Strona 5 z 6

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: ndz sty 12, 2014 17:19
autor: Marszall
Ja mysle że różnica miedzy dwoma wydechowymi a wałkami ABF jest na tyle mała że nie warto siew to pakować. Napewno jest taniej. Jakupiłem ACE na głowicy z ABF wiec napewno nie bede nic rzeźbił
ABF'oskie mają wyższe otwarcie a KR 2xEX pełniejsze krzywki

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: ndz sty 12, 2014 17:35
autor: toffic
Marszall pisze:Ja mysle że różnica miedzy dwoma wydechowymi a wałkami ABF jest na tyle mała że nie warto siew to pakować.
Różnica jest dość duża i odczuwalna bo czasootwarcie dla tych wałków znacznie się różni co dobrze widać na wykresach więc nie wprowadzaj innych w błąd, cena wałka wydechowego nawet z robocizną ustawienia przez kogoś "kumatego" też jest mniejsza niż ceny rynkowe wałków z ABFa

Re: Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: ndz sty 12, 2014 22:13
autor: RasPL
toffic pisze:
Marszall pisze:Ja mysle że różnica miedzy dwoma wydechowymi a wałkami ABF jest na tyle mała że nie warto siew to pakować.
Różnica jest dość duża i odczuwalna bo czasootwarcie dla tych wałków znacznie się różni co dobrze widać na wykresach
dokładnie tak jest, dodatkowo znalazlem info ze walek z 9A o poczatku 051 jest najdluzszym, sprawdze swoje zbiory bo mam z kr,pl,9a moze jest tam takowy
toffic pisze:cena wałka wydechowego nawet z robocizną ustawienia przez kogoś "kumatego" też jest mniejsza niż ceny rynkowe wałków z ABFa
tymbardziej ze lludzie walki z takiego PL na smieci wyrzucaja, lub za 4-pak oddają, a z ABF chca chore pieniadze, wiec warto sie zastanowic
jedyne co dobre w ABF to to ze maja duzy wznios, ale na czasach traca wiecej. Gdzies tu widzialem ze ktos jeszcze pisał o tarciu wałka o głowice. Mi wychodziło ze dla głowicy z szerokimi kanalami potrzeba ssacego o wzniosie ponad 11.3 by ssacy zaczął trzeć o glowicę . Ale to nie problem bo mozna głowice podszlifowac.

Re: Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: pn sty 13, 2014 01:30
autor: hubos21
Marszall pisze:Ja mysle że różnica miedzy dwoma wydechowymi a wałkami ABF jest na tyle mała że nie warto siew to pakować. Napewno jest taniej. Jakupiłem ACE na głowicy z ABF wiec napewno nie bede nic rzeźbił
ABF'oskie mają wyższe otwarcie a KR 2xEX pełniejsze krzywki
masz tam ke-motronika czy elektornikę?

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: sob lut 15, 2014 00:10
autor: Marszall
Jeszcze nic, bedzie elektronika ale tak BTW to i tak do turbo moga zostać te z ABF, prawda?

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: sob lut 15, 2014 08:33
autor: toffic
Przy fabrycznym ustawieniu nie

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: pn lut 17, 2014 20:22
autor: Marszall
dlaczego? źle bedzie?
Mowa o ustawieniu względem siebie czy oba względem wału?

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: pn lut 17, 2014 21:15
autor: RasPL
i tak i tak

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: śr lut 19, 2014 23:12
autor: Marszall
GTO ustawia wałki na znaki i bangla wiec o co kaman?
Jak sie szczepi wałki z ADR do 1.8T to też przecież na znakach, podobnie w przypadku AAN i 7A wiec skąd kłopot przy 16v?

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: czw lut 20, 2014 00:18
autor: toffic
To, że coś działa nie jest dowodem, że nie może działać lepiej

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: czw lut 20, 2014 22:07
autor: hubos21
ja się nie znam za bardzo ale po coś robią regulowane zębatki na wałki do 16V:)

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: pt lut 21, 2014 01:31
autor: Marszall
To co lepiej dac wydechowy zamiast ssacego, a wydech zostawic ori ABF czy oba wydechy zapodac z KR?

Re: Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: sob wrz 05, 2015 23:23
autor: GTI-8v
Witam

Posiadam Kapitalnie zrobiony remont silnika 9a. Wszystko ori i nowe.
+ posiadam nową głowicę KR po portingu.

Czy tak jak czytałem lepiej jest jak wsadze głowice Kr do 9a ? i wałki ABF ?

Silniki 6a/9a/ACE/ABF róznice

: ndz wrz 06, 2015 08:46
autor: RasPL
Tak