Zawór DV - 710N czy 710P

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lepsze DV

06A145710P
6
67%
06A145710N
3
33%
 
Liczba głosów: 9

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: michi » ndz lut 15, 2015 18:59

a ja mam 034145710 C, pytanie dlaczego. warto zamienic na P ??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: szpieg » ndz lut 15, 2015 20:51

taki jest orginalnie w agu, zmien na P jesli masz wiecej kucy niz fabryka dala


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: michi » ndz lut 15, 2015 22:00

a jak popsuty ?? Pytam bo poczytalem forum i mam objaw niejednostajnego swistu po zdjeciu nogi z gazu, myslalem ze to normalne zjawisko (upustu sprezonego powietrza) ale pisza ze jak DV jest sprawne to tego nie slychac.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: szpieg » pn lut 16, 2015 10:20

łatwo sprawdzić czy sprawny, wymontuj go z auta, wciśnij sprężynę przez rurkę od spodu zaworu i zatkaj palcem najcieńsza rurkę, jeśli po odpuszczeniu sprężyny zassa ci palec to znaczy ze zawór sprawny
w innym przypadku kup 06A145710P, ja już zrobiłem 30kkm na nim przy doładowaniu 1,1 bar

Obrazek


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: michi » czw lut 19, 2015 21:35

no jutro odbieram, to turbo dostalo troche po d... z 10kkm zrobilem z ''hihotem turbiny''
a co radzisz zrobic z N75 nowy czy myc ??

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: szpieg » czw lut 19, 2015 22:59

teoretycznie n75 jest niezniczalny, umyj wd40 i ewentualnie dokrec o poł obrotu sprezynke (warto sprawdzic kompresorem, pod najdłuższy króciec ciśnienie 1 bar i ma trzymać, po podaniu impulsu na cewke powinno spuścić ciśnienie)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: michi » czw lut 19, 2015 23:31

a do czego jest ta srubka z tylu zaworka, po probie ruszenia zaworek sie zablokowal. ''ewentualnie dokrec o poł obrotu sprezynke'' musze go rozebrac ??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: szpieg » pt lut 20, 2015 09:58

nie musisz rozbierac, śrubka służy do ustawienia wstępnego obciążenia sprężyny, tylko trzeba uwazac zeby całkiem nie zamknac zaworu.


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: GregorzG60 » pt lut 20, 2015 16:59

nie ruszaj sruby bo rozkalibrujesz n75,
poza tym n75 sie zuzywa i czyszczenie wd40 nie pomaga na dlugo. przy mocnych setupach wychodza mankamenty .


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: michi » pt lut 20, 2015 22:06

kupic n75 taki jaki mam seryjnie czy inny



Sokol_M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 15:45
Lokalizacja: Zgorzelec

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: Sokol_M » wt lip 21, 2015 11:59

Trochę odkopie i lekko nie na ten temat ale nie chce zakładać nowego. Mam problem z dv tzn. przerobiłem juz 2 nowe zawory i 1 używany, wszystkie po krótkim czasie padły. Po rozebraniu ich wszystkie w ten sam sposób (przetarta membrana przy styku z plastikiem). Czy ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje ? Szczelność sprawdzona auto bez programu. Nowe zawory wg opisu sa oryginalne 06A145710P...


Leon 1.8T

Moje EX bordowe Toczydełko ->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454054

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości