1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » czw sie 14, 2014 07:35

z tej turbiny osiągają więcej :P oj zobaczymy co wyjdzie w sobote dam znać :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » czw sie 14, 2014 22:01

Det ogarnięty Granica pomiędzy seryjną 150km a teraz jest kolosalna


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » czw sie 14, 2014 22:04

Wrzuć jakieś detale, jak podłączony, czym sterowanie, jaki boost itp ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » czw sie 14, 2014 22:29

Więc opisze wszystko co i jak , wiec wpinamy się jak na schemacie , wiadomo 1#MAF 2#MAP(już tak wbudowany) pod 3 mieliśy AFR natomiast korekcja 4# IAT , ciśnienie nie wiadomo bo nam silniczek od wycieraczki wciągną węzyk od Gajgera Map od deta pokazywal 1bar czyli moze być troszke więcej wtryski seria AGU 280 ale przez ściśnięcia regulatora na 4 bary otrzymaliśmy koło 338cc , Wpiety jako Świniak ,
Musowo ! Zrobić konwersacje MAF to MAP ! na zwykłej przepływce będzie odcinac przy 3 tyś obrotów z tego względu że 5v bedzie wtedy osiągane czyli oryginalny sterownik odczyta nam to jako przeładowanie i odetnie paliwo , wiadomo strojenie Sonda AFR wpięta pod deta Pod Pin analogowy #3, i ogólnie skonfigurować wszystko przypisywac do poszczególnych opcji co co wpieliśmy do deta wiadomo
scalec configuration
MAF LINEAR VOLTAGE SCALE 0-5V
MAP DET3 WITH BUILT IN 400 kPa MAP SENSOR
AFR WIDE BAND SENSOR AFR 10-20
IAT czyli GM TEMP. SENSOR (3,5K@20 C)

reszte jest opisane już w Manualu :D krok po kroku wystarczy przeczytać


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » czw sie 14, 2014 22:51

Kilka pytań jeszcze :-)
EBC czy MBC ??
Odpiąłeś całkiem przepływke, że robiłeś maf->map ??
Jakie największe napięcie mafa dałeś na wejściu do ecu ?
Nie dało się wykorzystać ori IATa ??
Jaki AFR ??
Jakieś korekcje zapłonu ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pt sie 15, 2014 12:23

n75 nie zostal wypięty po prosty powędrował na podszybie i żyje własnym życiem xD,

Teraz jest MBC, Po zrobieniu MAF>MAP przepływka została wyłączona czyli sterownik odczytuje z MAPU w decie, W opcjach wybrałem Opcje ZERO,

możńa było zastosować oryginalny zaworek n75 jeden wrucić i niech żyje własnym życiem natomiast drugi wpiąć pod deta , ustawić na zakładkę PWM i jest opcja do ustawiania otwarcia/zamknięcia zaworka od pewnych obrotów,

Największe napięcie 0-5v,

Tak tak wpieliśmy się w ori IAT Kabel Niebiesko zielony PIn 54 w sterowniku 1.8t,

Afr wolne granica 14,7 ogólnie jest na poziomie 13,5 pzy pałowaniu ,

bez korekcji zapłonu nie było potrzebne

IAT pokazywao temp w dolocie przy jedzie 22st, na postoju roslo do 50


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » pt sie 15, 2014 18:58

Testowaliście drogową hamownie ?? Orientacyjnie jaki przyrost mocy ??
A można podczas "uczenia" wypełnić mapę paliwa odczytami z wbudowanego mapa, czy on jest tylko jako deflection i musi być odczyt z czegoś innego ?? U siebie mam maf i map seryjnie więc muszę obydwa "oszukać" jakoś żeby ecu się nie buntował. Wrzuć screena z mapą paliwa jak możesz.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pt sie 15, 2014 23:36

hamowni jeszcze nie testowaliśmy, mape wrzuce ale jeszcze trzeba korekcje zrobić brakuje paliwa na 2300-3900 jak od dołu ciągnę go , podczas uczenia trzeba wypełnic mape ! jeżdzic na różnych obciążeniach różnych biegach i z różńie otwartą przeputnicą, potem klikasz na to prawym przyciskiem myszki i wybierasz convert maf to map ale opcje drugą, ogólnie po convesacji do korekcji używamy IAT , dlatego ci pisałem jak zrobisz conwersacje to wtedy przepływkę bierzesz na zero żeby odczytywał z mapu i jako korekcje uzywasz IAT oraz trzeba zienic w oknie analog output configuration z 5v na 2,49 , przepływka będzie podpięta tylko po to zeby komp nie wywalał błedy a za to będzie mial odczyt z MAPU :D

Obrazek


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

siewcu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 02, 2008 19:10
Lokalizacja: Wrocław

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: siewcu » pn sie 25, 2014 12:39

ile to kosztowało i ile czasu zajęło?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: ADi997 » pn sie 25, 2014 15:48

siewcu pisze:ile to kosztowało?
EFI Shop


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » pn sie 25, 2014 16:13

koszt świniaka 695zl przesyłka free + paliwo kolejne 350zł :P Sami z kumplem do wszystkiego musieliśmy dochodzić tak że wyszło jak wyszło


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: Lukasz1985 » pn sie 25, 2014 22:29

Ja tylko dodam ze jak ktoś nie ma własnej szerokopasmowki i nie ma skąd pożyczyć niech sie zastanowi nad emu bo det3 prawie 700pln plus sonda jakieś 800-900pln to wychodzi prawie koszt EMU a możliwości dużo większe .


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: homer21 » wt sie 26, 2014 10:36

Masz racje ale tak czy inaczej do EMU też trzeba szerokopasmówkę


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat

Post autor: Lukasz1985 » wt sie 26, 2014 12:36

Do DET3 potrzebujesz sonde z kontrolerem a do EMU sama sonde bo ma wbudowany kontroler szerokopasmowki.Mozna kupic zestaw z sonda .EMU obsluduje lsu 4.2 i to jest chyba taka sama sonda jak seryjnie w 1.8t?


VW Bora TDI-sold

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości