Strona 139 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 17:52
autor: trepson_vlcrew
k0nr4d, bardziej o chyba rev limiter... chodzi o strzały na postoju więc ciężko określić co dokladnie... już troche poczytałem popytałem i odpuciłem temat... wpadnie tylko NLS

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 18:11
autor: k0nr4d
Rev limiter to jedynie przesunięcie odcinki na postoju, niczym to nie grozi. Strzały jak z artylerii to rev limiter+ALS. NLS za to odwdzięczy się zużyciem turbiny, nie ma to najmniejszego sensu w małym k03s, takie rzeczy się stosuje w dużych zabawkach typu T4/T5, które powodują większego laga między biegami.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 20:56
autor: trepson_vlcrew
No w 1.8t nie ma w ogóle odcinki wiec nie wiem jak z przesunięciem jest czy to jest robienie jej od nowa... no co do tych strzałów to już z połączniem z als chyba nie robi się zaciekawie w sensie zuzycia turbiny to wiem ale jak inne kwestie się mają ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 21:18
autor: k0nr4d
Jako takiego łutututu w serii nie ma, ale odcięcie paliwa jest, u siebie dłubię z ciekawości cofnięty rev limiter na postoju bez boosta, kwestia doświadczalnego dobrania offsetu obrotów, żeby uzyskać odpowiedni efekt. Ale jak już kiedyś mówiłem jest to jedynie bajer do straszenia dzieci.
Co do als, to głównie kwestia zużycia turbiny, k03/k03s szybko powie papa, na sam początek pewnie pęknie żeliwo.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 21:24
autor: trepson_vlcrew
no wszystkie te akcje w seryjnych autach są bardziej dla efektu niż dla efektywności...
Tak czy siak turbo trzeba szukać nowe... wiem że narazie mam wgrany NLS ale nie aktywowany przez abs jest i dlatego i myśle o tym ref limiter teraz...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 22:02
autor: k0nr4d
Rev limiter do ogarnięcia w 3 minuty razem z korekcją sumy kontrolnej pliku ;) Masz wskaźnik ciśnienia turbo w ogóle? Jeśli nie, to możesz zrobić log vag comem bloku 118 i będziesz widział, jak wygląda doładowanie przy zmianie biegu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 22:10
autor: trepson_vlcrew
jeszcze nie mam... czyli wsio do ogarnięcia w vag comie ? może się skuszę...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 22:20
autor: k0nr4d
Vagiem tylko logi ciśnienia turbo, odcinka to w programie do edycji map, ja używam Tuner Pro.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 14, 2015 13:29
autor: kappi
Witam.
Czy flansze/zabieraki od mk3 tdi/gti podejdą pod ori skrzynie z mk4 spiętą fabrycznie z silnikiem AUM ??
Chodzi mi o to czy wymiarami (wiadomo oprócz średnicy pod przegub) się nie różnią i też są wkręcane ??
bo słyszałem wersje, że są też wciskane.. czy może są takie i takie ?

pozdrawiam :pub:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 15, 2015 07:21
autor: RasPL
W starszych 02A są wciskanie a w nowszych przykre camera. Chyba w 1996 była zmiana ale pewności nie mam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 21, 2015 13:04
autor: czaro96
Panowie chcę uspawać sam sobie Tip' a do 1.8T Aum. Wiem że potrzebuje z nierdzewki kolanko 90' 76mm, rure 76mm, rure 63mm, redukcje 76/63 oraz z sylikonów kolanko redukcyjne 90' 63/45, łącznik prosty 76mm. Pytanie tyczy się jakiej średnicy są podciśnienia wychodzące z tipa? Chodzi o Dv, odme, n75 itd. Chcę wywiercić otwory i wspawać te rurki.

Pozdro

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 22, 2015 00:02
autor: homer21
8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 22, 2015 06:48
autor: marcin8412
Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 23, 2015 13:09
autor: czaro96
homer21 pisze:8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla
Tigiem spawam :) A mógłbyś podać dokładnie który wymiar jakiego zaworu sie tyczy? Byłbym wdzieczny :)

marcin8412 pisze:Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76
Dopiero będę spawał :) Dobrze że napisałeś o tym łączniku ;) Trzeba będzie zastosować redukcje.

Fotki wykonanego napewno wstawie.

Edit:

Ok juz znalazłem sb jaki wymiar do ktorego zaworka.

Mam problem z innej beczki. Robiony był swap z 1.6 AEH na 1.8T AUM. Dziś napełniłem układ klimatyzacji czynnikiem i klima nie działa. Sprawdzałem i nie dochodzi napięcie na kostke 2 pinową przy sprężarce. Bezpieczniki sprawdzone. Kostka która została mi w podszybiu niepodpięta to kostka pomarańczowa. Jakie piny mam podpiąć żeby było napięcie na sprężarke i żeby klima ruszyła?