Sportowe wałki kr

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Sportowe wałki kr

Post autor: Splo » śr sie 05, 2009 16:33

Witam kupiłem ostatnio kr i podobno na sportowych wałkach... podobno... jak to można najłątwiej sprawdzić?? co to za wałki i czy faktycznie sa nieseryjne??

ps. jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku?? zeby było ciut lapiej??
pzdr


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » śr sie 05, 2009 17:27

jak masz sportowe walki, to bedziesz wyzej krecil rpm niz na fabrycznych
Splo pisze:ps. jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku
to trzeba zapytac np. GTO. Ale to jest nic innego jak strojenie kompa np. pod dane walki, nic tam samemu nie zrobisz


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » śr sie 05, 2009 19:19

marol_10 pisze:Ale to jest nic innego jak strojenie kompa
W KR-ce nie pogrzebie w kompie bo nie ma w czym mieszac :bajer:
Splo pisze:jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku
jeśli masz seryjny wtrysk to tylko regulacja dawki paliwa, zapłon oraz tzw. power moduł, kolektor wydechowy

Zamiana wtrysku :green_fuck: i wtedy można grzebać w kompie

Polecam Faq 16v
Splo pisze:jak to można najłątwiej sprawdzić??
Zdjąć pokrywe głowicy lub chamownia :bigok:

pozdr
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 19:21 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » śr sie 05, 2009 19:34

smokatsu84 pisze:W KR-ce nie pogrzebie w kompie bo nie ma w czym mieszac
Sory, masz racje przecież KR jest na mechanicznym wtrysku, zapomniałem :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sie 06, 2009 09:43

cyknij fote z boku wałków od strony kiety , jesli to schrick to tam ma nabite oznaczenie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw sie 06, 2009 16:10

Jeśli masz Schricki to sobie sprawdź w katalogu

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schri ... 09%20E.pdf


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » pt sie 07, 2009 09:38

dzięki sprawdze na czasie...

A gdzie się reguluje dawką paliwa??

i ten caly wtrysk reguluje??


Pzdr ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości