Strona 25 z 29

Wydech ABF i wszystko o nim

: sob kwie 18, 2015 20:15
autor: RasPL
wspawać katalizator.

Żeliwiak mi zaczyna pękać i potrzebuje wspawać jeszcze 2 termopary do EGT a mam całość z ABF i teraz pytanie odnośnie portek, mają duże zwężenie na orginalnym złączu elastycznym, przejmować się i wspawać inne złącza ? czy olać ?. Calość będzie do mojego 9A kompresor, reszta wydechu to passat vr6.

Wydech ABF i wszystko o nim

: sob maja 02, 2015 15:54
autor: Pablo1010
Witam Wszystkich forumowiczów mam takie pytanko czy ktos montował do siebie tłumik z linku , ponieważ musze zmienić mój koncowy w 16v a ten końcówke ma ładną lecz nie wiem co do jego wytrzymałości , z góry dziekuje za odp .

http://allegro.pl/tlumik-koncowy-volksw ... 15212.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wydech ABF i wszystko o nim

: śr sie 26, 2015 20:41
autor: BeE_GeE
Mk2 ABF
Jak by to wyglądało brzmiało jak bym założył środkowy tłumik od 1.8 16v Obrazek a końcowy RM Motors przelotowy ten zestaw bez kata
Jeśli ma ktoś taki zestaw bądź miał proszę o opinię.

Wydech ABF i wszystko o nim

: śr wrz 16, 2015 20:26
autor: BeE_GeE
Jak by się sprawował ABF na 2 tłumikach przelotowych
czy lepiej 1 komorowy 1 przelot
czy inna opcja wg was,
szukam dobrej opcji i jaka markę preferujecie

Wydech ABF i wszystko o nim

: czw wrz 17, 2015 15:10
autor: marol_10
Miałem na jednym przelotowym to szybciej go wyjeb....em niż wstawiłem, było tak głośno.
Teraz mam oryginalny tłumik środkowy(patelnie) od VR6 bo jest przelotowy i oryginał końcowy od 16v.

Wydech ABF i wszystko o nim

: czw wrz 17, 2015 16:05
autor: RasPL
Mam podobnie i jest cicho.

Wydech ABF i wszystko o nim

: pt wrz 18, 2015 20:59
autor: BeE_GeE
RasPL, marol_10, z tego co wiem patelnia jest dość duża czy da się to zamontować do mk2 na glebie i czy są jakieś przeróbki i na jaką dać czy 2" wystarczy
sorki za takie dziecinne pytania ja się cały czas uczę :kwiat:

Wydech ABF i wszystko o nim

: sob wrz 19, 2015 09:20
autor: marol_10
Patelnia aż tak duża nie jest tylko ciężka jak cholera.
RasPL ma chyba w MK2 wstawiony ten tłumik z tego co napisał.
Do tego zestawu jeszcze był dołożył katalizator sportowy wtedy powinno być jeszcze ciszej. Bo jak wywaliłem oryginalny katalizator to głośniej się zrobiło.

Wydech ABF i wszystko o nim

: sob wrz 19, 2015 18:39
autor: RasPL
Ja mam w mk2 patelnie z b3 vr6

Wydech ABF i wszystko o nim

: pt paź 02, 2015 17:14
autor: BeE_GeE
Układ złożony,
przedstawia się tak zaczynając od kolektora: strumienica+ patelnia ale nie ta duża tylko mniejsza o 1/4 taka jak w kr, PL ostatni przelot RM
Nie sądeckim ze mi tak wyciszy a na wyższych daje dość ciekawy pomruk, do tego z przodu dobiega dźwięk stożka
Zadowlenie jest :okej:

Wydech ABF i wszystko o nim

: śr paź 14, 2015 20:59
autor: KoguT
Panowie a jak wygląda dźwięk jeśli będzie strumienica + przelot + końcowy ori z ABFa?

Wydech ABF i wszystko o nim

: czw lut 11, 2016 12:14
autor: kawowy19
Mały odkop;)
Swapuje abfa do mk2. Motor jest z passka b4 ale mam tylko kolektor i dwururkę obciętą przed katem.
Pytanie brzmi co dołożyć do tego żeby było przyjemniej dla ucha a jednocześnie komfortowo? Nie szukam dodatkowych koni itd.
Czy wydech z KR podejdzie bez kłopotu? Czy może np środkowy zestaw z Toledo abf ? Chodzi mi o wskazówki typu właśnie z czego wziąć te graty, czy dołożyć kata czy coś innego itd. Proszę o proste sugestie bo nie chcę żadnych dedykowanych MG czy coś takiego no chyba że bez nich nie będzie przyjemnie :pub:
Ma być prosto,ładnie i przyejmnie dla ucha ;)

Wydech ABF i wszystko o nim

: czw lut 11, 2016 13:46
autor: brzozkalbn
Ja u siebie od samej dwururki aż do końca mam z toledo ABF ale bez katalizatora. Tylko ja to do jetty wkładałem więc tłumik końcowy ma długie rury.

Wydech ABF i wszystko o nim

: czw lut 11, 2016 14:08
autor: kawowy19
Właśnie myślę nad takim zestawem. Środek z Toledo + końcowy z mk2 KR. Nie wiem tylko co z katem zrobić (którego nie mam).
A co masz zamiast kata? I jak to brzmi i chodzi?
W sumie to bym chciał żeby chodził deczko głośniej niż seria. Natomiast ma to być bardziej ładny pomruk niż darcie japy, że nie idzie ujechać 50km przy 3-4tys obr/min.