Strona 1 z 1

copot dwa rodzaje

: sob paź 18, 2014 21:43
autor: dzasper11
Dlaczego sa dwa rodzaje copot'u 37906040 C jeden jest na dwa piny a jeden na trzy. Czy można je jakoś zamiennie stosować??

copot dwa rodzaje

: pn paź 27, 2014 08:52
autor: bugalon
Dlaczego to bys musial inzynierow w wolfsburgu zapytac :). Ogolnie copot to dwa połączone ze sobą elementy. Potencjometr do regulacji składu mieszanki i czujnik temperatury zasysanego powietrza w dolocie. Być może w pierwszych wersjach brakowało tego potencjometru do regulacji składu mieszanki dlatego są dwa piny -> tutaj gdybam tylko bo nigdy dwupinowego nie widziałem.

copot dwa rodzaje

: pn paź 27, 2014 13:53
autor: RasPL
Też takiego nie spotkałem, może ktoś wsadził to z zupełnie innego auta ?

copot dwa rodzaje

: pn paź 27, 2014 19:08
autor: dzasper11
Podsyłam linka do takiego copotu na 2 piny
http://moto.gratka.pl/tresc/czujnik-pot ... 90822.html" onclick="window.open(this.href);return false;

copot dwa rodzaje

: pn paź 27, 2014 21:32
autor: RasPL
widzę że jest to potencjometr + IAT pewnie szeregowo podłaczone a ECU ma tak mapy algorytm by umieć sobie z tym poradzić. Zdecydowanie nie nadaje się do digi z g60.

copot dwa rodzaje

: wt paź 28, 2014 14:51
autor: toffic
2 pinowy jest ze starych 2E

copot dwa rodzaje

: śr lis 12, 2014 11:37
autor: bugalon
No tak ale nie ma wtedy w nim czujnika temperatury powietrza zasysanego, bo taki siedzi w przeplywomierzu klapkowym.