Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » czw sty 24, 2013 18:47

Witam,
Niedawno kupiłem sobie golfa II z silnikiem 1.8 16v PL w aucie zostało zamontowane Digi g60.
Poprzedni właściciel również użytkownik forum powiedział ze auto nie odpala bo przestawił zapłon.
Wymieniłem rozrusznik bo stary kręcił kiepsko zamieniłem aparat zapłonowy na dobry ze sprawnym hallem też nie odpala.
W czesie kiedy kreciłem rozrusznikiem przestawiałem na pałe zapłon nawet sie nie chwycił.
Paliwo dochodzi(bo juz smierdzi)
Czy zapłon moze być powodem nie odpalania?
Może świece są tak zalane ze nie odpala?
Iska jest.
Dodatkowo dziwi mnie ze przy przekreconym zapłonie silniczek krokowy cały czas otwiera sie i zamyka.
Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: Borys » pt sty 25, 2013 00:36

KaGeRo pisze:Witam,
Niedawno kupiłem sobie golfa II z silnikiem 1.8 16v PL w aucie zostało zamontowane Digi g60.
Poprzedni właściciel również użytkownik forum powiedział ze auto nie odpala bo przestawił zapłon.
Wymieniłem rozrusznik bo stary kręcił kiepsko zamieniłem aparat zapłonowy na dobry ze sprawnym hallem też nie odpala.
W czesie kiedy kreciłem rozrusznikiem przestawiałem na pałe zapłon nawet sie nie chwycił.
Paliwo dochodzi(bo juz smierdzi)
Czy zapłon moze być powodem nie odpalania?
Może świece są tak zalane ze nie odpala?
Iska jest.
Dodatkowo dziwi mnie ze przy przekreconym zapłonie silniczek krokowy cały czas otwiera sie i zamyka.
Prosze o pomoc
skontaktuj sie z http://www.digitun.pl" onclick="window.open(this.href);return false; z Czechowic powinien GTO poradzic cos



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » pt sty 25, 2013 20:22

Krzycha ja znam:) Problem jest taki ze pierwsze muszę się do niego dostać...
A wiec czy przestawiony zapłon i zalane świece mogą być przyczyną nie odpalenia?



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » sob sty 26, 2013 19:15

Po wymianie świec na nowe ustawieniu na farta aparatu zapłonowego golfik odpalił.
Wiec ustawiłem na słuch zapłon dałem mu 15min zeby sobie pochodził nie wiecej bo nie ma wody w chłodnicy:)
Co mnie zdziwiło auto przerywa w okolicach 3tyś i kopci na czarno czy też szaro napewno nie na niebiesko.
Co dalej?? sonda moze dawać za bogata mieszanke?
Zeby uprzedzić głupie wypowiedzi jest to mkII wiec nie podepne sie vagiem
Pytanie do osób które znaja sie na rzeczy



Zmęczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: Zmęczony » sob sty 26, 2013 21:38

kolego masz wszystkie czujniki podłączone,sonda,co pot.Jakiś czas jezdziłem na orginalnym programie z g60 i jezdziło tylko jak często odpalałem i nie pozwoliłem mu się nagrzać to zalewało świece czyli jazda na krótkie dystanse na zimnym silniku odpadała.



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » ndz sty 27, 2013 01:38

Powiem tak, auto po licznych próbach wkońcu odpaliło czyli można powiedzieć po ponad roku odpaliło, to ze czuć benzyna jak sie odkreci orek od wlewu oleju to norma, ale czy przez uszkodzona sonda moze być obiaw taki jak pisałem czyli powyzej 3tyś przerywa i kopci na czarno/szaro? wydaje mi sie, że zbyt bogoata mieszanka jest, chyba, ze sie myle



Zmęczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: Zmęczony » ndz sty 27, 2013 15:07

wepnji sie miernikiem w przewód sygnałowy sondy (czarny) drugi przewód miernika do akumulatora i na odpalonym sprawdz napięcie powinno się wachać od 0.1 do 0.9 v niech z minutę najpierw pochodzi.sprawdz też grzałkę sondy dwa białe przewody opór od 3-15omów, sprawdz zasilanie tych białych przewodów czy jest 12v po odpaleniu i bedziesz wiedział czy sonda dobra.na pewno jest za duzo wachy.



Zmęczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: Zmęczony » ndz sty 27, 2013 15:14

sprawdz też czujnik temp. płynu 2000-3000omów przy 20 stopniach,200-300omów przy 90 stopniach



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » ndz sty 27, 2013 16:14

A to, ze przerywa?? dość trochę czytałem i wyczytałem ze takie objawy sa gdy przekaźnik 30 jest padnięty, sonde mam sprawna wiec po prostu ja wymienię nawet nie będę jej sprawdzał czujnik cieczy to ten niebieski?
Dodam, ze zapłon ustawiłem na słuch zeby odpalał po prostu i żeby w miarę równo chodził na postoju.
źle ustawiony zapłon moze robić takie cuda?



Zmęczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 14:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: Zmęczony » ndz sty 27, 2013 16:24

Tak ten niebieski,fakt możesz sprawdzić ten przekaznik.a co pot jak ustawiłeś? ja na 500omów listwe wtryskowa mam od abefa a ty jakie masz wtryski?



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » ndz sty 27, 2013 17:42

wszystko jest od g60, jutro cos pogrzebie moze uda mi. sie stwierdzic co to. dam znac



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » pt lut 01, 2013 12:44

Zapłon ustawiony jest miedzy -4 a -8 bo strasznie skacze...
Nadal kopci, i nie może wkrecić sie na obroty.
Jakieś diagnozy?
Jak maja iść podcićnienia jak by ktoś mógł wrzucić jakieś foty.
Mam głowie z KR i sa tam dwa czujniki w głowicy jeden to niebieski drugi zółtawy do którego ma być podpieta wtyczka?
Prosze o pomoc...



szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: szymonecki » pt lut 01, 2013 14:47

KaGeRo pisze:dałem mu 15min zeby sobie pochodził nie wiecej bo nie ma wody w chłodnicy:)
:shock: :shock: :?
Mój w 10min grzeje się do 90c z wodą, nie chce wiedzieć do ilu nagrzał się Twój



Awatar użytkownika
KaGeRo
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: czw lis 03, 2011 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Mk2 1.8 16v PL Digi 1

Post autor: KaGeRo » pt lut 01, 2013 16:37

Kolego w przybliżeniu przeciez wiadomo nie stałem tam z zegarkiem.
To nie zmienia faktu ze problem jest



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości