Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: vw-maniak92 » pn lis 09, 2015 12:32

Witam. Mam problem z silnikiem abf zostały zmienione pierścienie i czapka z KR. Z tym ze przeszła dodatkowo porting zostały założone nowe zawory uszczelniacze i wymienione prowadnice. Została bardziej splanowana ogólnie jest nowa. Walki zostały przerzucić z abf. Wymieniony nowy łańcuszek wałków wszystko siedzi na swoim miejscu. Po numerach głowicy 027 początek wychodzi ze jest to głowica na największych kanałach i został zrobiony porting do rzeczy. Po złożeniu wszystkiego auto ciężko pali rozrząd sprawdzony 4 krotnie i wszystko jest na swoim miejscu. Na zimnym motor kręci odpala ale przez 10 min kopci ale zapachu oleju nie czuć tylko benzynę. Jak ciepły to trzeba odpalać z nogą na gazie. Ogólnie chodzi równo ale czy to jest wina portingu ze dostaje więcej powietrza niż paliwa czy należałoby zrobić jakiś nowy soft i wystroic?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: RasPL » pn lis 09, 2015 16:16

i kolejny raz VAG-COM co on mówi ? Masz coś w elektryce skopane.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: vw-maniak92 » pn lis 09, 2015 21:06

Nic wszystko ok. Wcześniej zimny lut był na zasilaniu kompa. Został poprawiony a tak po za tym wszystko gra. Przed zmianą czapki auto paliło normalnie. Teraz dłużej kręci i na zimnym ostry zapach spalin.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: RasPL » pn lis 09, 2015 22:17

wszystko poskładałes do kupy tak jak ma byc? regulator cisnienia paliwa, wężyki podcisnień ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
vw-maniak92
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 610
Rejestracja: śr lut 17, 2010 15:57
Lokalizacja: Szczecin/ Łobez
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: vw-maniak92 » wt lis 10, 2015 11:49

Tak wszystko jest na swoim miejscu i podłączone jak powinno być. Moje pytanie jest takie. Jeśli w głowicy z kr'a są większe kanały jak w abf trzeba wystroic dawki? Może w tym tkwi problem dlatego pytam. I kto może się tym zająć?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Mk3 2.0 16V ABF +głowica KR

Post autor: RasPL » wt lis 10, 2015 16:15

Przemysl to jeszcze raz a znajdziesz odpowiedz :D podaje ci za duzo powietrza czy paliwa skoro dymi i ostry zapach ? Strojenie to napewno potrzebne by to co zrobiłeś w 100% wykorzysatać. Zalewa Ci go w pigułe, sprawdz sondę, czujnik temp, ecu, itp w vag com nie tylko błędy ale i wartości mierzone.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości