Strona 5 z 5

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt kwie 11, 2017 21:10
autor: Marszall
Dziwne, gto na 440 robil ponad 300 ale moze dlatego ze w digi I full grupa

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt kwie 11, 2017 21:18
autor: RasPL
Dokladnie dlatego

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt kwie 11, 2017 23:35
autor: Marszall
To gdzie kupie spfawdzone wysokoomowe nowe wtryski 440?

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 12, 2017 00:17
autor: Gacekk
Szkoda, że nie wiadomo jak kreski, bo nie wykluczamy, że jest 3 z przodu, spodziewane było 0,7-0,8bar a nie 1 w górnych obrotach

Re: 16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 12, 2017 06:43
autor: RasPL
Marszall pisze:To gdzie kupie spfawdzone wysokoomowe nowe wtryski 440?
Zagadaj do kkkacpra

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 12, 2017 10:48
autor: Gacekk
Marszall, może pomyśl lepiej nad 630, jakiś zapas zostanie...

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 12, 2017 20:53
autor: RasPL
On robi na digi 1 i nie potrzebuje 630 na planowane moce.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr kwie 12, 2017 22:08
autor: Gacekk
A czy to ma jakieś znaczące znaczenie jaki to ster?

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: czw kwie 13, 2017 06:13
autor: RasPL
Digifant 1 otwiera wszystkie wtryski razem wiec podaje 2x wiecej paliwa niz sekwencja, czesc odparowuje od gorącego paliwa ale pozostaje w kolektorze/głowicy.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: czw kwie 13, 2017 07:04
autor: Gacekk
No ja podłączyłem w ee na polsekwencji, też mam opcje fullgrupy...

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: pt kwie 14, 2017 09:45
autor: Marszall
To jebnij full grupe i zobacz jak starczaja

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: pt kwie 14, 2017 12:24
autor: Gacekk
Chyba już nie chce mi się wiązki pruć, dla mnie jest wystarczająco chyba. I tak więcej na asfalt nie przeniosę, królem autostrad nie będę bo jest dość krótka kasta.

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: wt gru 05, 2017 12:21
autor: Gacekk
Marszall, odkopie problema wtrysków, są one całkiem ok, problem był, że ori pompa z abfa powyżej 5tys obrotów gubiła 1,5bara ciśnienia paliwa. na nowej pompie mam jeszcze zapas 15% :)

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

: śr gru 06, 2017 13:17
autor: Marszall
No i git.
Ja sie zastanawiam teraz czy dawac trigger hall czy vr. Oba rodzaje w uszczelniaczu fabrycznym Niby EE3+ sobie i z tym i z tym poradzi ale hall chyba jednak mniej podatny na zaklucenia. No i hall'a ras sprawdzil ze dziala dobrze a czy ten vr sensor w ori uszczelniaczu ktos poddawal testom?