Porting głowic

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Porting głowic

Post autor: Borys » śr kwie 20, 2011 13:41

toffic pisze:Żebyś dostał na tacy gotowe rozwiązanie :rotfl: zapomnij :jezor: dałem ci wskazówke, weź się do nauki, popękanych głowic z 16V nie brakuje
dziekujemy ci panie za obdarowanie braci forumowej wskazówkami, my takie gupie i nie mamy pojecia o portingu



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Re: Porting głowic

Post autor: jawor87 » śr kwie 20, 2011 17:10

Paweł Włodek pisze:Wszystko wczesniej było przetestowane na hamowni na moim samochodzie.Jezdzi juz dwóch ludzi na tych głowicach i nikt nie narzeka.Teraz własnie zrobiłem trzecią.
a hamowane były auta przed i po portingu? chodzi mi o ile przybyło w stosunku do serii w danym aucie


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » śr kwie 20, 2011 22:01

Powiem tak zawsze były zakładane jakies wałki i przeróbka programu takze ciezko powiedziec.Ale mój golf kr kiedys po głowicy,dwóch wałkach wydechowych i wydechu miał 160ps i 173nm.przed i po nigdy nie były hamowane.


Gazo_gti kr

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » śr kwie 20, 2011 22:04

chodzi o to ze te głowice co robiłem zawsze były robione za jednym zamachem przy remontach a wczesniej nikt nie hamował na seri.


Gazo_gti kr

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Porting głowic

Post autor: spawacz » czw kwie 21, 2011 20:56

Fakt Toffic zachowal sie jak ... ,ale on tak ma , chodz w sumie ma oniekad racje. A co mial na mysli to chodzi o "zlamanie kąta" wlotu i wylotu , twoje glowice sa ok, ale muszisz zrobic lagodniejszy kąt na luku ,wyrownanie pojemnosci miedzy kanalowej przez podciecie scianki miedzy zaworowej + garby przy gniezdzie musisz zrobic mniejsze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » czw kwie 21, 2011 21:57

Ok, moze macie racje ale jakby to nie działało to nie było by przyrostów.Mysle ze nie bedzie róznicy czy bedzie to tak zrobione czy tak.Ale kazdy moze wyrazic swoje zdanie.Dzieki ze napisałeś,spawacz.:)))


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Porting głowic

Post autor: toffic » czw kwie 21, 2011 22:50

Paweł Włodek pisze:Ok, moze macie racje ale jakby to nie działało to nie było by przyrostów.Mysle ze nie bedzie róznicy czy bedzie to tak zrobione czy tak.Ale kazdy moze wyrazic swoje zdanie.Dzieki ze napisałeś,spawacz.:)))
To może tak: po twoje robocie jest przyrost powiedzmy 5KM, gdybyś to zrobił jak trzeba to byłby 10KM a i chęć głowicy do pękania by zmalała.
P.S. Spawacz nie masz racji :jezor: co innego trzeba poprawić



Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » pt kwie 22, 2011 08:53

ok tylko wiesz ze nie da sie tego zmierzyc dokładnie,bo motor motorowi nie jest równy.musiałbys to zrobic na jedny motorze i wtedy cos powiedziec czy beda róznice i na kogo głowicy bedzie lepiej.Oczywiscie na hamowni i w tych samych warunkach temp i cisnnienie.:))


Gazo_gti kr

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » pt kwie 22, 2011 08:56

Jesli juz tak dokładnie chcesz to sprawdzać


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Porting głowic

Post autor: toffic » pt kwie 22, 2011 23:30

Fizyka kolego jest taka sama w każdym silniku :hmm: Fakt, dokładnie mierząc w każdym silniku tak samo przerobiona głowica da troche inne przyrosty



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Porting głowic

Post autor: spawacz » sob kwie 23, 2011 10:02

Toffic po co robisz jakis niestworzone tajemnice, jedynie o czym mogelem zapomiec to powiekrzenie komory spalania i wyporfilowanie jej + z ciagnac nadmiar odlewu na łuku , i to tak naprawde tyle co mozna zrobic, przynajmiej ja tak zawsze robilem.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Porting głowic

Post autor: qbejs » sob kwie 23, 2011 10:57

Profilowanie komory to proszenie się o spalanie stukowe wg. mnie.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Porting głowic

Post autor: kkk13 » czw kwie 28, 2011 01:04

toffic pisze:Fizyka kolego jest taka sama w każdym silniku :hmm: Fakt, dokładnie mierząc w każdym silniku tak samo przerobiona głowica da troche inne przyrosty

Okey toffic, wyszedłeś na prowadzenie w zakresie 'dochowania tajemnicy'.
Ale czy zrobisz ze swej wiedzy użytek ?
Czy komercyjnie przygotujesz głowicę, która będzie bardziej zoptymalizowana od głowicy Pawła ?
I ile to będzie kosztowało u Ciebie Miszczu ?
Bo Paweł nie robi tajemnicy - 500zł. Uważam że to niezła cena jak na 2 tygodnie roboty i 'tylko' 5km..



Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Porting głowic

Post autor: Paweł Włodek » czw kwie 28, 2011 12:13

tylko wiecie zawsze głowice sie robi za jednym zamachem tak jak juz wczesniej mówiłem.Tak naprawde nie jestesmy w stanie sprawdzic dokładnych przyrostów.


Gazo_gti kr

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości