Do znawcow turbo tematow

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Do znawcow turbo tematow

Post autor: Ryba266 » wt wrz 04, 2007 13:01

Mowa jest o uturbianiu ABF-a jakiej srednicy uklad wydechowy, Silnik mam miec do 400 ps
jaka srednica orurowania icka



Awatar użytkownika
boyler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 19, 2005 14:46
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: boyler » wt wrz 04, 2007 13:32

wydech - 2.5 cala w zupełności wystarczy

dolot 60 mm
chociaz zalezy jakie wyjcie ma twoje turbo (i jakie ono jest) jakie wloty - wyloty twoj IC i jaka dasz przepustnice i takie tam
bo nie wiem jakie zamysly masz w zanadrzu :chytry:



Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » wt wrz 04, 2007 14:02

wszystko narazie na etapie planowania i zbierania danych projekt ruszy pelna para pod koniec roku jakos listopad



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 07, 2007 20:17

powiem tak 60 mm na dolocie dla 400 ps jest lekko duze jesli w kolektorze jest komora. jakby sie uprzec to do silnika idzie w danej chwili tyle powietrza co do jednego cylindra, tyle ze w kolektoze falowo, a w dolocie ciagle przy jakis znanych nam parametrach kanalow wychodzi szybko jaka jest predkosc masy powietrza wedlug pewnych wzorow opierajacych sie na dlugosci i srednicy oraz tarciu w kanalach. i tak rozwazajac wziac tez pod uwage srednice kanalu w turbo.... chyba jest najmniejsza... a predkosc w niej bedzie najwieksza... i srednice i dlugosc dolotu dobrac tak aby predkoc byla nieco mniejsza a nie o ponad polowe.... sugerowalbym tak turbo intercooler nie wiecej lub bardzo blisko srednicy wylotu z turbo. icek kolektor podobnie. nie bedzie big turbo dziury..... ja mam wylot z turbo 45 i rure 50/2mm czyli milimetr skoku kanal w rurze 46 a z colera bede schodzil z 56 do 52 bo mi lag sie taki robi.... :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » sob wrz 08, 2007 12:11

No to evolution, na temat dolotu wiem juz wszystko a wydech daje 70mn 1.5 mn scianka czyli 67mn w srodku chyba bedzie cacy?? Na dwoch przelotowych tlumikach sebringa :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob wrz 08, 2007 15:12

a srednica wylotu z turbo jaka??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob wrz 08, 2007 16:24

Ryba266 pisze:No to evolution, na temat dolotu wiem juz wszystko a wydech daje 70mn 1.5 mn scianka czyli 67mn w srodku chyba bedzie cacy?? Na dwoch przelotowych tlumikach sebringa :grin:
downpipe daj 76mm


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości