Strona 1 z 11

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob lis 20, 2010 17:48
autor: SToRM
Skoro w dziale VR6 jest taki temat i ma sie dobrze, postanowilem zalozyc taki sam tutaj.
Da to nam obraz na wyniki osiagane przez VWejowskie silniki spod znaku 16V.
Wieczorem wstawie wykresy 16V ktorymi bylem na hamowni.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob lis 20, 2010 19:24
autor: GMS
Obrazek auto z hamowane do 6500 teraz jest 7500 , było by więcej :jezor:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob lis 20, 2010 19:59
autor: SToRM
GMS, jakies szczegoly? :D

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob lis 20, 2010 21:05
autor: GMS
2.0 16v turbo poskładane z różnych silników doładowanie na razie marne takie na dotarcie bo tylko 0.8 bara przy odcince jest 1 bar parę rzeczy ogarnę to się dmuchnie troszkę więcej :wink:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob lis 20, 2010 21:06
autor: spawacz
Odrazu widac ze turbo bije fest , bo 300NM jest

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 00:50
autor: yahoo_p
Obrazek
195,5KM@6718RPM 214Nm@6055RPM

Baza: ABF
Mody: wałki Schrick 276/276,
regulowane kółko rozrządu dBilasa,
kolektor 4-2-1 Supersprinta,
wydech przelot 55mm,
dolot 3 cale z przerobioną puchą i obrobioną przepustnicą
soft by Genowefa

Auto jeździ bez awaryjnie półtora roku i cały czas jest frajda z jazdy :bajer:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 12:38
autor: zumak
witam! co powiecie o takim wykresie abf-a
Obrazek
warto kupić by go kupić, jeździ na gazie sekwencja stag300

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 14:08
autor: remax2
ABF z lekkim kołem ,stożek KN ,obrobiona przepustnica

Obrazek

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 15:19
autor: marol_10
Totalna seria, po modach nie hamowany
Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 17:20
autor: k3fir
Obrazek

1.8 PL 16v
digi II, wtryski G60, przeplywka 3.5L, walki abf, porting

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 18:09
autor: SToRM
No to moja kolej :D

Moje poprzednie mk3. Swap z dawcy z 1994 roku przywiezionego z Wloch. Modow silnika brak (poza lekkim kolem zamachowym i skrzynka z 1.8 ). Niestety jezdzilo to na kompletnym wydechu z 1.8 8V - w dodatku kolektor byl z tych gorszych.
Obrazek
Na koncu wykresu widac przeklamania hamowni. W rzeczywistosci bylo 146 KM

Pozniej testowalismy rozne doloty m.in. puszke z filtrem BMC CDA. I na tym filtrze ABF mial najwieksza moc. I sporo niutow.
Obrazek

Nastepnie auto dostalo lpg na blosie i po jakims czasie zostalo sprzedane.

Niedawno zaswapowalem kolejnego ABF'a do mojej obecnej mk3.
Pacjent to ABF z 1996 roku. Silnik w swojej poprzedniej budzie nie jezdzil, szarpal, cuda wianki. Hamowany na 137 KM. Auto pojezdzilo w Polsce ze 50 000 km - na LPG. Sinik mial m.in. aparat zaplonowy z KR'a, kable WN nie wiadomo z czego. Mimo prob reanimacji wkoncu wlasciciel sie poddal i wymienil silnik na innego sprawnego ABF'a. Ten szrocik przelezal ponad rok w kacie garazu.
Miesiac temu udalo sie go zaswapowac do mnie na takim setupie:
- silnik 1996
- ecu 1994 (podobno kiedys sie przewinelo przez chlopakow z Genowefy - nie mniej nie wyglada aby poza sciagnietym limiterem mialo w sobie cos namieszane)
- wydech na lepszym kolektorze z ABFa. Pozniej ori kat, srodek z 1.8 8V, Koncowy przelot z TDI

Silnik doprowadzony do ładu (nowe swiece, kable wn, aparat dobry itd)
Z modow to tylko puszka wycieta (i poskladana reszta po bozemu) i znow lekki zamach i krzynka 1.8

Wyszlo cos takiego:
Obrazek
Zdjecie kiepskie, jutro wkleje normalny skan.
Dla slabo widzacych.
156KM i 169nm

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 19:45
autor: Borys
Pacjent to MKII 1.8 16V po tuningu oettingera w ktorego sad wchodzą min:
rozwiert na 1.9 i doprezajace tłoki, porting
wydech hartman
wtrysk oryginalny K-Jetronik

Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 20:16
autor: Reaper
Borys, to jest 16S? (sorki za zasmiecanie tematu, swoj wykres dodam na wiosne ;>)

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz lis 21, 2010 20:55
autor: Borys
Reaper pisze:Borys, to jest 16S? (sorki za zasmiecanie tematu, swoj wykres dodam na wiosne ;>)
nie to nie 16s. to modyfikacja robiona przez oettingera w dokumentach miał 175KM i prawie tyle wyszło na hamowni,