Strona 1 z 3

Inny blok do G60?

: pn lis 16, 2015 19:59
autor: wojtek_sari
Panowie byłem sobie pomierzyć blok i okazało się że pojeździ ale... zbyt rozwojowy nie jest choć miał po 13 atm. na gar.
No ale do rzeczy stoi coś na przeszkodzie aby dać blok z czegoś innego? Może jakiś Diesel? Wiem że dobry blok z PG to cięzki temat i logika każe myśleć że raczej dopasować się nic nie da, ale warto zapytać zanim zainwestuje się kilka tysi w tłoki :kac: :pub:

Re: Inny blok do G60?

: śr lis 18, 2015 16:04
autor: 44FG
A tuleje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Inny blok do G60?

: śr lis 18, 2015 23:30
autor: wojtek_sari
Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 16:41
autor: Stalu
wojtek_sari pisze: że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu
tylko że tu doładowania jest tyle co nic , zamiennika bloku "chyba nie ma "

Re: Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 21:00
autor: marog60
wojtek_sari pisze:Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...
mysle tez ze tu chodzi o jakosc materialu, ludzie wstawiaja tuleje do 1,8t i lataja .zadzwon do jakiegos sprawdzonego zakladu co robia szlify i zapytaj

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 21:57
autor: wojtek_sari
Byłem, pytałem, uzyskałem odpowiedz ;)
Byłem już z trzecim blokiem do pomiarów i pogadalim troche z majstrem... Tuleje "standardowe" w doładowanych silnikach to średni pomysł, będą jeździć w fabrycznej charakterystyce, podniesienie ciśnienia drastycznie skraca ich żywotność, wyjściem jest zakup jakiś markowych tuleji za 400zł/szt czyli z robotą 2k za blok. Ale zawsze to jest inny materiał, w dodatku po pomiarach wyszło że tłoki też już niebardzo trzymają wymiar ;/
Więc najrozsądniejszym wyjściem w moim przypadku jest kupić nadwymiarowe tłoki, Kolbeny 900zł/szt lub Mahle 600zł/szt ewentualnie Wossnery 600zł/szt do tego rozwiercić fabryczne tuleje na drugi szlif bo co fabryka to fabryka. Brzmi wiarygodnie tymbardziej że na tulejach przybije napewno dużo więcej niż na samym rozwiercie.

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 22:05
autor: Stalu
znalezienie igły g60 raczej graniczy z cudem

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 22:32
autor: Ladro
Dobre 5 lat temu kumpel tulejował blok w passacie g60 syncro.Generalnie silnik przeszedł cały remont.Dziś ma najechane 100 tyś po remoncie i dalej śmiga.

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 23:08
autor: 16vg60
Juz pisalem to kiedys pewnie , brat kupil blok po tulejowaniu w pewnym zakładzie pod lublinem,20tys.km.po remoncie jak go osobiscie złożyłem, pekl tlok , zerwalem glowice a tam progi jak by mial 300tys. :los2:

albo pozadna tuleja z pewnego źródła, albo rozwiert

ja na Twoim miejscu pakowalbym wossnera , tuleje rozwierca pod tlok i jak z fabryki , a przy tulejowaniu bedzie dalej stary tlok który peka miedzy pierscieniemi przy wyższym booscie

chyba ze poszukac info na temat rozwiertu bloku z diesla pod tlok z pg

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 23:09
autor: 16vg60
,

Inny blok do G60?

: czw lis 19, 2015 23:39
autor: wojtek_sari
A czy przy kutych wossnerach mogę zastosować bez ujemnych skutków seryjne korby?

Rozwiert diesla w moim przypadku mija się już z celem bo tłoki na pierwszy szlif sa nie za bardzo, podobnie jak nominalny, mimo że wyglądają jak igły to przy pomiarach im nieco brakuje. Więc w nieskończoność musal bym szukać nominałow nadających się do montażu. Ale dla kogoś kto takie ma diesel może być ratunkiem.

Inny blok do G60?

: pt lis 20, 2015 07:17
autor: 16vg60
Korby spokojnie mozna zostawiać, jedynie tez dać na pomiary + wymiana tulejki w główce ale to jak juz bedziezz mial tlok ze sworzniem
ja na kółku 60mm w 8v g60 miałem zegar do 1,5b i go srogo zamykalem, wiec mocne sa :-)

Inny blok do G60?

: pt lis 20, 2015 22:34
autor: RasPL
Mowilem blok 1.6 td i rozwiert ale patrzac na tloki z pg po cisnieniu ponad 1bar pekaja polki wiec lepiej blok pg + rozwiert + wossner. Rozwiert dopiero jak bedziesz miec tloki w reku, szlifierz sobie to pomierzy i rozwierci.

Re: Inny blok do G60?

: pt gru 04, 2015 11:03
autor: 44FG
Wojtku, weź taki komplet i po problemie ;)

http://www.bar-tek-tuning.de/G60+rennmo ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk