Strona 3 z 4

Re: KR Turbo Tłoki

: pn sty 09, 2012 22:02
autor: toffic
piterVR6 pisze:
bugalon pisze:Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.

Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
czyli wkładając głowe z kra na abfa powinno dac to wiekszy stopien sprezania jak i lepsze przepływy mowa o silniku wolnossacym
i większe ryzyko stuku, dużo większe

Re: KR Turbo Tłoki

: wt sty 10, 2012 17:50
autor: 16vg60
piterVR6 pisze:
bugalon pisze:Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.

Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
czyli wkładając głowe z kra na abfa powinno dac to wiekszy stopien sprezania jak i lepsze przepływy mowa o silniku wolnossacym
wieksze przeplywy moze tak ale stopien ci sie nie zwiekszy bo przeciez kr ma wieksza komore spalania od abfa {niewiele ale wieksza ,byla mowa}

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 15, 2012 13:31
autor: Marszall
Jeżeli głowica ma byc poddana portingowi to po co z KR? sa delikatniejsze bo jest opinia ze czesciej pękają. Głowica z ABF'a ma troche wieksza komore spalania ale konstrukcyjnie jest lepsza pod względem wystepowania stukowego (poprawcie mnie chłopaki jak bredze). MA tez chyba mniejsze zawory wydechowe.
Co do KR'owskiej mamy jasnosc ale jak jest w przypadku głowic 9A i ABF pod turbo?
Jezeli sie nie myle to z 9A taka sama jak z KR tylko kanały mniejsze
Niestety dając głowe z ABF na na rozwiercony blok KR pod 9A dochodzi nam troche materiału do liźniecia dla skąpensowania. Ale mysle że warto

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 15, 2012 13:32
autor: Marszall
I jeszcze zapytam:
w taką moc co chłopaki celują w jaki iść stopień spreżania na bloku z KR? taki jak w s2? 9,3:1?

KR Turbo Tłoki

: pn sty 16, 2012 00:03
autor: paulek87
Ja celuję w 8,5~8,7 : 1. Wszystko zależne czy składać na tłokach z 9a i korbach z KR czy komplet z S2.

KR Turbo Tłoki

: pt sty 20, 2012 23:26
autor: Marszall
Pany nawiąze jeszcze do tematu rozwiertu pod tłoki 9A .
Wiedziałktoś ze są rożne 2 rodzaje? Z pełnym denkiem (+kieszenie) oraz z denkiel liznietym aż do kieszeni a za kieszeniami wyzej. Które beda lepsze? Podejżewam że te liźnięte dodatkowo odprężą juz odpręzony znacząco motor wiec chyba pełne lepsze?
Foto tych lizniętych:
Obrazek

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 22, 2012 11:27
autor: Lukasz1985
Jak sie nie mylę to głowa z ABF ma zawory 32/28. Natomiast głowa z KR 32/27.Z tym ze gniazda wydechowe są takiej samej wielkości bodajże . Głowa z KR ma większe kanały ssące.

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 22, 2012 11:38
autor: Marszall
odwrotnie KR ma 28 a ABF 27 + krótsze prowadnice na wydechu

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 22, 2012 12:30
autor: Lukasz1985
Możliwe .widocznie mi się pomieszało.

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 22, 2012 17:35
autor: 16vg60
Marszall, daj zdjecie tego tloka z 9a z tym denkiem "liznietym" bo ja takiego nigdy nie widzialem

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 22, 2012 18:08
autor: Marszall
no masz wyżej, moze na zdjęciu wiele nie widać ale do kieszeni jest planowana powierzchnia bo są fabryczne rysy. Zresztą przy kieszeniach widać lekki uskok Podejżewam że służyć to miało zmniejszeniu kompresji, ew. stosowali rożne tłoki bo w 9A były tez rozne głowce. Źródła w sumie podają kompresje 10,5:1 lub 10,8:1 w etce też są dwa rożne tłoki dla ACE, 9A czy 6A.

Do rozwiertu wybrałbym jednak te pełniejsze.

KR Turbo Tłoki

: sob mar 24, 2012 16:38
autor: Olsen_16v_KR
Powracając do wtrysków mogą być z FIATA COUPE 16v T z tego co pamietam 380 cc ? :]

U mnie idzie taki komplet :

Tłoki wossera od jednego forumowicza nie długo będą :)
Korby s2
czapa od kr wałki abf
ssący z s2 z przepusnicą od s2 albo z g60
Wydechowy z s2 pod turbo k24 7000
wtryski fiat coupe 16v turbo
Listwa s2
Komp G60 z map sensorem + prawdopodobnie ecu master det 3
planowana moc ok 300ps

i taki zestaw pociągnie pewnie 300ps

KR Turbo Tłoki

: ndz mar 25, 2012 02:09
autor: toffic
Wywal Ecu-szajsera i będzie coś z tego

KR Turbo Tłoki

: ndz mar 25, 2012 14:14
autor: golfiarz1
tylko na tym turbo k24 7000 to 3 z przodu niebedzie :bajer: