Strona 1 z 4

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 15:45
autor: paulek87
Witam!

Kompletuje właśnie graty pod KR Turbo i pytanie moje odnośnie tłoków w celu odprężenia silnika.
Czy tłoki z S2 mogę posadzić na korbach z KR? Czy niezbędne są tłoki z korbami z S'ki ? Wiem że średnica sworznia jest taka sama różnią się tylko długością.
Tylko jaki stopień jest stopień sprężania na zestawie z S2 a jaki na korbach KR + tłok S2?

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 21:31
autor: bugalon
Tłoki z S2 posadzisz na korbach z KR bez najmniejszego problemu. Pamietaj tylko ze korby z S2 są nieco mocniejsze i warto je mieć. Jeśli nie celujesz w moce 300+ to korba z KRa spokojnie starczy.

Stopien sprezania na tlokach z KRa to 10:1.
Stopien sprezania na tlokach z S2 9,2:1

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 21:31
autor: 16vg60
korby z kra i z s2 sa takie same {s2 mocniejsze } stopien ten sam cos okolo 9.3

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 21:38
autor: 16vg60
bugalon byles szybszy o kilka sekund z tym postem :rotfl:

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 22:06
autor: paulek87
Dzięki chłopaki !
Posiadam już ucięty kolektor ssący i wydechowy z turbiną od S2 oraz westgate, wtryski od RS6 440cc i chłodnice oleju z mk I. Celuje w 260-280KM

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 22:29
autor: 16vg60
a jakie turbo k24 czy k26?
powodzenia :pub:

KR Turbo Tłoki

: pt gru 30, 2011 23:03
autor: paulek87
KKK K24 :smirk: mam nawet dwie sztuki ale o Twin Turbo się nie pokuszę :satan:
Chętnie przyjmę wszelkie rady ;)

KR Turbo Tłoki

: sob gru 31, 2011 16:53
autor: gino_gti
paulek87,

ten dół z KR masz aż tak zdrowy czy planujesz tulejować?

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 14:40
autor: piterVR6
Może warto podwiesić ten temat i nazwać go 16VT temat zbiorczy i tam zadawac wszystkie pytanie dotyczace uturbiania co z czym i po co ?

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 17:10
autor: gino_gti
jest juz temat turbo w 16V w dziale speed;) :bigok:

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 18:36
autor: piterVR6
ok wiec mam zamiar zbudować cos takiego
1.Blok KR
2.tłoki korby s2
3.głowica i wałki abf ?
4.turbo k24 lub k26
5.ssacy s2 + przepustnica ?
6.wtryski powiedzmy ze 1,8t 280ccm czy jakies inne ?
wszystko na digi 1

na poczatek wystarczyło by ok 220km

moje pytanie tyczy sie pk 3,5,6

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 19:38
autor: bugalon
3. Głowica z KRa będzie miala lepsze przeplywy. Wałki mogą być z ABF ale z KRa tez beda dobre.
5. Przepustnica z s2 tak samo jak kolektor
6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 19:50
autor: gino_gti
bugalon,

piszesz glowcia z kr ze wzgledu na przeplyw a wiec jak juz troszczyć sie o przeplyw to ewidentnie walki ABF beda lepsze.

KR Turbo Tłoki

: ndz sty 01, 2012 20:20
autor: 16vg60
ja bym dal glowice z kra tez ze wzgledu na to ze glowica abf ma mniejsza komore niz z kra to dodatkowo podniesie stopien sprezania gdzie przy tlokach z s2 i tak jest wysoki {tym bardziej ze i tak glowica pewnie liznieta kilka razy}