copot dwa rodzaje

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

copot dwa rodzaje

Post autor: dzasper11 » sob paź 18, 2014 21:43

Dlaczego sa dwa rodzaje copot'u 37906040 C jeden jest na dwa piny a jeden na trzy. Czy można je jakoś zamiennie stosować??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

copot dwa rodzaje

Post autor: bugalon » pn paź 27, 2014 08:52

Dlaczego to bys musial inzynierow w wolfsburgu zapytac :). Ogolnie copot to dwa połączone ze sobą elementy. Potencjometr do regulacji składu mieszanki i czujnik temperatury zasysanego powietrza w dolocie. Być może w pierwszych wersjach brakowało tego potencjometru do regulacji składu mieszanki dlatego są dwa piny -> tutaj gdybam tylko bo nigdy dwupinowego nie widziałem.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

copot dwa rodzaje

Post autor: RasPL » pn paź 27, 2014 13:53

Też takiego nie spotkałem, może ktoś wsadził to z zupełnie innego auta ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

copot dwa rodzaje

Post autor: dzasper11 » pn paź 27, 2014 19:08

Podsyłam linka do takiego copotu na 2 piny
http://moto.gratka.pl/tresc/czujnik-pot ... 90822.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

copot dwa rodzaje

Post autor: RasPL » pn paź 27, 2014 21:32

widzę że jest to potencjometr + IAT pewnie szeregowo podłaczone a ECU ma tak mapy algorytm by umieć sobie z tym poradzić. Zdecydowanie nie nadaje się do digi z g60.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

copot dwa rodzaje

Post autor: toffic » wt paź 28, 2014 14:51

2 pinowy jest ze starych 2E



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

copot dwa rodzaje

Post autor: bugalon » śr lis 12, 2014 11:37

No tak ale nie ma wtedy w nim czujnika temperatury powietrza zasysanego, bo taki siedzi w przeplywomierzu klapkowym.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości