KR Turbo Tłoki

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

Re: KR Turbo Tłoki

Post autor: piterVR6 » ndz sty 01, 2012 21:17

bugalon pisze: 6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?

a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3842
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: toffic » ndz sty 01, 2012 21:37

Bugalon ma racje odnośnie głowicy i wałków :hmm:



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » ndz sty 01, 2012 22:51

piterVR6 pisze:
bugalon pisze: 6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?

a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?
440 audi rs2
380 audi s2

pompy paliwa z tych modeli tez by robily robote.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2356
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: bugalon » pn sty 02, 2012 01:33

W audi s2 nie występowaly wtryski 380. Trzeba uwazać też żeby się nie naciąć, bo w audi s2 z silnikami AAN/ABY szed regulator 4 barowy. W silnikach 3B i RR szedł 3-barowy.

Wtryskiwacze z S2 mają 305, 330 lub 346 ccm (wszystko zależne od rodzaju silnika, cisnienia na listwie itd.)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » pn sty 02, 2012 13:56

bugalon pisze:W audi s2 nie występowaly wtryski 380. Trzeba uwazać też żeby się nie naciąć, bo w audi s2 z silnikami AAN/ABY szed regulator 4 barowy. W silnikach 3B i RR szedł 3-barowy.

Wtryskiwacze z S2 mają 305, 330 lub 346 ccm (wszystko zależne od rodzaju silnika, cisnienia na listwie itd.)

racja mój błąd mialo byc s3 BAM



paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

Re: KR Turbo Tłoki

Post autor: paulek87 » pn sty 02, 2012 23:00

gino_gti pisze:paulek87,

ten dół z KR masz aż tak zdrowy czy planujesz tulejować?
Niestety nie miałem jeszcze okazji zajrzeć do środka. Jeśli będzie lipa to rozwiert pod tłoki z 9a.



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » pn sty 02, 2012 23:26

bugalon,

Ile Twoim zdaniem mozna na takim setupie słupka osiągnąć?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2356
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: bugalon » wt sty 03, 2012 00:38

270-280 koni


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » wt sty 03, 2012 02:27

bugalon,

jeszcze takie jedno pytanie bo już szukając głowic 16V trzeba się sporo napocić żeby znaleźć cokolwiek zdrowego
widziałem Twoje fotki porównanie głowic z 9A i KR ale napisałeś tam odnośnie kanałów ze się różnią a jak wygląda z komorą spalania czy zakładając głowice z 9A na blok z tłokami S2 tez się popierdzieli stopień sprężania tak jak miałoby to miejsce z głową z ABF-a czy uzyskamy ten sam stopień sprężania jak z głową KR?



Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: piterVR6 » ndz sty 08, 2012 20:24

a jaka jest różnica miedzy głowicami KR a ABF ?



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2118
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

KR Turbo Tłoki

Post autor: 16vg60 » ndz sty 08, 2012 21:30

moze wkleje zdjecie jak znajde czas na zrobienie fotek :D


AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547" onclick="window.open(this.href);return false;

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM

MK2 R32 4Motion ,Rallye?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2356
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: bugalon » ndz sty 08, 2012 23:51

Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.

Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

KR Turbo Tłoki

Post autor: gino_gti » pn sty 09, 2012 01:17

bugalon,

reasumujac na dół z Kr najlepsza by byla głowa z 9a poddana portingowi z walkami ABF trzymajac sie orginal parts ;)



Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

Re: KR Turbo Tłoki

Post autor: piterVR6 » pn sty 09, 2012 17:00

bugalon pisze:Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.

Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
czyli wkładając głowe z kra na abfa powinno dac to wiekszy stopien sprezania jak i lepsze przepływy mowa o silniku wolnossacym



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości