Swap G60 Syncro z Passata do MK2

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
--Andree--
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
Lokalizacja: Hajnówka

Re: Swap G60 Syncro z Passata do MK2

Post autor: --Andree-- » śr maja 04, 2011 13:44

BeZeL pisze: Ps. odradzam przespawanie całego tunelu bo po jakimś czasie może popękać na spawach i nie tylko (buda nie jest w 100% sztywna, minimalnie ale zawsze pracuje). Pozdrawiam.
Nie wiem czemu tak mówisz przecież tunel się rozwierca na ori zgrzewach i spawa punktowo w tychże miejscach, wygląda to jak oryginał a co do pracowania budy rozkłada się to identycznie jak w oryginale (należy tylko pamiętać o rozpórkach przed wycięciem tunelu żeby nam się buda troszeczkę nie rozjechała) i jest to dużo prostsze niż rozcinanie tunelu od zwykłego golfa ponieważ nie tylko mocowania podpór wału się rożni ale szerokością i głębokość tunelu. Jak znajdę chwile wrzucę moje fotki z przespawywania tumelu SYNCRO do zwykłego golfa.

Jeśli chcesz poprawić sztywność budy proponuje specyfikacje rajdową przespawanie miejsc łączeń paneli blachy spawami krótkimi około 2cm i przerwami między nimi. Pozwala to na usztywnienie w miejscach spawów i prace karoserii między nimi.

Co do baku polecam Ci rajdowy czyli taką kwadratową skrzynkę mocowaną w bagażniku chyba że chcesz coś stworzyć mogę wysłać fotki i wymiary oby baków ori i syncro
BeZeL pisze: Podłoga w bagażniku do wycięcia i tak jak koledzy piszą to pryszcz.
Pryszcz mówisz, ale w syncro podłużnice są wyższe o około 10cm i poszycie bagażnika między innymi jest do nich mocowanie zgrzewami, czyli podnosząc podłogę na ori podłużnicach od zwykłego golfa i spawając tylko do tylnych kielichów dopiero osłaniasz konstrukcje. Jestem ciekaw jak to rozwiązałeś? (Ja wycinałem dłuższą cześć podłużnicy z dawcy SYNCRO i dospawałem ją na ori podłużnice w zwykłym golfie.)


Obrazek
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.

BeZeL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr gru 30, 2009 14:49
Lokalizacja: Duszniki Zdrój
Kontakt:

Swap G60 Syncro z Passata do MK2

Post autor: BeZeL » pn wrz 05, 2011 17:10

Długo mnie nie było na forum, dlatego teraz piszę. Podłużnic nie ruszałem, do nich dospawałem mocowanie dyfra. Bak wpasowałem od syncro i w miejscu, wktórym wystaję będzie płytszy bagażnik. Nie planuję wozić ze sobą koła zapasowego więc wnęka na koło jest mi nie potrzebna. Tak jak wszyscy mówią najłatwiej i najtaniej jest kupić budę syncro ja też tak myślę, ale czasami trzeba robić tym co się ma a nie tym co mogło by się mieć. Nie miałem tunelu ani podłogi od syncro, zrobiłem bez tego i działa. Jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie sentyment do samochodu, tak jak w moim przypadku, chodziło o to żeby to właśnie Mój golf miał silnik vr6 i napęd syncro. Pozdrawiam.


:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości