Myślałem żeby wpakować takie springi na normalne B4, bo nie chce kupować jakiegoś technixa.. Ale sam już nie wiem..
niekoniecznie
jeszcze kwestia jakie sprezyny..
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
Chyba nie bede kombinował, wymienie wszystko na oryginały. Amorki dam B4 a spreżyny zostawie. Do tego zmienie tuleje z tyłu, komplet LEMFORDERa już zamówiony.
Fajnie by było mieć obniżone autko, ale na nasze polskie drogi byłoby to chyba niepraktyczne. Przywiązałem sie do mojej miski olejowej xD nie chciałbym jej uszkodzic
Fajnie by było mieć obniżone autko, ale na nasze polskie drogi byłoby to chyba niepraktyczne. Przywiązałem sie do mojej miski olejowej xD nie chciałbym jej uszkodzic
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
gadanie... jezdze od 10 lat na gwincie i nie wyobrazam sobei inaczej jazdy latem
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wymiana zawieszenia z oryginalnego na "LEPSZE"
MAPET: Hmm, jeżeli wierzyć cenom z katalogu Twojego sklepu, to za 560zł są B6 na przód a za 578zl - B8. Gdzie cena na allegro to 650zł za B6. Ten katalog jest wiarygodny? bo zaczałeś dawać mi teraz do myslenia Dobra oferta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości