Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

atosss007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: atosss007 » pn maja 07, 2012 02:32

Witam.Mam 2 pztania- Mam KR + digi1 z softem od GTO. Digi1 wcześniej jeździło z PL. Teraz wszystko zostało przeniesione do KR. Komputer jest fioletowy a wtryski G60. Czy konieczne jest zestrojenie tego wszystkiego raz jeszcze ? Mam wydech 60mm z kolektorem 4-2-1 ( przelot ) i dolot simoty z doprowadzeniem zimnego powietrza. Kolektor fi 50mm. Skrzynia 2Y. Silnik po złożeniu od podstaw ma przejechane około 3000 km. Przyjemnie się tym jeździ i bemkowcy na światłach odpadają jak tynk od ściany, ale zastanawiam się jakie jeszcze mody mógłbym wprowadzić dla poprawy osiągów. Co można by zrobić aby dół był mocniejszy ? Nie chcę wkładać ostrzejszych wałków. Prosiłbym o wypowiedź kogoś kto już tą drogą podążał i wie co mówi. Byłoby miło jak by się wypowiedział GTO



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Lucki » czw cze 07, 2012 23:43

Oczywiście kolego że soft powinien być poprawiony, bo np. wałki w pl i kr się różnią. Jednak uważam że powinno pracować w miarę stabilnie


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Klikux » ndz gru 30, 2012 14:40

Żółty pisze:Witam panowie, jestem szczęśliwym posiadaczem Corrado 2.0 16v (9a) który puki co ma w silniku jedynie wymieniony wałek wydechowy na ssący ale mimo wszystko chcę wsadzić mu głowicę od KRa wraz z kolektorem fi50. Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie czy da mi coś wymiana seryjnych wałków z KRa i wsadzenie zamiast nich seryjne wałki z ABFa czy wręcz przeciwnie może tylko pogorszyć?
przecie masz załozony kolektor fi 50mm ,wg.mnie wałki 2 wydechowe są najlepszą alternatywą.


16V TURBO

stunte
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pt maja 17, 2013 23:30
Lokalizacja: Izdebnik

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: stunte » wt cze 18, 2013 23:03

1. nawiercenie puszki da cokolwiek przy 1.6 ?
2. jeśli tak to ile mniej więcej?
3. faktycznie będzie chodził dużo głośniej?
przeglądałem temat i nie znalazłem odpowiedzi. Być może dlatego, że nie znam się na tym, nie wiem co oznaczają określenia KR, ABF, PL, 9a etc.



Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: boss999 » śr cze 19, 2013 11:09

stunte, pewnie dlatego że tu głównie chodzi o 1.8 16V (oznaczenie silnika KR,PL) i 2.0 16V (ABF, 9A), które były w starszych modelach niż mk4. Silnik będzie trochę głośniej chodził ale mocy to nie przybędzie za wiele.



Awatar użytkownika
Dzikibambosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz lip 29, 2012 01:41

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Dzikibambosh » czw wrz 05, 2013 09:02

http://tablica.pl/oferta/program-chip-t ... e8a7973036" onclick="window.open(this.href);return false;

Koleś ładnie próbuję w kulki zrobić ? Jak możliwy jest czip na mechanicznym wtrysku ? Może ktoś to wytłumaczyć ? :)
Przepraszam jeśli zły temat, ale ten wydawał mi się najodpowiedniejszy.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: RasPL » czw wrz 05, 2013 17:54

sa w KR/PL/9A sterowniki ? są wiec mozna je modyfikować


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: malutki83 » ndz wrz 08, 2013 22:32

ile wyciągnę z ABF inwestując 3-5 tysięcy ?? zależy mi na wolnossącym silniku bo auto startuje w kjs a przelicznik za turbo jest bezlitosny


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: Lukasz1985 » czw wrz 12, 2013 16:08

180~ PS


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: malutki83 » czw wrz 12, 2013 16:45

no to teraz pozostaje mi tylko znaleźć komplet na swap ABFa co jak się okazuje w normalnym pieniądzu wcale łatwe nie jest


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: toffic » czw wrz 12, 2013 17:04

moim zdaniem nie warto ładować kasy w ABFa bo te już w większości nie są "igłą". Lepiej za te $$ kupić 9A, wyremontować, dać ITB i wyjdzie więcej mocy niż w ABFie (mając taką samą kasę na start)



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: toudi » ndz wrz 22, 2013 13:45

istenieje mozliwosc poprawienie programu w abfie?? np.zwiekszyc limiter, poprawic bledy itd...ktos to robi?? gdzies kiedys czytalem ze abfa zmulili na kompie bo mial moce porownywalne z vr6. zmulili kompa zeby vry sie sprzedawaly :hmm: :hmm:


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: RasPL » ndz wrz 22, 2013 14:41

Z seryjnych gratow wiecej jak 160 bym sie nie spodziewal. I nie jest zadny zmulony tylko seryjny czyli ma spelniac normy i byc bezawaryjnym.

Co do 9A napewno latwiej w dobrym stanie go zdobyc niz abf ale ogladalem 3 doly 9A i do idealu im brakowalo.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Post autor: yahoo_p » ndz wrz 22, 2013 18:18

RasPL pisze:Z seryjnych gratow wiecej jak 160 bym sie nie spodziewal. I nie jest zadny zmulony tylko seryjny czyli ma spelniac normy i byc bezawaryjnym.

Co do 9A napewno latwiej w dobrym stanie go zdobyc niz abf ale ogladalem 3 doly 9A i do idealu im brakowalo.

Jak usuniesz zwężkę w przepustnicy, zwężki w kolektorze wydechowy, poprawisz dolot na sztywny zamiast gumy i zrobisz wydech, żeby nie było zwężek z 55 na 50 to jest sens stroić i powinno kolo 170 wypluć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości