Strona 1 z 1

Zapytanie o silnik

: wt lip 31, 2012 08:30
autor: crashmax
Witam

mam parę pytań , jaki tłok do G 60 , jakie są szanse ,że wogóle go dostane .
jakie pierścienie ,nie moge nic znalezc na necie ...
Prosze o pomoc bo rozebralem silnik chce zrobic generalny remont ale potrzebuje jeden tlok i od razu pierscienie bym wymienil

z gory dziekuje za odpowiedz

Zapytanie o silnik

: wt lip 31, 2012 12:46
autor: Piasek
Jaki w sensie producenta ?
Jeżeli to ma mieć ręce i nogi to do wyboru masz tylko 2 producentów: Mahle i Kolbenschmidt. Pierwszy jest tragicznie drogi, drugi - absurdalnie drogi :panna:
Wracając do tłoka to wypadałoby zwymiarować cylinder czy tam jeszcze nominał się kwalifikuje czy już szlif (a wówczas który)
Pierścienie też do tanich nie należą... Co prawda jakaś lipę można za 4 dychy na tłok wyrwać ale coś dobrego to 100-110zł kpl na jeden tłok zatem... dobrze przekalkuluj czy podołasz finansowo takiemu wyzwaniu bo jak doliczysz jeszcze uszczelki to ... całe Corrado G60 już kupisz :bajer: a na pewno kpl silnik na chodzie.

Re: Zapytanie o silnik

: wt lip 31, 2012 13:13
autor: crashmax
cylinder jest gitara ...

reszta tłoków tez gitara tylko faktycznie moze pierscienie zmienie ...


jutro oddaje głowice do planowania no i musze szybko znalezsc tlok bo juz bym skladal

Zapytanie o silnik

: wt lip 31, 2012 21:20
autor: paulek87
Został mi jeden tłok z używki w bdb stanie, jak coś pytaj na PW.

Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 20:32
autor: 16vg60
kup tlok uzywke ,do g60 byly Mahle i Nural lepiej jak bys trafil na mahle ,jesli tuleja dobra to zakladaj nowe pierscienie po rabatach cos ok 66zl sa to pierscienie do g60 Getza 08-109400-10 i spokojnie wytrzymaja ,uszczelke pod glowice daj metalowa ajusy {jest najtansza ok 110zl} +reszczta pierdul ,troche sie nazbiera ale bedziesz mial wszytko ogarniete i troche polata :-) {ceny ktore podalem sa po rabatach ,musisz zdybac jakiegos znajomka co ma rabaty i zawsze troche zaoszczedzisz }

Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 20:39
autor: wesol
podstawowa sprawa przy tlokach. musza byc tej samej wagi wszystkie. Sa odpowiednio oznakowane. Inaczje silnik bedzie telapac i poduszki bedziesz wymianial kilka razy w roku.

Re: Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 21:31
autor: 16vg60
w przypadku G60 jak masz tloki nurala a dasz mahle i na odwrot to nic nie bedzie telepac i poduszek nie bedziesz wymienial zdybaj tlok {oczywiscie od g60 :grin: } i skladaj
Ps . co sie stalo z tlokiem pekl ,czy stopiles

Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 21:40
autor: wesol
na tloku masz oznaczenie wagi litrowe np A lub B. Jest to piorunsko wazne. Jaka firma to nie istotne. Maja tyle samo wazyc

Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 21:49
autor: 16vg60
a wazyles tloki nural i mahle z g60? w tym momencie w corrado mam trzy tloki nural i jednego mahle i jakos pracuje normalnie :-) a przez ostanie lata dosyc czesto wymienialem tloki w kilku g60 z roznych powodow i tak samo roznicy nie bylo
zgadza sie to co napisales waga tlokow jak i wywazenie calego ukladu korbowo -tlokowego jest bardzo wazna ale tutaj moze zapdac taki tlok i bedzie latac

Zapytanie o silnik

: czw sie 02, 2012 22:13
autor: crashmax
tłok dziwnie sie rozszedł , naszczęscie nie dalej niż pierscienie i nie naruszyl gladzi cylindra takze jest dobrze :)