Inny blok do G60?

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: wojtek_sari » pn lis 16, 2015 19:59

Panowie byłem sobie pomierzyć blok i okazało się że pojeździ ale... zbyt rozwojowy nie jest choć miał po 13 atm. na gar.
No ale do rzeczy stoi coś na przeszkodzie aby dać blok z czegoś innego? Może jakiś Diesel? Wiem że dobry blok z PG to cięzki temat i logika każe myśleć że raczej dopasować się nic nie da, ale warto zapytać zanim zainwestuje się kilka tysi w tłoki :kac: :pub:
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2015 14:21 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Inny blok do G60?

Post autor: 44FG » śr lis 18, 2015 16:04

A tuleje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: wojtek_sari » śr lis 18, 2015 23:30

Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3901
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: Stalu » czw lis 19, 2015 16:41

wojtek_sari pisze: że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu
tylko że tu doładowania jest tyle co nic , zamiennika bloku "chyba nie ma "


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Re: Inny blok do G60?

Post autor: marog60 » czw lis 19, 2015 21:00

wojtek_sari pisze:Możni tego świata twierdzą że w silnikach doładowanych tuleja nie zdaje ogzaminu, cięzko powiedzieć czy z zasady, czy może winne są tuleje marnej jakości...
mysle tez ze tu chodzi o jakosc materialu, ludzie wstawiaja tuleje do 1,8t i lataja .zadzwon do jakiegos sprawdzonego zakladu co robia szlify i zapytaj



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: wojtek_sari » czw lis 19, 2015 21:57

Byłem, pytałem, uzyskałem odpowiedz ;)
Byłem już z trzecim blokiem do pomiarów i pogadalim troche z majstrem... Tuleje "standardowe" w doładowanych silnikach to średni pomysł, będą jeździć w fabrycznej charakterystyce, podniesienie ciśnienia drastycznie skraca ich żywotność, wyjściem jest zakup jakiś markowych tuleji za 400zł/szt czyli z robotą 2k za blok. Ale zawsze to jest inny materiał, w dodatku po pomiarach wyszło że tłoki też już niebardzo trzymają wymiar ;/
Więc najrozsądniejszym wyjściem w moim przypadku jest kupić nadwymiarowe tłoki, Kolbeny 900zł/szt lub Mahle 600zł/szt ewentualnie Wossnery 600zł/szt do tego rozwiercić fabryczne tuleje na drugi szlif bo co fabryka to fabryka. Brzmi wiarygodnie tymbardziej że na tulejach przybije napewno dużo więcej niż na samym rozwiercie.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3901
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: Stalu » czw lis 19, 2015 22:05

znalezienie igły g60 raczej graniczy z cudem


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Inny blok do G60?

Post autor: Ladro » czw lis 19, 2015 22:32

Dobre 5 lat temu kumpel tulejował blok w passacie g60 syncro.Generalnie silnik przeszedł cały remont.Dziś ma najechane 100 tyś po remoncie i dalej śmiga.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2129
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Inny blok do G60?

Post autor: 16vg60 » czw lis 19, 2015 23:08

Juz pisalem to kiedys pewnie , brat kupil blok po tulejowaniu w pewnym zakładzie pod lublinem,20tys.km.po remoncie jak go osobiscie złożyłem, pekl tlok , zerwalem glowice a tam progi jak by mial 300tys. :los2:

albo pozadna tuleja z pewnego źródła, albo rozwiert

ja na Twoim miejscu pakowalbym wossnera , tuleje rozwierca pod tlok i jak z fabryki , a przy tulejowaniu bedzie dalej stary tlok który peka miedzy pierscieniemi przy wyższym booscie

chyba ze poszukac info na temat rozwiertu bloku z diesla pod tlok z pg


AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

MK2 R32 4Motion ,Rallye?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2129
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Inny blok do G60?

Post autor: 16vg60 » czw lis 19, 2015 23:09

,
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2015 07:13 przez 16vg60, łącznie zmieniany 1 raz.


AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

MK2 R32 4Motion ,Rallye?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: wojtek_sari » czw lis 19, 2015 23:39

A czy przy kutych wossnerach mogę zastosować bez ujemnych skutków seryjne korby?

Rozwiert diesla w moim przypadku mija się już z celem bo tłoki na pierwszy szlif sa nie za bardzo, podobnie jak nominalny, mimo że wyglądają jak igły to przy pomiarach im nieco brakuje. Więc w nieskończoność musal bym szukać nominałow nadających się do montażu. Ale dla kogoś kto takie ma diesel może być ratunkiem.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2129
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Inny blok do G60?

Post autor: 16vg60 » pt lis 20, 2015 07:17

Korby spokojnie mozna zostawiać, jedynie tez dać na pomiary + wymiana tulejki w główce ale to jak juz bedziezz mial tlok ze sworzniem
ja na kółku 60mm w 8v g60 miałem zegar do 1,5b i go srogo zamykalem, wiec mocne sa :-)


AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

MK2 R32 4Motion ,Rallye?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Inny blok do G60?

Post autor: RasPL » pt lis 20, 2015 22:34

Mowilem blok 1.6 td i rozwiert ale patrzac na tloki z pg po cisnieniu ponad 1bar pekaja polki wiec lepiej blok pg + rozwiert + wossner. Rozwiert dopiero jak bedziesz miec tloki w reku, szlifierz sobie to pomierzy i rozwierci.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Inny blok do G60?

Post autor: 44FG » pt gru 04, 2015 11:03

Wojtku, weź taki komplet i po problemie ;)

http://www.bar-tek-tuning.de/G60+rennmo ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości