Strona 2 z 2

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: ndz sty 08, 2012 03:51
autor: bugalon
Może i sie nie oplaca, ale koszt swapu też robi swoje. Ja zamiast wydawać na swapa 5k to bym zainwestował w wałki, wydech i dobry program. Do uzyskania spokojnie 150 koni (jak nie więcej) z zajebistym przebiegiem momentu (ze względu na zmienne fazy rozrządu). Wybor nalezy do Ciebie. Gdyby mnie interesowalo 150-170 koni to nie bralbym się za swapa tylko modził to co mam o ile jednostka sprawna i nie sprawia klopotow.

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: śr lut 19, 2014 21:48
autor: GregorzG60
Tak to wygląda w AGN z fazatorem.

Seria

Obrazek

Seria + program

Obrazek

Jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km. Reakcja na pedał gazu jest niesamowicie agresywna.

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: ndz lut 23, 2014 13:43
autor: toffic
GregorzG60 włącz normowanie w Dynomecie i popraw wszystkie wykresy

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: ndz lut 23, 2014 21:12
autor: GregorzG60
toffic - normowanie jest włączone http://hamownia.win.pl/instrukcja/menu_opcje_misc.gif" onclick="window.open(this.href);return false;

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: ndz lut 23, 2014 22:30
autor: toffic
To masz dziwnie duże fale na wykresie i to jak patrze wszystkie, które wklejasz. Coś robisz nie tak, ew. sam Dynomet nawala

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: wt lut 25, 2014 11:36
autor: GregorzG60
Nic nie nawala , po prostu jest taka funkcja jak wygładzanie wykresu i jej nie nadużywam.

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: wt lut 25, 2014 13:24
autor: toffic
wygładzanie to 2 inna bajka, więc popraw z łaski swej jak należy

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

: ndz mar 02, 2014 10:59
autor: mcaris
Myśle że najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie swap-a . Taki agu za nieduże pieniążki można kupić i z wiązką nie było by problemu .
Ja u siebie robiłem właśnie swap z 1.6 na 1.8T (AUQ) no i troche roboty było . Garaż+kanał+ troche zdolności manualnych i swap-a zrobisz :hmm: :hmm: