Jaki wydech do 16V ABF?? HELP

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn sty 19, 2009 18:49

doli666 pisze:i jak wykonany, takei g....no jak TA-technix to szkoda zakładać
ogólnie gó...niane wykonanie, ale ostatnio mój znajomy zakładał do 16tki i pojechałem sprawdzić czy to cokolwiek da, i nie powiem jak za gó..no za pare setek czuć oczywiście na plus, wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pn sty 19, 2009 19:21

bugalon pisze:
PoLLo pisze:VWitam!
Chciałbym wprowadzić jeśli można "wątek B" do tego tematu
Na jakim wydechu seryjnemu ABFowi będzie oddychać się najlepiej? :chytry:
Bez zasłaniania się ekologią i normami emisji hałasu :green_fuck:
60mm
Robiłem wydech w MG i własnie miałem plan na 60 ale powiedział Michał z MG ze za duzo odprezy silnik i nie poleca bo ABF jest uczulony na takie zmiany i bedą straty wiec jest 55
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 19:22 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 19, 2009 19:23

LCQ pisze:ogólnie gó...niane wykonanie, ale ostatnio mój znajomy zakładał do 16tki i pojechałem sprawdzić czy to cokolwiek da, i nie powiem jak za gó..no za pare setek czuć oczywiście na plus, wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:
niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać



doli666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 05, 2009 20:13
Lokalizacja: Szczecin-pogodno
Kontakt:

Post autor: doli666 » pn sty 19, 2009 19:26

LCQ pisze:wystarczy porobić kilka wzmocniających spawów i nie ma problemu, nawet w "zielonym fuckersie by GTO" użyli tego kolektora i też sie sprawdza, Supersprint/Hartmann to wiadomo, nie ma co porównywać, ale żeby płacić 1000-1200 zł więcej za jakieś może 3 konie to szczerze to wolałbym poprzerabiać i wzmocnić Ta Technixa a tamtą kase wsadzić w następne graty :bajer:
Czyli jak bedzie kasa to kupic Ta technixa, pospawac i jazda :D Dzieki



Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » pn sty 19, 2009 20:47

Z tego co ja wiem to kolekto 4-2-1 a nie 4-1 bo 4-1 tylko przy bardzo ostrych walkach sie sprawdza.
Ja mam wydech Sebring na seryjnym kolektorze( bo chcieli za duzo) jest o srednicy 54 albo 55 juz nie pamietam kupe kasy kosztowal ale sam GTO powiedzial ze jest zaje..... zrobiony.
Dzwiek fajny z mozliwoscia regulacji glosnosci pare odczuwalnych koni dal zreszta wszystko jest w moim temacie zajzyjcie



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn sty 19, 2009 23:53

Ja mam końcowy dedykowany do ABFa Sebringa reszta 56 mm, na jednym przelocie i narazie seria kolektor i jest ok, jednakże przy kolektorze pójde w min 60 mm i końcowy zstąpie jakimś innym, wyadje mi się, że ten ma zapas z 20% od serii na oko, chodź ponoć średnica 50 mm starcza do ok 200 PS według jakiś tam przeliczeń (zapomniałem, jak znajde napisze)

niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać
może naprowadzisz dokładnej, bo od pół roku przeglądam różne kolektory i jeszcze mnie żaden nie zaciekawił za bardzo...........czy chodzi ci może o kolektor FK/Raceland albo cos podobnego w tych cenach??bo chyba nie od robione na zamówienie jak MG/Eltec
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 00:00 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Artur Gaska
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
Lokalizacja: Nasielsk

kolektor

Post autor: Artur Gaska » sob sty 24, 2009 14:58

LCQ pisze:Ja mam końcowy dedykowany do ABFa Sebringa reszta 56 mm, na jednym przelocie i narazie seria kolektor i jest ok, jednakże przy kolektorze pójde w min 60 mm i końcowy zstąpie jakimś innym, wyadje mi się, że ten ma zapas z 20% od serii na oko, chodź ponoć średnica 50 mm starcza do ok 200 PS według jakiś tam przeliczeń (zapomniałem, jak znajde napisze)

niby tak ale są lepsze w tej kasie :bigok: trzeba tylko poszukać
może naprowadzisz dokładnej, bo od pół roku przeglądam różne kolektory i jeszcze mnie żaden nie zaciekawił za bardzo...........czy chodzi ci może o kolektor FK/Raceland albo cos podobnego w tych cenach??bo chyba nie od robione na zamówienie jak MG/Eltec
Witam
Ja wlasnie wczoraj zalozylem kolektor i tlumik ostatni Supersprinta dedykowany do ABFa, narazie jest jescze seryjny katlizator i tlumik srodkowy. Wrazenie z pierszych jadz sa na plus. Jest lepiej pod wzglendem elastycznosci, lepiej wchodzi na obroty no i ładnie ciagnie na gorze-zdecydowanie lepiej niz serja. Dalsze plany to wywalic katalizator i tlumik srodkowy i wstawic przelotowy dobrze wyciszajacy. Mysle, ze zrobie to za miesiac gora dwa i wdedy skocze na hamownie, zobaczymy czy cos sie polepszylo?
Co do Supersprinta to polecal dobrze wykonany i cena tez dobra, bo za kolektor dalem 1000pln.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob sty 24, 2009 15:36

Artur Gaska pisze:Witam
Ja wlasnie wczoraj zalozylem kolektor i tlumik ostatni Supersprinta dedykowany do ABFa, narazie jest jescze seryjny katlizator i tlumik srodkowy. Wrazenie z pierszych jadz sa na plus. Jest lepiej pod wzglendem elastycznosci, lepiej wchodzi na obroty no i ładnie ciagnie na gorze-zdecydowanie lepiej niz serja. Dalsze plany to wywalic katalizator i tlumik srodkowy i wstawic przelotowy dobrze wyciszajacy. Mysle, ze zrobie to za miesiac gora dwa i wdedy skocze na hamownie, zobaczymy czy cos sie polepszylo?
Co do Supersprinta to polecal dobrze wykonany i cena tez dobra, bo za kolektor dalem 1000pln.
czy ty czasem nie kupiłeś tego kolektora którego ja nie zdążyłem kupić :helm:

http://www.allegro.pl/item528036496_sup ... i_16v.html


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob sty 24, 2009 16:18

cieszczcie się bo ja już prawie zamówiłem przed wami :helm: ale zdecydowałem że nie kupuje SS :bigok: , dajcie znać co hamownia wypluła (P.S. koleś ma towar z IC, teraz już tam chyba nic nie kupicie z SS- koniec z importem gratów, chyba im sie nie opłacało)
Ostatnio zmieniony sob sty 24, 2009 16:20 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Artur Gaska
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: Artur Gaska » sob sty 24, 2009 17:17

LCQ pisze:cieszczcie się bo ja już prawie zamówiłem przed wami :helm: ale zdecydowałem że nie kupuje SS :bigok: , dajcie znać co hamownia wypluła (P.S. koleś ma towar z IC, teraz już tam chyba nic nie kupicie z SS- koniec z importem gratów, chyba im sie nie opłacało)
Ja kupiłem prosto z IC bo mieszkam niedeleko:) A ten allegrowicz tez ma SS z IC, kupił dosc duza ilosc towaru na przecenie, dostał tez spory rabat, dlatego ma dosc dobre ceny!
IC juz nie bedzie sprowadzał SS wycofał sie z wspolpracy! Wogole to nawet we Włoszech nie mozna dokupic pozostałych elemantow wydechu do ABFa takich jak srodkowy tłumik czy zamiennik katalizatora, oni juz tego nie robia, sprzedaja to co jest na magazynie.

Dlaczego wycofałes sie z kupna tego kolektora?



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob sty 24, 2009 17:40

wole kupić podróbke, przerobić po swojemu, zostawić 500 zł w kieszeni i może nie mieć tych ok 3 koni więcej, gdzie nadrobie przy innych modyfikacjach :grin:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Artur Gaska
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: wt lis 28, 2006 18:03
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: Artur Gaska » sob sty 24, 2009 18:53

LCQ pisze:wole kupić podróbke, przerobić po swojemu, zostawić 500 zł w kieszeni i może nie mieć tych ok 3 koni więcej, gdzie nadrobie przy innych modyfikacjach :grin:
Mowisz o kolektorze TA Tchnix on kosztuje okolo 650pln. plus jakies wzmocnienia o ktorych mowieles.
http://moto.allegro.pl/item535452802_vw ... rrado.html
Jesli 2E wdlug sprzedajacego ma 124,5KM po samym kolektorze to musza byc jakies naprawde dobre te kolektory:) Troche watpie w ten wynik???
Jedanak ja bym wolał doplacic 300-400pln i wziac SS, ale to tylko moje zdanie



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob sty 24, 2009 19:21

ceny nie dla wszystkich muszą być jednakowe :bigok: , w 2E miałem oryginał Supersprinta ;) i jakoś nie skakałem z radości, aż tak bardzo :helm: , dlatego jednak SS nie zapodam, chyba że będzie okazja za 600 stówek, kiedyś prawie za tyle kupiłbym SS, ale nie zdążyłem dotrzeć na czas do domu :/


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Baster84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:32
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: Baster84 » śr kwie 29, 2009 23:34

Hmm a ja i tak nie dowiedzialem sie jaki wydech mam wsadzic u siebie :P Chcem cos co bedzie ladnie chodzilo ew myslalem. zeby wrzucic do tego strumienice ale nie wiem czy jest sens... kolektor tez bedzie ale to troszke pozniej


[size=150][b]Moja czarne GTi :)[/b][/size]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166928&postdays=0&postorder=asc&start=0

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości