Nasze 16V - wykresy z hamowni

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: toffic » sob kwie 21, 2012 11:12

Delu pisze:Witam
A to z mojego MK1 Cabrio
Obrazek

kolektor 4-2-1 wydech przelot 60mm.
Troche malo :(

PozdraVWiam
Masz dziwne załamanie powyżej 5tyś, pełna diagnostyka by się przydała



Awatar użytkownika
Delu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt mar 09, 2012 10:21
Lokalizacja: IRL / LDZ

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: Delu » sob kwie 21, 2012 20:13

"Masz dziwne załamanie powyżej 5tyś, pełna diagnostyka by się przydała"

Co moze byc powodem tego zalamania?
Podejrzewam, ze ciezko powiedziec po wykresie i powodow moze byc kilka ale chociaz tak mniej wiecej.
Dzieki


"...jechalem szybko gdyz lubie za.%$@£$.lac..."
PozdraVWiam

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: voj2s » ndz kwie 29, 2012 13:49

zle wykonany pomiar co widac po pomiarze strat napedu ten sam uskok ktory jest na wykresie jest przeniesiony z pomiaru strat... jednak nie ma to wplywu na moc max

jaka kompresje trzyma silnik??



Awatar użytkownika
Delu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt mar 09, 2012 10:21
Lokalizacja: IRL / LDZ

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: Delu » ndz kwie 29, 2012 14:22

voj2s pisze:zle wykonany pomiar co widac po pomiarze strat napedu ten sam uskok ktory jest na wykresie jest przeniesiony z pomiaru strat... jednak nie ma to wplywu na moc max
Z tego co wiem to G-LAB jest dobry i 'nie ma lipy' ale nie znam sie na hamowaniu. Wazne, ze nie ma to wplywu na moc max
voj2s pisze:jaka kompresje trzyma silnik??
W tym tygodniu bedzie wszystko sprawdzane to napisze.


"...jechalem szybko gdyz lubie za.%$@£$.lac..."
PozdraVWiam

Awatar użytkownika
olo-lc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 11, 2008 20:40
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: olo-lc » wt maja 29, 2012 18:30

Witam, poniżej mój wykres. Seria, jedynie wycięta puszka filtra powietrza i wkładka Simota, przebieg 189 tyś km.
I przy okazji pytanie jaka jest u was prędkość max, bo u mnie na skrzyni DPA (przełożenia te same co CDA, z Doppel-wobber), na wykresie 188 km/h a na drodze kolo 190 km/h i przy około 7000 obrotów była odcinka. Kółka seria 215/40 R16, felga 7J szeroka. Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: gino_gti » wt maja 29, 2012 21:02

Witam

moje 16V po drobnych modach hamowane na nysie opony 195/50/15 skrzynia CDA wyszlo nawet ladnie :) pozder dla wlascicieli 16V

Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: toffic » wt maja 29, 2012 21:17

gino_gti pisze:Witam

moje 16V po drobnych modach hamowane na nysie opony 195/50/15 skrzynia CDA wyszlo nawet ladnie :) pozder dla wlascicieli 16V

Obrazek
Co tam masz zrobione?? Limiter podniesiony??



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: gino_gti » wt maja 29, 2012 21:32

toffic,

Limiter jest podniesiony
i poprawiony dolot i wydech.



Awatar użytkownika
olo-lc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 11, 2008 20:40
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: olo-lc » wt maja 29, 2012 22:24

gino_gti pisze:toffic,

Limiter jest podniesiony
i poprawiony dolot i wydech.
Limiter to znaczy że na większych obrotach ma odcinkę?
A z ciekawości, jakie masz końcowe oznaczenie kompa: 237 czy 304?



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: Lukasz1985 » śr maja 30, 2012 23:11

Delu pisze:
Marszall pisze:wydech za dużej średnicy, z tego co wiem to dwa tłumiki przelotowe + 55mm do seri ABF najlepiej
Sa dwa przelotowe.
Baran sie konczy srednica 60 mm i nie chcialem zwezac.

PozdraVWiam

Jakie masz srednice poszczegolnych runnerow w tym kolektorze?Dolot ruszony? Jakie AFR na WOT?


VW Bora TDI-sold

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: Mateusz74 » wt lip 17, 2012 14:45

Niezły bajer ten wykres.Coś mały ten moment jak na 175 KM.ITB wstawiłeś?Może napiszesz co to za cuda podniosły tak moc.



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: gino_gti » wt lip 17, 2012 18:33

Mateusz74,

a od czego mialoby Twoim zdaniem momentu przyrosnać?



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: Lukasz1985 » wt lip 17, 2012 23:26

gino_gti modyfikowana dwururka czy caly wydech?Kolektor wydech seria?


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

Post autor: toffic » śr lip 18, 2012 08:29

gino_gti pisze:Mateusz74,

a od czego mialoby Twoim zdaniem momentu przyrosnać?
Po prostu moc to momentXobroty, skoro masz tak mały moment to moc jest "cudowna" w tym zakresie obrotów



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości